افراد حایز بیشترین آرا در حوزه های انتخابیه استان مشخص شدند – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

افراد حایز بیشترین آرا در حوزه های انتخابیه استان مشخص شدند - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی سلامت، سید جواد هاشمی ویکی سلامت، ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: بر اساس پایان زمان رسمی رای گیری در سه حوزه انتخابیه بلافاصله کار شمارش آرا آغاز شد.

وی ابراز داشت: در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون «محمد بهرامی»، حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده «حجت الاسلام سیدمحمد موحد» و در حوزه انتخابیه گچساران و باشت «غلامرضا تاجگردون» حایز بیشترین
آرا شدند.

هاشمی ویکی سلامت گفت: اسامی منتخبان سه حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد با ذکر جزییات و تعداد آرا ماخوذه پس از تایید دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان اعلام می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افراد حایز بیشترین آرا در حوزه های انتخابیه استان مشخص شدند – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افراد حایز بیشترین آرا در حوزه های انتخابیه استان مشخص شدند – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.