همگان آیت الله نکونام را به نیکی می شناختند – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

همگان آیت الله نکونام را به نیکی می شناختند - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی سلامت، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی عصر جمعه در مراسم هفتمین روز درگذشت آیت الله علی نکونام گفت: این عالم وارسته اهل راستی و صداقت و تواضع بود و هیچ گاه تظاهر به گناه نمی کرد.

رییس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به سوابق علمی آیت الله نکونام بیان کرد: وی که از مدرسین حوزه علمیه قم بود و شاگردان زیادی را پرورش داد و بالغ بر ۸۰۰ نفر از طلاب پای درس او حاضر می شدند.

وی با اشاره به عضویت ۱۴ ساله آیت الله نکونام در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این عالم فردی متواضع و دوست داشتنی بود و همگان او را به نیکی می شناختند.

محمدی گلپایگانی بیان کرد: مرحوم آیت الله افتخاری در دفتر رهبر معظم انقلاب و در بخش پاسخ به سوالات شرعی حضور داشت که پس از رحلت ایشان آیت الله نکونام این مسوولیت را قبول کردند.

وی با بیان اینکه مرگ گریزناپذیر است و همگان باید این مسیر را طی کنند افزود: آنچه که برای انسان خواهد ماند و به فریاد آدمی می رسد، اعمال خیر و نیک است که آیت الله نکونام در طول عمر خود در این مسیر قدم برداشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همگان آیت الله نکونام را به نیکی می شناختند – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همگان آیت الله نکونام را به نیکی می شناختند – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.