برسی کیت دوربین فوجی فیلم FUJIFILM X-H2 with 16-80mm

نقدر و برسی

کیت دوربین فوجی فیلم FUJIFILM X-H2 with 16-80mm

FUJIFILM X-H2: زندگی در جزئیات

با فشار بر محدودیت های تصویربرداری، FUJIFILM X-H2 یک دوربین بدون آینه APS-C با وضوح بالا است که دارای سنسور 40 مگاپیکسلی BSI است که در بدنه جمع و جور و بادوام سری X قرار گرفته است.

این دوربین با کارایی بالا که در اوج سری X-System قرار دارد، وارث بسیاری از پیشرفت‌های سیستم GFX در فناوری ضبط دیجیتال است تا کیفیت تصویر، جزئیات و بازتولید رنگ را ارائه دهد که قبلاً در دوربین‌های سنسور APS-C دیده نشده بود. در حالی که فرم فشرده مشخصه آن است و طراحی شیک X-System را حفظ کرده است.

حسگر نور پس زمینه و پردازش 64 بیتی

دارای سنسور و پردازنده نسل پنجم فوجی فیلم است

X-H2 ایده‌آل برای عکاسان معماری، مسافرت و منظره، دارای سنسور 40 مگاپیکسلی APS-C X-Trans 5 HR است که وضوح را افزایش می‌دهد و عملکرد در نور کم را نسبت به نسل‌های قبلی بهبود می‌بخشد. اول، به عنوان یک سنسور X-Trans، از یک آرایه فیلتر رنگ منحصر به فرد استفاده می کند که ذاتاً موآر را به حداقل می رساند و به ارائه رنگ طبیعی تر کمک می کند. طراحی BSI سپس به کاهش نویز و بهبود تناژ و وضوح کمک می کند.

پردازنده X 5

در کنار سنسور جدید توسعه یافته یک موتور جدید – X-Processor 5 – وجود دارد که از پردازش 64 بیتی برای دستیابی به پردازش فیلم و عکس 3 برابر سریعتر در مقایسه با X-T4 استفاده می کند. در سمت ویدیو، امکان ضبط با نرخ بیت تا 720 مگابیت در ثانیه را فراهم می کند.

در حالت عکاسی، این پردازش سریع به معنای عکاسی سریعتر برای عکاسی از سوژه های متحرک است. هنگام کار با شاتر الکترونیکی، عکاسی با سرعت 20 فریم در ثانیه، با بافر 202 فریم خام غیرفشرده متوالی امکان پذیر است. با شاتر مکانیکی، سرعت عکسبرداری تا 15 فریم در ثانیه، همراه با توانایی عکاسی بیش از 1000 فریم خام در یک بار پیاپی امکان پذیر است.

این پردازش با بهره‌گیری از برنامه‌های ویدیویی و عکس، از سیستم فوکوس خودکار پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد، به دستیابی به محدوده دینامیکی 14 توقف کمک می‌کند و امکان افزایش دامنه حساسیت ISO 125-12800 را فراهم می‌کند.

کیفیت فیلم 4K 60p و ضبط داخلی 8K 30p

علیرغم تمرکز بر عکاسی، X-H2 دارای یک سیستم ویدیویی چشمگیر است که قادر به ضبط داخلی 4:2:2 10 بیتی 8K در 30 فریم بر ثانیه در هر دو حالت DCI/UHD 4K تا 60 فریم بر ثانیه و Full HD تا 240p و کدک های مختلف است. شامل H.265 و سه سطح ProRes: پرسرعت 422 HQ، استاندارد 422 و فشرده تر 422 LT.

زمان ضبط مداوم تا 160 دقیقه نیز در تمامی فریم‌ها و رزولوشن‌ها امکان‌پذیر است و می‌توان آن را با یک فن خارجی به 240 دقیقه افزایش داد.

رکورد خام خارجی

با استفاده از یک پورت HDMI با اندازه کامل، ضبط ویدیوی خام 12 بیتی در صورت جفت شدن با یک ضبط کننده خارجی سازگار امکان پذیر است. ضبط هر دو ProRes RAW و Blackmagic RAW به همراه توانایی کار با پروفایل های F-Log یا F-Log 2 امکان پذیر است و هر یک از این فرمت ها از کار با وضوح تا 8K کاملا باز پشتیبانی می کنند.

فوکوس خودکار و تثبیت کننده تصویر بهبود یافته است

فوکوس خودکار ترکیبی با هوش مصنوعی

با بهره گیری از پردازش بهبود یافته، عملکرد فوکوس خودکار به طور قابل توجهی سریعتر و هوشمندتر است. این سیستم فوکوس هیبریدی از 425 نقطه تشخیص فاز استفاده می کند و اکنون به EV -7 برای کارهای بسیار کم نور حساس است. علاوه بر این، با پشتیبانی از یادگیری عمیق، یک الگوریتم هوش مصنوعی تطبیقی ​​به این معنی است که این سیستم فوکوس برای شناسایی و ردیابی خودکار انواع مختلف سوژه ها مناسب تر است.

چند شات تغییر پیکسل

Pixel Shift Multishot چندین نوردهی متوالی می گیرد، هر یک حسگر تصویر را دقیقاً نیم پیکسل حرکت می دهد، هر بار سوژه را در قسمت متفاوتی از سنسور تصویر می گیرد و از Pixel Shift برای ایجاد یک تصویر 160 مگاپیکسلی استفاده می کند.

تثبیت کننده تصویر
تثبیت کننده 5 محور داخلی به کاهش لرزش دوربین تا 7 توقف در هر سوئیچ سنسور کمک می کند. این سیستم با اکثر لنزهای سری X، از جمله لنزهای بدون تثبیت کننده تصویر، کار می کند و هنگام عکاسی در شرایط نوری دشوار از سرعت شاتر پایین تر بهره می برد. علاوه بر این، از تثبیت‌کننده تصویر دیجیتال می‌توان در حین فیلم‌برداری برای کمک بیشتر به فیلم‌برداری ثابت، به‌ویژه هنگام عکاسی دستی استفاده کرد.

طراحی بدنه
طراحی زیبا و بادوام
منظره یاب الکترونیکی بزرگ OLED دارای وضوح واضح 5.76 متر نقطه و بزرگنمایی 0.8 برابر برای مشاهده روشن، واضح و دقیق در سطح چشم است.
LCD 3 اینچی پشتی دارای وضوح بالای 1.62 متر نقطه و صفحه نمایش لمسی برای کنترل بصری است. به علاوه، طراحی با زاویه متغیر آن به این معنی است که صفحه نمایش را می توان به طرفین چرخاند، به سمت بالا یا پایین کج کرد.
دو اسلات کارت حافظه
شامل پورت CFexpress نوع B و پورت UHS-II SD برای انعطاف پذیری در ذخیره سازی فایل. اسلات CFexpress نوع B باید برای ضبط ویدیو با نرخ بیت بالاتر و عکاسی پیاپی سریع در اولویت قرار گیرد و اسلات SD جایگزین مناسبی برای عکسبرداری پشتیبان یا کندتر است.
باتری NP-W235 تقریباً 720 عکس در هر شارژ با EVF کارکرد در حالت اقتصادی یا تقریباً 580 عکس در حالت عادی ارائه می دهد.

قابلیت اتصال
پورت HDMI نوع A با اندازه کامل برای خروجی ویدیو به ضبط کننده یا مانیتور خارجی.
پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C از انتقال داده و شارژ باتری درون دوربین پشتیبانی می کند.
پورت های 3.5 میلی متری هدفون و میکروفون خارجی برای کنترل بیشتر بر ضبط صدا.
پورت همگام سازی فلش برای همگام سازی فلش.
پورت 2.5 میلی متری برای استفاده از کنترل های سیمی.
اتصال بلوتوث و Wi-Fi یکپارچه به اشتراک گذاری بی سیم تصاویر با یک دستگاه تلفن همراه یا استفاده به عنوان کنترل از راه دور دوربین را امکان پذیر می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دوربین فوجی فیلم FUJIFILM X-H2 with 16-80mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دوربین فوجی فیلم FUJIFILM X-H2 with 16-80mm"، کلیک کنید.