توقف بارسلونا برابر ناپولی/ یاران طارمی در یک قدمی یک چهارم نهایی – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

توقف بارسلونا برابر ناپولی/ یاران طارمی در یک قدمی یک چهارم نهایی - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی سلامت، دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه چهارشنبه از ساعت 23:30 با برگزاری 2 دیدار پیگیری شد.

پورتو یک – آرسنال صفر

تیم فوتبال پورتو در شرایطی که مهدی طارمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، میزبان آرسنال بود. این دیدار در حالی که تا آخرین ثانیه ها بازی با نتیجه تساوی بدون گل دنبال می شد اما در دقیقه 4 90 «وندرسون گالنو» با یک ضربه مهارنشدنی توپ را به کنج دروازه آرسنال فرستاد تا این دیدار با برتری یک بر صفر پورتو به پایان برسد.

ناپولی یک – بارسلونا یک

تیم فوتبال ناپولی هم میزبان بارسلونا بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی ابتدا «رابرت لواندوفسکی» در دقیقه 60 بارسلونا را پیش انداخت اما «ویکتور اوسیمن» در دقیقه 75 گل تساوی ناپولی را به ثمر رساند تا بارسلونا در خانه ناپولی موفق به کسب یک امتیاز شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توقف بارسلونا برابر ناپولی/ یاران طارمی در یک قدمی یک چهارم نهایی – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توقف بارسلونا برابر ناپولی/ یاران طارمی در یک قدمی یک چهارم نهایی – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.