برسی بدنه دوربین سونی Sony a9 III Mirrorless Camera

نقدر و برسی

بدنه دوربین سونی Sony a9 III Mirrorless Camera

بعد جدیدی در عملکرد تصویربرداری

Sony a9 III اولین دوربین بدون آینه فول فریم در جهان است که مجهز به سنسور CMOS برای شاتر جهانی است که یک سیستم سریع و بسیار مناسب برای عکاسی ورزشی، عکاسی حیات وحش، عکاسی خبری و بسیاری زمینه های دیگر است. به لطف قابلیت‌های سنسور 24.6 مگاپیکسلی Exmor RS CMOS جدید، این نسخه شامل عکاسی پیاپی با سرعت 120 فریم بر ثانیه با AF/AE، همگام‌سازی فلاش با تمام سرعت‌ها تا 1/80000 و بدون اعوجاج سوژه و با سرعت بسیار بالا و برای کسانی که به دنبال یک سیستم عکاسی سریع و قابل اعتماد هستند.

همانطور که گفته شد، سونی اولین دوربین بدون آینه فول فریم مجهز به سنسور شاتر جهانی را معرفی کرد که نسبت به شاترهای چرخشی که برای چندین دهه استفاده می شد برتری دارد. در دوربین های شاتر چرخشی تصویر به یکباره گرفته نمی شود، بلکه خطوط یکی پس از دیگری توسط دوربین ثبت می شوند و در نهایت این خطوط تبدیل به تصویر می شوند. از سوی دیگر، با دوربین هایی با سنسورهای شاتر جهانی، تصویر به یکباره ثبت می شود. شاتر گلوبال توانست نقاط ضعفی مانند لرزش شاتر چرخان را برطرف کند و آنقدر موثر است که در مدل A9 III نیازی به استفاده از شاتر فیزیکی نیست.

شاتر سراسری می تواند یک فریم با نور ثابت و یکنواخت را در شرایط نوری مختلف ضبط کند. همگام سازی فلش با تمام سرعت ها تا 1/80000 ثانیه امکان پذیر است. سوسو زدن برخی از منابع نور مانند لامپ های فلورسنت و LED نیز می تواند با تغییر روشنایی و رنگ صحنه در مدت زمانی که سنسور در حال خواندن است باعث ایجاد نواربندی شود، اما گلوبال شاتر به راحتی می تواند با این مشکل مقابله کرده و آن را حل کند. بنابراین برای استفاده در محیط هایی مانند سالن های ورزشی، محیط های بیرونی و یا محیط هایی که از نور مصنوعی ترکیبی استفاده می کنند، دوربین A9 III انتخاب خوبی است.

این دوربین سونی برای عکاسی با فلاش یا در نور ترکیبی بسیار مناسب است. همچنین دارای قابلیت همگام سازی فلاش تا 1/80000 ثانیه است. همچنین امکان همگام سازی فلاش های شخص ثالث (فلاش های خارجی ساخته شده توسط شرکت هایی غیر از برندهای دوربین اصلی) را با فلاش های دیگر فراهم می کنند تا هیچ تاخیری وجود نداشته باشد.

با ویژگی Pre-Capture هرگز لحظه ای را از دست ندهید!

این تابع لحظاتی را که قبل از آزادی زندان رخ داده است ثبت می کند. این تابع را می توان در محدوده 0.005 تا 1 ثانیه تنظیم کرد. این ویژگی در هر فرمت فایل تا 120 فریم در ثانیه با ردیابی کامل AF/AE در دسترس است. این ویژگی به ثبت لحظاتی مانند پریدن پرنده که در کسری از ثانیه اتفاق می‌افتد کمک می‌کند، حتی اگر شاتر را با کمی تاخیر رها کرده باشید.

سرعت عکسبرداری پیاپی را افزایش داده یا افزایش دهید

ویژگی Continuous Shooting Speed ​​Boost به طور موقت سرعت عکسبرداری را در طول عکاسی پیاپی افزایش می دهد تا مطمئن شود که تمام اقدامات شما ثبت می شود. این ویژگی در عکاسی ورزشی و عکاسی از سایر فعالیت هایی که به سرعت اتفاق می افتد و پیش بینی دقیق آن دشوار است، مزیت زیادی دارد.

در قالب حرفه ای عکس بگیرید 4K

دوربین سونی Alpha 9 III با استفاده از فناوری شاتر جهانی، پیشرفت های قابل توجهی در عکاسی دارد.

این دوربین قادر به ضبط تصاویر با کیفیت 6K است و سپس این تصاویر با سرعت 60 فریم بر ثانیه در فیلم های UHD 4K با کیفیت بالا کامپایل می شوند. علاوه بر این، این دوربین توانایی ضبط ویدیوی 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه را بدون برش ارائه می دهد.

از نظر فرمت های ضبط، a9 III امکان ضبط داخلی با کیفیت 10 بیت و فشرده سازی 4:2:2 را با استفاده از رمزگذاری All-I فراهم می کند. علاوه بر این، این دوربین از پورت HDMI فول سایز پشتیبانی می کند و قابلیت خروجی فرمت خام 16 بیتی را به ضبط کننده خارجی دارد.

از نظر نمایه های تصویر، از پروفایل هایی مانند S-Log3 و S-Cinetone بهره می برد که به کاربران امکان می دهد تصویر را برای گردش کار و محیط تولید خود بهینه کنند. این ویژگی ها در کنار هم، فیلمبرداری حرفه ای با کیفیت بالا را فراهم می کنند.

اصلاح و ارتقاء طراحی بدنه دوربین

. دوربین سونی آلفا a9 به عنوان یکی از جدیدترین محصولات بدون آینه سونی، دارای ویژگی های برجسته و پیشرفته تری است که توجه عکاسان و فیلمبرداران بی شماری را به خود جلب کرده است. برخی از ویژگی های تغییر یافته این دوربین نسبت به مدل قبلی عبارتند از:

  • یک دکمه سفارشی C5 را به جلوی دوربین اضافه کنید.
  • امکان غیرفعال کردن عکسبرداری پیاپی و تنظیم سرعت عکسبرداری در منو
  • افست جزئی دستگیره پیشرفته و دکمه شاتر برای بهبود تجربه ارگونومیک برای عکاسان
  • استفاده از دو اسلات کارت حافظه CFexpress نوع A و یک کارت حافظه SD (به این ترتیب می توانید همزمان از 2 کارت حافظه استفاده کنید. یکی از این اسلات ها از کارت های پرسرعت UHS-II پشتیبانی می کند و می توانید فایل ها را در سریع ترین زمان ممکن دانلود کنید.
  • یک پورت USB-C 3.2 Gen 2 علاوه بر پورت micro-US برای پشتیبانی از اینترنت سریعتر و مطمئن تر به این دوربین اضافه شده است و سرعت را به 10 گیگابیت بر ثانیه افزایش می دهد.
  • نمایشگر چرخشی 3.2 اینچی 4 محوره با وضوح 2.1 میلیون نقطه. (صفحه نمایش لمسی چند جهته LCD 3.2 اینچ و وضوح 2.1 میلیون پیکسل است که دارای طیف رنگی گسترده با پوشش فضای رنگی DCI-P3 است. این ویژگی به کاربران امکان مشاهده تصاویر با کیفیت بالا و رنگ های زنده را می دهد. .)
  • منظره یاب الکترونیکی OLED با رزولوشن 9.44 میلیون پیکسل و ضریب بزرگنمایی 0.90 برابر، تجربه تماشای با کیفیت و افزایش دقت را ارائه می دهد. منظره یاب دارای حداکثر نرخ تازه سازی 240 فریم در ثانیه است و می توان آن را تا 120 فریم در ثانیه مشاهده کرد.
  • پورت اینترنت برای شبکه های پیشرفته و انتقال داده.
  • دستگیره عمودی انحصاری VG-C5 با دکمه جدید C5 برای مطابقت با ارگونومی دوربین طراحی شده است.

این دوربین به گونه ای طراحی شده است که می توان از آن در موقعیت های مختلف استفاده کرد. همچنین در برابر عوامل محیطی و تأثیرات جوی مقاوم است.

این دوربین دارای پوششی است که هنگام خاموش شدن سنسور در جلوی آن قرار می گیرد تا از ذرات گرد و غبار و غیره محافظت کند.

عملکرد و عملکرد پیشرفته این دوربین

دوربین سونی همیشه در تلاش است تا ویژگی های سیستم عامل محصولات خود را بهبود بخشد. شامل:

  • امکان ضبط یادداشت های صوتی با میکروفون نزدیک به کاربر. این فایل صوتی را با استفاده از نرم افزار تبدیل FTP یا Sony به متن تبدیل کنید.
  • با قابلیت افزودن خودکار اطلاعات IPTC به تصاویر، امکان ذخیره تا 20 پیش تنظیم را فراهم می کند.
  • امکان تنظیم عکسبرداری متوالی (مرتبه) به طوری که بتواند عکس ها را به صورت گروهی نمایش دهد تا ناوبری عکس ها را تسهیل کند. به خصوص زمانی که از بالاترین سرعت انفجار استفاده می کنید.
  • از Wi-Fi داخلی و اترنت برای انتقال سریع داده هنگام عکسبرداری استفاده کنید.

به روز رسانی سیستم عامل این دوربین در آینده

دوربین A9 III قرار است در آینده به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری را برای عملکرد بهتر دریافت کند، از جمله:

  • قابلیت عکاسی پیاپی تا 120 فریم در ثانیه با حداکثر سرعت شاتر 1/80000 ثانیه.
  • گردش کار فراداده IPTC و FTP را بهبود بخشید.
  • Content Authenticity Initiative تلاش می‌کند تا به حل این مشکل کمک کند و اعتماد و اصالت عکاسی را از طریق استفاده از ابرداده قابل تأیید بازگرداند. این به‌روزرسانی یک «مجوز ارتقای امضای دیجیتال» را ارائه می‌کند که یک گردش کار منطبق با C2PA را برای تعداد معینی از آژانس‌های عکس و دوربین‌ها باز می‌کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی بدنه دوربین سونی Sony a9 III Mirrorless Camera" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی بدنه دوربین سونی Sony a9 III Mirrorless Camera"، کلیک کنید.