عاملان درگیری پارک خانواده جهانشهر دستگیر شدند – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

عاملان درگیری پارک خانواده جهانشهر دستگیر شدند - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت، سردار حمید هداوند بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر ایجاد درگیری و ناامنی در پارک خانواده منطقه جهانشهر کرج، بررسی موضوع با قید فوریت در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی 5 متهم در این زمینه شناسایی و این افراد در عملیات های جداگانه با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضایی، خاطرنشان کرد: برخورد با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت مردم از اولویت های پلیس بوده و سربازان خدوم ملت در فراجا با افرادی که با اوباشی گری امنیت مردم را با مخاطره روبرو کنند، برخورد قاطع خواهند کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عاملان درگیری پارک خانواده جهانشهر دستگیر شدند – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عاملان درگیری پارک خانواده جهانشهر دستگیر شدند – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.