کشف و ضبط انبار لاستیک های میلیاردی قاچاق در بروجرد

کشف و ضبط انبار لاستیک های میلیاردی قاچاق در بروجرد

به گزارش ویکی سلامت لرستان ، سردار یحیی الهی در این رابطه گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بروجرد در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لاستیک خودروهای ایرانی و خارجی در انبار منزلی واقع در یکی از روستاهای شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم وبا هماهنگی مراجع قضایی در محل حضور و در بررسی های انجان شده 1200 حلقه انواع لاستیک به ارزش 30 میلیارد ریال کشف و ضبط کردند .

الهی تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده برای رسیدگی قانونی به مرجع قضایی تحویل و اقلام مکشوفه تحویل اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف و ضبط انبار لاستیک های میلیاردی قاچاق در بروجرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف و ضبط انبار لاستیک های میلیاردی قاچاق در بروجرد"، کلیک کنید.