تعامل تامین اجتماعی دشتستان با کارفرمایان و کارگران افزایش یابد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

تعامل تامین اجتماعی دشتستان با کارفرمایان و کارگران افزایش یابد - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی سلامت، احمد بنافی سه شنبه شب در مراسم تکریم و معارفه مدیر تامین اجتماعی شهرستان دشتستان به اهمیت و نقش تامین اجتماعی در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان دشتستان نسبت به سایر شهرستان های استان دارای شرایط ویژه ای مانند تعدد شهر و روستاها و همچنین پراکندگی آنها است.

فرماندار دشتستان ادامه داد: با توجه به این شرایط نقش مدیران تامین اجتماعی در راستای جلب رضایت جامعه بزرگ کارگری و کارفرمایی و سایر بیمه شدگان در این شهرستان بسیار تاثیر گذار است.

وی همچنین خواستار تعامل بیشتر مجموعه تامین اجتماعی شهرستان با کارفرمایان و کارگران شد و تاکید کرد: با توجه به شرایطی که کشور در آن قرار دارد نیاز است تعامل کامل بین مجموعه کارگری و کارفرمایان در شهرستان و بیمه تامین اجتماعی برقرار و رضایت جامعه کارگری و کارفرمایی برای تحقق برنامه توسعه ای در این شهرستان جلب شود.

وی خواستار سرعت بخشی در روند ارایه خدمت به مردم توسط تامین اجتماعی در شهرستان شد.

در این مراسم از زحمات «روح الله بورکی» تقدیر و «صداقت» به عنوان مدیر جدید تامین اجتماعی شهرستان دشتستان معرفی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعامل تامین اجتماعی دشتستان با کارفرمایان و کارگران افزایش یابد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعامل تامین اجتماعی دشتستان با کارفرمایان و کارگران افزایش یابد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.