برسی کیت دوربین بدون آینه نیکون Nikon Z7 II Mirrorless Camera with 24-70mm f/4

نقدر و برسی

کیت دوربین بدون آینه نیکون Nikon Z7 II Mirrorless Camera with 24-70mm f/4

بدنه دوربین دیجیتال بدون آینه نیکون Z 7II

نیکون به نیکون Z 7II پردازش پیشرفته و انعطاف‌پذیری بیشتری در طراحی آشنا می‌دهد و همه چیزهای درست را از نسخه اصلی گرفته و امکانات را حتی بیشتر می‌کند. Z 7II مجهز به سنسور BSI CMOS با وضوح بالا 45.7 مگاپیکسلی با فرمت FX و پردازنده‌های تصویر دوگانه EXPEED 6، تصاویری با جزئیات را به دست می‌آورد.

برای ثبت جزئیات بیشتر در طراحی سنسور، فیلتر پایین گذر حذف شده است و سنسور از محدوده حساسیت بومی ISO 64 برای ضبط دقیق استفاده می کند. با پردازش جدید، سرعت بیشتری از جمله سرعت عکسبرداری مداوم تا 10 فریم در ثانیه و بافر عمیق تر برای کار با افراد در حال حرکت ارائه می دهد.

این دوربین دارای کیفیت فیلمبرداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه است، همچنین از ضبط خارجی 10 بیتی با استفاده از حالت های N-Log یا HLG (HDR) پشتیبانی می کند. این سنسور دارای سیستم فوکوس خودکار 493 نقطه ای نیز می باشد. تشخیص چشم در حالت AF-Wide-Area در حین ضبط فیلم و فوکوس در نور کم را تا منفی 4.5 EV فراهم می کند، به علاوه دارای لرزشگیر تصویر 5 محوره داخلی برای کاهش لرزش دوربین با هر لنزی که متصل است.

Z 7II طراحی فیزیکی کلی خود را حفظ کرده است تا تصاویر را متعادل کند، اما با یک اسلات کارت حافظه دوگانه جدید به روز شده است تا یک کارت CFexpress نوع B و یک کارت SD UHS-II برای ذخیره سازی بهتر و انعطاف پذیرتر را در خود جای دهد.

صفحه نمایش لمسی OLED EVF و منظره یاب الکترونیکی با وضوح 3.6 میلیون نقطه

دارای صفحه نمایش LCD لمسی 3.2 اینچی با 2.1 میلیون نقطه، با انعطاف پذیری عالی برای نوشتن و پخش تصاویر، و اتصال بی سیم SnapBridge را می توان برای کنترل دوربین از راه دور، اشتراک گذاری تصویر دستگاه تلفن همراه و حتی به روز رسانی استفاده کرد.

نسل دوم Z

  • نیکون با بهبود تلاش‌های اولیه خود، پلتفرم Z 7 را مجدداً طراحی کرده است تا سرعت بیشتر، پردازش سریع‌تر و انعطاف‌پذیری بیشتری را بدون به خطر انداختن کیفیت دوربین اصلی ارائه دهد.
  • پردازشگرهای تصویر دوگانه EXPEED 6 راندمان بافر را افزایش می دهند، عکاسی پیاپی را با سرعت 10 فریم در ثانیه ارائه می دهند و زمان ماندن در منظره یاب را کاهش می دهند.
  • فوکوس خودکار جدید اکنون شامل تشخیص چهره و چشم برای انسان و حیوانات در حالت AF-Wide-Area برای هر دو عکس و ویدیو است.
  • عکاسی با نوردهی طولانی تا 900 ثانیه (15 دقیقه) اکنون بدون نیاز به کنترل از راه دور خارجی امکان پذیر است.
  • اسلات کارت حافظه دوگانه انعطاف پذیری ذخیره سازی فایل را فراهم می کند. اسلات CFexpress نوع B و اسلات SD UHS-II می‌توانند گزینه‌های ذخیره‌سازی بیش از حد (پر کردن یک کارت حافظه و جابجایی به کارت حافظه دیگر)، تقسیم‌بندی و تکراری را فراهم کنند.
  • پورت USB Type-C امکان شارژ دوربین داخلی یا شارژ مداوم را برای شارژ در حین حرکت یا عکاسی برای مدت زمان طولانی فراهم می کند.
  • جهت چرخش حلقه فوکوس روی لنزها با توجه به دانش بشر قابل تغییر است.
  • پشتیبانی از حالت HDR (HLG) در ضبط خارجی، فایل های ویدیویی سازگار با HDR را برای پخش فوری برای کنترل بیشتر پس از تولید و درجه بندی می دهد.
  • قابلیت آپگرید ProRes RAW اختیاری به دوربین اجازه می دهد تا فیلم ProRes RAW را به یک ضبط کننده خارجی سازگار با Atomos منتقل کند. این ارتقاء انعطاف پذیری بیشتری در درجه بندی رنگ با کدک ProRes به همراه توانایی خروجی مواد خام 12 بیتی فشرده نشده از طریق HDMI فراهم می کند. این نسخه جدید در اوایل سال 2021 در دسترس است.
  • اتصال بی سیم SnapBridge را می توان برای به روز رسانی سیستم عامل دوربین به جای تکیه بر سیستم به روز رسانی مبتنی بر کارت حافظه استفاده کرد.
  • حالت های عکاسی خلاقانه به روز شده اند تا شامل نوردهی چندگانه، 20 تنظیمات مختلف کنترل عکس و ضبط Timelapse در دوربین باشد. همچنین یک حالت تغییر فوکوس برای ضبط حداکثر 300 عکس متوالی با تغییر موقعیت فوکوس بین نوردهی های مختلف برای استفاده از پوشش فوکوس وجود دارد.

سنسور BSI CMOS با وضوح 45.7 مگاپیکسل با فرمت fx و پردازنده Dual EXPEED 6

یک سنسور 45.7 مگاپیکسلی BSI CMOS برای تصاویر، کیفیت چشمگیر در نور کم و نرخ تازه‌سازی سریع برای استفاده از عکس‌برداری مداوم، ضبط تایم لپس و فیلم‌ها استفاده می‌شود. سنسور با نور پشت دارای یک خروجی با حساسیت بالا برای کاهش نویز هنگام کار در ایزوهای بالا، تا ISO 25600، و همچنین کیفیت روشن و صاف در حساسیت های کم مانند ISO 64 است. در طراحی این سنسور فیلتر پایین گذر قدیمی حذف شده است تا به بالاترین وضوح برسد. این سنسور دارای یک پردازشگر تصویر دوگانه EXPEED است که سرعت بالایی را در سراسر سیستم دوربین فراهم می کند، از جمله توانایی عکاسی مداوم با سرعت 10 فریم در ثانیه تا 50 فریم در ثانیه.

فیلمبرداری UHD 4K

Z 7II با استفاده از ویژگی های سنسور و پردازنده، قابلیت هایی فراتر از تصاویر ثابت را ارائه می کند، این دوربین یک دوربین چند رسانه ای بسیار توانا است. فیلمبرداری UHD 4K تا p60 و فیلمبرداری Full HD 1080p اسلوموشن تا p120 نیز امکان پذیر است. فایل‌های ویدیویی را می‌توان روی کارت‌های حافظه در دوربین یا از طریق خروجی HDMI به‌عنوان یک فایل فشرده‌نشده در یک ضبط‌کننده خارجی اختیاری ضبط کرد.

ویژگی های ویدئویی پیشرفته ای به Z 7II اضافه شده است، از جمله گامای N-Log برای ضبط تصاویر صفحه تخت که محدوده دینامیکی را به حداکثر می رساند و HLG (HDR) برای ضبط فیلم های HDR. سایر موارد اضافه شده عبارتند از توانایی خروجی داده های 10 بیتی با کیفیت بالا از طریق HDMI و عملکرد الکترونیکی VR برای تصویربرداری قابل حمل. Focus Peaking را می توان برای کنترل دستی فوکوس استفاده کرد و Zebra Stripes برای کمک به شناسایی مناطقی از قاب که در معرض نوردهی بیش از حد هستند در دسترس است. ضبط صدا را می توان با استفاده از میکروفون استریوی داخلی کنترل کرد یا می توان یک میکروفون خارجی اضافی از طریق جک استریو 3.5 میلی متری برای کنترل کیفیت بیشتر اضافه کرد و نظارت مستقیم از طریق جک هدفون امکان پذیر است.

سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز 493 نقطه ای

روی سنسور مجموعه‌ای از 493 نقطه فوکوس خودکار با تشخیص فاز وجود دارد که 90 درصد از منطقه تصویر را به صورت عمودی و افقی پوشش می‌دهد و فوکوس سریع و دقیقی را برای عکس‌ها و ویدیوها فراهم می‌کند. منطقه تحت پوشش گسترده، ردیابی شی در نزدیکی لبه های قاب انجام می شود. فوکوس خودکار ترکیبی برای فیلم‌ها در دسترس است که به‌طور خودکار بین سیستم‌های تشخیص فاز و کنتراست سوئیچ می‌کند تا از فوکوس روان هنگام فیلم‌برداری اطمینان حاصل کند. علاوه بر این، جدیدترین لنزهای NIKKOR Z برای عملکرد بی صدا بهینه شده اند.

کاهش لرزش

کاهش لرزش جابجایی حسگر 5 محوره داخلی تا 5 استاپ لرزش دوربین را بدون توجه به لنز نوع Z مورد استفاده جبران می کند. هنگامی که از آداپتور اختیاری FTZ استفاده می شود، این سیستم همچنین با لنزهای F-mount سازگار کار می کند. هنگام استفاده از لرزشگیر تصویر 3 محوره.

طراحی بدنه

  • یک صفحه نمایش LCD بزرگ 3.2 اینچی با 2.1 میلیون نقطه برای پخش تصویر روشن، واضح و واضح و عکاسی با نمای زنده در دسترس است. دارای طراحی کج کننده است که می تواند از هر دو زاویه پایین و بالا کار کند و همچنین دارای صفحه نمایش لمسی برای کنترل بصری، ناوبری و کنترل های تنظیم است.
  • دارای منظره یاب الکترونیکی OLED با 3.6 میلیون نقطه برای مشاهده سطح راحت. بزرگنمایی 0.80 برابری دارد و از لنز NIKKOR برای ارائه تصویری شفاف و واضح استفاده می کند. گیره همچنین دارای پوشش فلوئور برای تمیز کردن راحت تر است.
  • صفحه بالای Z 6II با ماتریس OLED پیکربندی شده است. این صفحه نمایش کم مصرف دسترسی سریع به تنظیمات مهم دوربین را فراهم می کند.
  • با یک اسلات کارت حافظه CFexpress نوع B / XQD و یک اسلات کارت SD UHS-II، ذخیره سازی فایل های انعطاف پذیر را با استفاده از روش های ذخیره سازی اضافی، سرریز یا جداگانه امکان پذیر می کند.
  • دارای شاسی آلیاژ منیزیم است که در برابر گرد و غبار و آب و هوا مقاوم است تا از مزیت کار در آب و هوای سخت و شرایط نامساعد استفاده کند.
  • دسته ارگونومیک و شکل کلی آن برای لذت بردن از قابلیت حمل طولانی مدت طراحی شده اند و با مواد ضد لغزش و جوی استیک برای تنظیمات بدون دردسر و انتخاب نقطه فوکوس برجسته تر می شوند.
  • دارای یک اتصال داخلی SnapBridge است که امکان انتقال بدون درز تصاویر با وضوح پایین و همچنین قابلیت عکسبرداری از راه دور را فراهم می کند. BLE (بلوتوث کم مصرف) و Wi-Fi ارتباط بین دوربین و دستگاه هوشمند را امکان پذیر می کند و علاوه بر این، دستگاه تلفن همراه می تواند شاتر را از راه دور فعال کرده و نمای زنده دوربین را برای فعال کردن عملکرد از راه دور نمایش دهد. علاوه بر این، SnapBridge همچنین می تواند به عنوان یک راه آسان برای به روز رسانی سیستم عامل دوربین استفاده شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دوربین بدون آینه نیکون Nikon Z7 II Mirrorless Camera with 24-70mm f/4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دوربین بدون آینه نیکون Nikon Z7 II Mirrorless Camera with 24-70mm f/4"، کلیک کنید.