برسی کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mark II with 24-105mm f/4-7.1

نقدر و برسی

کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mark II with 24-105mm f/4-7.1

بررسی دوربین بدون آینه Canon EOS R6 Mark II

یک دوربین فول فریم انعطاف پذیر

Canon EOS R6 Mark II یک دوربین همه کاره بدون آینه برای تصویربرداری چند رسانه ای با عملکرد عکس های قوی و قابلیت های فیلمبرداری مناسب است. یک سنسور CMOS 24.2 مگاپیکسلی به روز شده با یک پردازنده به روز شده برای فوکوس خودکار بهبود یافته، ویدیوی چشمگیر 10 بیتی 60 فریم بر ثانیه 4K و عملکرد کلی سریعتر جفت شده است. همچنین برای هندلینگ بهتر، بدنه دوربین دارای صفحه بالایی جدید است که برای دسترسی آسان تر به حالت های مختلف عکاسی به روز شده است.

سنسور 24.2 مگاپیکسلی فول فریم و پردازش DIGIC X

سنسور فول فریم به روز شده

R6 Mark II که از نظر وضوح به نقطه بسیار خوبی رسیده است، دارای سنسور CMOS 24.2 مگاپیکسلی جدید است که می تواند هم برای عکسبرداری و هم برای فیلمبرداری استفاده شود، در شرایط کم نور عملکرد خوبی دارد و رنگ نتایج قابل توجه و دقیقی ارائه می دهد. .

پردازنده DIGIC X

پردازش پیشرفته R6 Mark II برگرفته از R3 با ماهیت چند رسانه ای دوربین سازگار است. DIGIC X با قابلیت عکاسی پیاپی با سرعت بالا و همچنین فیلم‌برداری 4K با وضوح بالا، می‌تواند تا 40 فریم در ثانیه با شاتر الکترونیکی بی‌صدا یا 12 فریم در ثانیه با شاتر مکانیکی، با سنسور AF و AE قبل از هر گونه تعمیر و نگهداری تصویربرداری پیاپی انجام دهد. قاب. همچنین حالت 30 فریم بر ثانیه RAW Burst وجود دارد که لحظاتی را تا 0.5 ثانیه قبل از فشار دادن شاتر ثبت می کند.

علاوه بر این، پردازش بهبود یافته منجر به بهبود عملکرد در نور کم می شود، دامنه حساسیت اکنون از ISO 100-102400 است و می تواند برای کار در شرایط نوری دشوار به ISO 204800 ارتقا یابد.

فیلمبرداری UHD 4K

علاوه بر تصاویر ثابت، حسگر R6 Mark II همچنین ویدیوهای داخلی با وضوح بالا UHD 4K 60p را با استفاده از عرض کامل سنسور و توانایی مدیریت نمونه‌برداری 10 بیتی با Canon Log 3 ارائه می‌کند. منطقه ضبط 6K همچنین می‌تواند برای تصاویر 4K نمونه برداری بیش از حد در p30 برای وضوح بهتر، کاهش مویر و نویز کمتر استفاده می شود و ضبط 180 فریم در ثانیه با وضوح Full HD برای پخش اسلوموشن پشتیبانی می شود.

ضبط HDR-PQ برای خروجی HDR درون دوربین و ضبط خارجی از طریق درگاه micro-HDMI نیز امکان پذیر است که از خروجی شفاف 6K تا 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. علاوه بر این، زمان ضبط نامحدود امکان پذیر است و R6 Mark II دارای پورت های میکروفون و هدفون و همچنین یک کفش چند منظوره برای سازگاری با طیف گسترده ای از لوازم جانبی است.

ضبط خام خارجی 6K

با استفاده از پورت micro-HDMI، ضبط ویدیوی خام در صورت جفت شدن با یک ضبط کننده خارجی سازگار امکان پذیر است. ProRes RAW تا 6K با حداکثر 60 فریم در ثانیه با استفاده از تمام عرض سنسور و همچنین ضبط خام 3.7K با برش امکان پذیر است.

فوکوس خودکار و تثبیت کننده تصویر

Dual Pixel CMOS AF II

  • سیستم پیشرفته Dual Pixel CMOS AF II دارای 1053 نقطه فوکوس خودکار است که کل ناحیه سنسور را پوشش می دهد و از فوکوس سریع، پاسخگو و دقیق اطمینان می دهد.
  • این سیستم فوکوس تشخیص فاز همچنین دارای تشخیص و ردیابی شی پیشرفته است که از فناوری یادگیری عمیق استفاده می کند و قادر است افراد، حیوانات و وسایل نقلیه را به صورت هوشمند تشخیص دهد. ردیابی سوژه به‌طور خودکار روی آن سوژه‌ها قفل می‌شود و در حین عکس‌برداری، فوکوس واضح را حفظ می‌کند، حتی در زمان‌های پشت سر هم و ضبط ویدیو.
  • محدودکننده نور کم Dual Pixel AF II برای فوکوس دقیق حتی در شرایط شب تا 6.5 EV چشمگیر فوکوس می کند.

تثبیت کننده تصویر تغییر سنسور

تثبیت‌کننده تصویر داخلی (IBIS) تا 7 استاپ لرزش ناخواسته دوربین را هنگام عکس‌برداری با دست تصحیح می‌کند، به عکاسی دستی در شرایط کم‌نور و کاهش لرزش هنگام فیلم‌برداری کمک می‌کند. این سیستم 5 محوره را می توان با لنزهایی که دارای لرزشگیر اپتیکال هستند نیز استفاده کرد تا با توجه به لنز مورد استفاده تا 8 استاپ لرزش دوربین را جبران کند. علاوه بر این، Movie Digital IS از روش‌های تثبیت‌کننده نوری و تغییر حسگر در کنار سیستم‌عامل دیجیتال برای کمک به گرفتن فیلم‌های پایدارتر در حین حرکت استفاده می‌کند.

طراحی بدنه

EVF و صفحه نمایش لمسی LCD با زاویه متغیر

  • منظره یاب الکترونیکی 0.5 اینچی با وضوح بالا 3.69 میلیون نقطه، وسیله ای روشن و دقیق برای مشاهده در سطح چشم فراهم می کند، و نرخ تازه سازی سریع 120 فریم در ثانیه، رندر حرکت طبیعی را برای تجربه واقعی تر با منظره یاب ارائه می دهد.
  • صفحه نمایش لمسی 1.62 اینچی LCD در پشت دارای طراحی با زاویه متغیر است که برای ضبط از جلو، vlogging و کار از زوایای بالا و پایین مفید است.
  • طراحی اصلاح شده بدنه شامل چهار پنل کنترل مجزا در بدنه برای کنترل لمسی بصری است و یک کنترلر جوی استیک در پشت دوربین برای انتخاب سریع و بصری نقطه فوکوس و ناوبری منو استفاده می شود.

کنترل قابل اعتماد و شهودی

  • طراحی به روز شده پانل بالای صفحه کلید روشن/خاموش و صفحه حالت عکس/فیلم را برای عملکرد بصری تر تغییر مکان می دهد.
  • این دوربین که برای استفاده روزمره ساخته شده است دارای ساختارهای بدنه مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت است که برای کار در شرایط نامساعد مناسب است.
  • اسلات‌های کارت حافظه دوگانه SD انعطاف‌پذیری ذخیره‌سازی فایل را ارائه می‌کنند، که هر دو برای سرعت کارت UHS-II رتبه‌بندی شده‌اند تا از فیلم‌برداری صاف 4K و تصویربرداری مداوم با سرعت بالا پشتیبانی کنند.

اتصال انعطاف پذیر

گزینه های اتصال سیمی و بی سیم در دسترس هستند که امکان چندین روش انتقال عکس و فیلم و همچنین کنترل دوربین از راه دور را فراهم می کند.

  • پورت USB-C 3.2 Gen 2 برای شارژ در دوربین و انتقال فایل؛ این پورت همچنین به دوربین اجازه می دهد تا به عنوان یک وب کم Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه با پشتیبانی از پروتکل های UVC/UAC استفاده شود.
  • پورت 3.5 میلی متری هدفون و میکروفون خارجی
  • پورت Micro-HDMI برای کار با دستگاه ضبط خارجی
  • بلوتوث و وای فای 2.4/5 گیگاهرتز برای انتقال بی سیم و کنترل از راه دور دوربین از دستگاه های تلفن همراه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mark II with 24-105mm f/4-7.1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mark II with 24-105mm f/4-7.1"، کلیک کنید.