پوتین و پزشکیان از سطح بالای روابط حسن هم‌جواری ابراز خرسندی کردند

پوتین و پزشکیان از سطح بالای روابط حسن هم‌جواری ابراز خرسندی کردند

در بیانیه صادره از سوی دفتر ریاست جمهوری روسیه اعلام شد: ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب ایران در تماسی تلفنی بر تداوم تماس‌ها و همکاری‌های دو کشور تأکید کردند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ویکی سلامت، دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای از رایزنی امروز پوتین رئیس‌جمهور این کشور با مسعود پزشکیان خبر داد.

در بیانیه صادره از سوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این خصوص آمده است: ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب ایران در تماسی تلفنی بر تداوم تماس‌ها و همکاری‌های دو کشور تأکید کردند.

بیانیه کرملین در این ارتباط ادامه داد: پوتین و پزشکیان از سطح بالای روابط حسن هم‌جواری ابراز خرسندی کرده و بر آمادگی خود پیرامون ادامه همکاری‌ها تأکید کردند. پوتین و رئیس‌جمهور جدید ایران برای ایجاد تماس‌های خود در سال جاری توافق کردند.

کرملین در این بیانیه افزود: پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک میگوییم و برای او در انجام وظایف محوله آرزوی موفقیت داریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پوتین و پزشکیان از سطح بالای روابط حسن هم‌جواری ابراز خرسندی کردند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پوتین و پزشکیان از سطح بالای روابط حسن هم‌جواری ابراز خرسندی کردند"، کلیک کنید.