کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران                                         

کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران                                         

رییس اداره پیشگیری و مقابله با قاچاق فراورده های سلامت از کشف مقادیر قابل توجهی ایمپلنت قاچاق از دو مطب در محله های الهیه و پونک تهران خبر داد.

به گزارش ویکی سلامت و به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو، حامد عبدی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور با اولویت پایش انبارها و محل های دپوی کالا، از مطبی در خیابان «بیدار» محله الهیه حدود  6800 عدد ایمپلنت قاچاق کشف و برای طی مراحل قانونی به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تحویل شد.

وی با اشاره به کشف حدود 5600 عدد ایمپلنت قاچاق از انبار متعلق به یک مطب در محله «پونک» خیابان «اشرفی اصفهانی» گفت: مقادیر زیادی تجهیزات پزشکی تقلبی نیز در بازرسی به عمل آمده، رویت شد که پرونده توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران جهت طی مراحل قضایی به مراجع مربوطه ارجاع داده شد. 

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران                                         " هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران                                         "، کلیک کنید.