برسی بدنه دوربین عکاسی بدون آینه سونی Sony Alpha a7S III Mirrorless Digital Camera Body Only

نقدر و برسی

بدنه دوربین عکاسی بدون آینه سونی Sony Alpha a7S III Mirrorless Digital Camera Body Only

بدنه بدون آینه دوربین دیجیتال سونی Alpha a7S III

دوربین بدون آینه سونی Alpha a7S III با قابلیت های یک دوربین فول فریم با قابلیت فیلمبرداری، حساسیت و سرعت بالا بهبود یافته است. حسگر 12.1 مگاپیکسلی Exmor R BSI CMOS بهبود یافته و پردازشگر تصویر به روز شده BIONZ XR عملکرد سریع‌تر، کاهش نویز بهبود یافته و محدوده دینامیکی گسترده‌تر را همراه با ضبط ویدیوی UHD 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه و تبدیل داخلی ارائه می‌کند.

هنر دیجیتال | فروش لنز عکاسی فروش تجهیزات ضبط صدا و فروش تجهیزات نورپردازی

ویدئو کاربرد اصلی دوربین بدون آینه سونی Alpha A7S III است و پیشرفت در سنسور و پردازنده به معنی سرعت خواندن بیشتر و کاهش قابل توجه سرعت شاتر و همچنین ضبط داخلی با بیت بالا و خروجی خام 16 بیتی از طریق یک اندازه کامل است. پورت HDMI و کنترل حرکت انعطاف پذیر با نرخ فریم متغیر را ارائه می دهد.

بدنه دوربین بدون آینه Alpha a7S III محدودیت‌های زمانی ضبط را نیز شکسته و HLG را برای تولید مستقیم HDR و همچنین پروفایل‌های گامای S-Log2 / S-Log3 را برای تولید پیشرفته HDR با ویرایش ارائه می‌کند.

طراحی به روز شده حسگر همچنین عملکرد فوکوس خودکار را از طریق 759 نقطه تشخیص فاز بهبود می بخشد که ردیابی هوشمند سوژه و فوکوس خودکار بلادرنگ را فراهم می کند تا از فوکوس حیاتی روی سوژه های متحرک در همه حالت های ضبط اطمینان حاصل شود.

حسگر و پردازنده BIONZ XR نیز حساسیت چشمگیر را با گستره ISO گسترده 40-409600 و همچنین عکاسی پشت سر هم با سرعت 10 فریم در ثانیه برای حداکثر 1000 فریم خام متوالی تسهیل می کند. همچنین SteadyShotINSIDE 5 محوری با تغییر سنسور موجود است که لرزش دوربین را تا 5.5 توقف کاهش می دهد.

سونی برای تکمیل قدرت تصویربرداری خود، تغییراتی را نیز در طراحی بدنه a7S III اعمال کرده است، از جمله یک LCD متحرک و یک منظره یاب الکترونیکی OLED 9.44 میلیون نقطه‌ای. سیستم منوی دوربین نیز برای جستجوی بیشتر تصویر به روز شده است و طراحی بدنه به دفع بهتر گرما برای بهبود قابلیت ضبط مداوم کمک می کند.

علاوه بر این، اسلات کارت حافظه دوگانه از هر دو کارت حافظه CFexpressType A و SD UHS-II برای ذخیره سازی فایل های انعطاف پذیر و با سرعت بالا پشتیبانی می کند.

مشخصات دوربین سونی بدنه Sony Alpha a7S III

دارای سنسور Exmor RS BSI CMOS با وضوح 12.1 مگاپیکسل و پردازشگر تصویر BIONZ XR

سنسور 12.1 مگاپیکسلی فول فریم CMOS اکنون دارای طراحی Exmor RS با نور پس زمینه برای وضوح بیشتر و کاهش نویز، همراه با محدوده حساسیت چشمگیر ISO 80-102400 با دامنه ISO گسترده ISO 40-409600 است.

طراحی به روز شده حسگر همچنین 2 برابر سریع‌تر از نسل‌های قبلی بازخوانی می‌کند و هنگامی که با پردازنده تصویر BIONZ XR جفت می‌شود، شاتر را تا 3 برابر سریع‌تر و پردازش را تا 8 برابر سریع‌تر می‌کند، در حالی که استفاده دستی دوربین را کاهش می‌دهد.

ترکیب سنسور و پردازنده همچنین به دستیابی به محدوده دینامیکی گسترده تا 14 توقف برای عکس‌ها و 15 توقف برای فیلم‌ها و همچنین عکاسی پیاپی با سرعت 10 فریم در ثانیه برای حداکثر 1000 فایل تصویر ثابت خام و فشرده نشده کمک می‌کند.

ضبط داخلی 10 بیتی 2:2:4 UHD 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه

ضبط ویدیوی UHD 4K تا 120 فریم در ثانیه با استفاده از بازخوانی کامل پیکسل 1:1 امکان پذیر است. نمونه برداری داخلی 10 بیتی 2:2:4 نیز در تمامی حالت های ضبط امکان پذیر است و در مورد ضبط خارجی از طریق پورت HDMI A با اندازه کامل، خروجی خام 16 بیتی نیز برای بازتولید رنگ بهتر و پس از تولید امکان پذیر است. انعطاف پذیری است.

علاوه بر این، دو کدک توسعه داده شده است: XAVC HS که از رمزگذاری HEVC/H.265 برای حفظ جزئیات بیشتر در نرخ بیت پایین‌تر استفاده می‌کند و XAVC SI که یک کدک درون فریم برای عملکرد و کیفیت ثابت با مگابایت در ثانیه است.

ضبط 120 فریم در ثانیه و همچنین ضبط حرکت آهسته 4x و 5x با تنظیمات نرخ فریم 30p یا 24p ارائه می‌کند، یا ضبط با کیفیت Full HD در 240 فریم در ثانیه نیز برای کنترل بیشتر حرکت در دسترس است. علاوه بر این، بدنه دوربین سونی a7S III برای ضبط طولانی مدت هیچ محدودیتی برای ضبط برای مدت زمان نامحدود ندارد. طراحی بدنه دوربین بدون آینه سونی a7S III نیز دارای ساختاری برای افزایش زمان ضبط به تقریبا 60 دقیقه زمان ضبط با کیفیت 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه است.

بدنه دوربین Sony Alpha a7S III Body دارای کنترل‌های گسترده‌ای برای تنظیم رنگ و گاما است که به کاربران اجازه می‌دهد گاما، سطح مشکی، سطح رنگ و موارد دیگر را تنظیم کنند. کاربران همچنین می‌توانند از همان منحنی گامای S-Log2 موجود در دوربین‌های سینمای سونی برای افزایش انعطاف‌پذیری در مراحل پس از تولید استفاده کنند و تا 1300 درصد محدوده دینامیکی بیشتری نسبت به REC709 قدیمی به سیگنال ویدیویی ارائه کنند. پشتیبانی HLG (Hybrid Log-Gamma) به همراه فضای رنگی BT.2020 برای ضبط در طیف گسترده ای از رنگ ها و علاوه بر S-Log2 و S-Log3 برای ایجاد 15 مرحله محدوده پویا با کنترل درجه بندی یافت شده در دسترس است. افزایش در سایه ها یا در مناطق میانی نیز موجود است.

با سیستم فوکوس خودکار هیبریدی سریع

سیستم فوکوس خودکار ترکیبی با پوشش 92 درصد از ناحیه تصویر، شامل 759 نقطه تشخیص فاز به همراه 425 ناحیه تشخیص کنتراست برای فوکوس سریع و دقیق در شرایط نوری مختلف با حساسیت -6EV است. این سیستم فوکوس برای استفاده در همه حالت های ضبط، از جمله فیلم و عکس، در دسترس است.

علاوه بر این، می‌تواند به سرعت روی اشیا قفل شود و می‌تواند از ردیابی بی‌درنگ برای ردیابی هوشمند اجسام متحرک یا ردیابی لمسی برای انتخاب دستی یک شی استفاده کند. با سیستم فوکوس فوکوس خودکار Real-time Eye، که هم برای انسان و هم برای حیوانات مناسب است و همچنین هنگام عکاسی پرتره، وضوح بحرانی را تضمین می کند. با کمک به تنظیم دقیق عملکرد سیستم فوکوس، کنترل‌های سرعت تغییر فوکوس خودکار هفت مرحله‌ای و حساسیت فوکوس خودکار پنج مرحله‌ای به شما این امکان را می‌دهند که به سرعت و به آرامی سرعت تغییرات فوکوس را نقطه به نقطه تنظیم کنید.

لرزشگیر تصویر 5 محوره SteadyShot IN

دوربین سونی a7S III دارای سیستم تثبیت کننده 5 محوره SteadyShot INSIDE با 5.5 توقف موثر است که امکان جبران پنج نوع لرزش مختلف دوربین را در هنگام عکاسی دستی یا فیلمبرداری فراهم می کند. این به کاربران اجازه می دهد تا با اطمینان از هر لنز، حتی لنزهای سازگار با تصویر بحرانی، بدون تاری لرزش دوربین استفاده کنند. برای فواصل کانونی طولانی، سیستم دوربین تنظیمات شیب و انحراف را تنظیم می کند. از سوی دیگر، تصاویر ماکرو و بزرگنمایی شده از جبران تغییر افقی و عمودی بهره می برند. همه سبک های تیراندازی از جبران چرخش استفاده می کنند. تمام 5 محور ضد لرزش همیشه کار خواهند کرد. همچنین، به‌ویژه برای فیلم‌برداری، حالت Active IS وجود دارد که روش‌های تثبیت دقیق‌تری را اضافه می‌کند.

طراحی بدنه و اتصال دوربین a7S III

  • QXGA OLED Tru-Finder EVF چشمگیر با وضوح تصویر 9.44 میلیون نقطه و بزرگنمایی 0.9 برابر برای مشاهده فوق العاده روشن، واضح و دقیق در سطح چشم. این منظره یاب دارای یک تنظیم کیفیت ویژه 120 فریم بر ثانیه برای اطمینان از حرکت روان است و طراحی فیزیکی منظره یاب دارای نقطه کانونی 25 میلی متری، میدان دید 41 درجه است و دارای پوشش فلوئور در بیرونی ترین عنصر منظره یاب است. .

  • اولین مورد برای دوربین های سری A7، صفحه نمایش 3.0 اینچی 1.44 میلیون نقطه، برگردان با زاویه متغیر که می تواند در زوایای بالا، پایین و جلو برای وبلاگ نویسی یا سایر نیازهای سلفی استفاده شود، این LCD را دارای صفحه نمایش لمسی کرده است. برای کنترل بصری و بررسی منو.
  • دو اسلات کارت حافظه کارت های حافظه CFexpress نوع A یا SD را می پذیرند. طراحی دوگانه امکان ذخیره سازی و مدیریت فایل های انعطاف پذیر را فراهم می کند و می توان آن را در پارتیشن های مختلف فایل قرار داد یا برای ضبط سرریز استفاده کرد. علاوه بر این، هر دو اسلات کارت از کارت های حافظه UHS-II برای انتقال سریعتر پشتیبانی می کنند.
  • طراحی مجدد ساختار منو باعث دسترسی بیشتر به آن شده و دارای گردش کار متفاوت و تنظیمات مختلف برای ضبط ویدیو و عکاسی است. سیستم منو همراه با صفحه نمایش لمسی LCD عقب کار می کند.

  • شاسی آلیاژ منیزیم در عین سبک بودن استحکام، دوام و پایداری را فراهم می کند. علاوه بر این، برای پشتیبانی بهتر از لنزهای سنگین، محل نصب لنز نیز بهبود یافته است و استحکام دسته نیز برای حمل راحت تر با دست بهبود یافته است.
  • ضد آب و هوای گسترده، که شامل ضد آب و هوای اضافی در اطراف باتری، پوشش انتهایی و اتصالات شاسی است، برای مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت برای عملکرد قابل اعتماد در شرایط آب و هوایی سخت قرار گرفته است.
  • این باتری از باتری لیتیوم یون قابل شارژ با ظرفیت بالا NP-FZ100 استفاده می کند که می تواند تقریباً 510 عکس و 80 دقیقه با یک بار شارژ در هنگام استفاده از منظره یاب و 600 عکس و 80 دقیقه هنگام استفاده از LCD پشتی ضبط کند. پشتیبانی از 95 دقیقه ضبط
  • درگاه HDMI با اندازه کامل اتصال مطمئن تری را هنگام کار با ضبط کننده های خارجی فراهم می کند.
  • یک پورت USB 3.2 Gen 1 Type-C و همچنین یک پورت micro-USB برای پشتیبانی از اتصال سریعتر و مطمئن تر اضافه شده است. اتصال USB Type-C به شما این امکان را می دهد که دوربین را در حین اتصال از منبع برق شارژ کنید.
  • هر دو پورت هدفون 3.5 میلی متری و میکروفون خارجی کنترل بیشتری بر ضبط صدا را تسهیل می کنند.
  • Wi-Fi داخلی کنترل از راه دور دوربین و اشتراک‌گذاری سریع تصویر از طریق دستگاه‌های تلفن همراه را برای اشتراک‌گذاری مستقیم آنلاین و پشتیبانی از باندهای 2.4 و 5 گیگاهرتز امکان تصویربرداری بی‌سیم را فراهم می‌کند. این اتصال همچنین امکان کنترل از راه دور دوربین را نیز فراهم می کند.
  • پورت USB Type-C را می توان با یک آداپتور شبکه اترنت سیمی اختیاری جفت کرد تا اتصال 1000BASE-T، تصویربرداری کابل از راه دور یا انتقال FTP را فراهم کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی بدنه دوربین عکاسی بدون آینه سونی Sony Alpha a7S III Mirrorless Digital Camera Body Only" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی بدنه دوربین عکاسی بدون آینه سونی Sony Alpha a7S III Mirrorless Digital Camera Body Only"، کلیک کنید.