وضعیت جاده چالوس؛ مسافران اصرار به سفر نکنند

وضعیت جاده چالوس؛ مسافران اصرار به سفر نکنند

آفتاب نیوز :

سرهنگ “پیمان کرمی” روز دوشنبه اظهار کرد: برخی مسافران اصرار به سفر در این مسیر را دارند که ماموران پلیس راه به آن ها اجازه ادامه مسیر را نخواهند داد.

وی اضافه کرد: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج – چالوس در حوزه جغرافیایی استان مازندران این جاده و آزادراه تهران – شمال در حوزه استان البرز از روز گذشته به طور کامل بسته شد.

کرمی بیان کرد: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات گالری بتنی پیش ساخته در کیلومتر 65 دراستان مازندران به مدت سه روز ادامه دارد.

رییس پلیس راه البرز تاکید کرد: تردد در مسیر جاده کرج – چالوس فقط برای افراد محلی میسر است و مسافران برای سفر به استان مازندران اصرار نکنند.

کرمی گفت: طبق برنامه زمانبندی شده اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج – چالوس در روز های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه 29 بهمن الی یکم اسفند ماه جاری از ساعت 6 صبح الی 24 به مدت سه روز ادامه دارد.

نیمی از مسافت جاده 160 کیلومتری کرج -چالوس مربوط به استان مازندران و نیمی دیگر درحوزه استان البرز است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وضعیت جاده چالوس؛ مسافران اصرار به سفر نکنند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وضعیت جاده چالوس؛ مسافران اصرار به سفر نکنند"، کلیک کنید.