پیشرفت ۳۰ درصدی فاز یک آزادراه مشهد-چناران

پیشرفت ۳۰ درصدی فاز یک آزادراه مشهد-چناران

به گزارش ویکی سلامت از خراسان، مجید نژادحسین در حاشیه بازدید از پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران، اظهارکرد: یکی از چالش‌های ترافیکی شهر مشهد که از حیث مدیریت بحران و پدافند غیرعامل هم بسیار حائز اهمیت بوده، محورهای ورودی و خروجی شهر است.

وی گفت: برهمین اساس در مطالعات جامع شبکه حمل‌ونقل مشهد، آزادراه مشهد-چناران تعریف شده که این پروژه از تقاطع ۴سطحی آزادگان شروع می‌شود و تقریبا به موازات بزرگراه پیامبراعظم(ص) امتداد می‌یابد.

نژادحسین با بیان اینکه عمده اجرای این پروژه، برعهده دولت بوده و بخشی از آن که در محدوده شهری قرار گرفته را شهرداری اجرا می‌کند، افزود: آزادراه مشهد-چناران ۵۰ کیلومتر است که براساس برآوردها، اجرای آن حدود ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار می‌طلبد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: آزادراه مشهد-چناران دارای فازهای مختلف بوده که فاز نخست آن، از تقاطع چهارسطحی آزادگان شروع و تا «ناظریه» ادامه دارد و فاز نخست پروژه تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیشرفت ۳۰ درصدی فاز یک آزادراه مشهد-چناران" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیشرفت ۳۰ درصدی فاز یک آزادراه مشهد-چناران"، کلیک کنید.