برسی کیت دوربین بدون آینه سونی Sony ZV-E1 Mirrorless Camera with 28-60mm

نقدر و برسی

کیت دوربین بدون آینه سونی Sony ZV-E1 Mirrorless Camera with 28-60mm

کیت دوربین بدون آینه Sony ZV-E1 با 28-60 میلی متر

بهترین دوربین Vlog برای تولیدکنندگان محتوا

دوربین بدون آینه مشکی فوق العاده فشرده Sony ZV-E1 که به عنوان یک دوربین عکاسی و سینمایی حرفه ای برای تولیدکنندگان محتوا طراحی شده است، جلوه ای سینمایی را به فیلم ها، مصاحبه ها و نمایش محصولات شما می بخشد. ZV-E1 با ضریب فرم حتی کوچکتر از فضای داخلی سینمایی به سبک EV-10 و a7S III، دارای سنسور 12 مگاپیکسلی فول فریم Exmor R CMOS و پردازشگر تصویر BIONZ XR برای ارائه جلوه های سینمایی خیره کننده است. فرمت فول فریم فشرده آن را به یکی از کوچکترین دوربین های E-mount با لنز قابل تعویض تبدیل می کند. برخی از مزایای ZV-E1 شامل بوکه سینمایی، 15+ استاپ دامنه دینامیکی، تثبیت‌کننده تصویر 5 محوره، کادربندی خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی، کمک AF، گزینه‌های میکروفون متعدد، محفظه مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت و غیره است.

سنسور 12 مگاپیکسلی Exmor R CMOS + پردازنده BIONZ XR + AI

با اندازه تصویر 2.5 برابر APS-C، سنسور 12.1 مگاپیکسلی فول فریم CMOS دارای طراحی Exmor R با نور پس زمینه، پردازشگر تصویر BIONIC XR به روز شده و یک پردازنده AI اختصاصی جدید است. با تمام این ویژگی ها، این دوربین با ISO چشمگیر 80-102,400 قابل ارتقا تا ISO 80-409,600، بیش از 15 استاپ محدوده دینامیکی و بوکه زیبا و سینمایی را هم برای عکس ها و هم برای فیلمبرداری فراهم می کند.

ضبط ویدیو

UHD 4K 120p | ضبط داخلی FHD 240p، 10 بیتی 4:2:2

  • ضبط UHD 4K با نرخ فریم تا p120 و ضبط Full HD تا p240 با استفاده از بازخوانی کامل پیکسل 1:1 بدون binning امکان پذیر است. نمونه برداری داخلی 10 بیتی 4:2:2 نیز در تمامی حالت های ضبط امکان پذیر است.
  • این دوربین از All-Intra (All-I) و XAVC SI پشتیبانی می کند که کدک های درون فریم برای عملکرد و کیفیت ثابت با نرخ بیت تا 600 مگابیت بر ثانیه هستند.

توجه داشته باشید:

با Sony تماس بگیرید تا مطمئن شوید که به روز رسانی سیستم عامل صحیح را برای پشتیبانی از ضبط 4K120 دارید.

ثبت انعطاف پذیری

  • ضبط با سرعت بالا در 120 فریم در ثانیه امکان فیلمبرداری اسلوموشن را فراهم می کند یا در صورت کاهش به وضوح Full HD، نرخ فریم موثر 240 فریم در ثانیه نیز برای کنترل بیشتر حرکت در دسترس است.
  • ZV-E1 برای ضبط های طولانی مناسب است و محدودیت زمانی برای ضبط نامحدود ندارد. طراحی فیزیکی دوربین همچنین شامل ساختار بهبود یافته اتلاف گرما برای ارتقای زمان ضبط طولانی، تا حدود 60 دقیقه زمان ضبط در 4K60p است.
  • تنظیمات Vlog سینمایی تنظیمات سینمایی را با یک لمس ارائه می دهند. می‌توانید تمام تنظیمات سینمایی خود را دقیقاً روی یک صفحه تنظیم کنید، از جمله حالت‌های نسبت تصویر، نرخ فریم، حالت نمایش، حالت و حالت‌های فوکوس خودکار.

کنترل رنگ پیشرفته

  • S-Cinetone را می توان برای ارائه انواع رنگ ها و رنگ های پوست سالم و مطابقت با دوربین های a7S III، FX9 و FX6 بر اساس فناوری دوربین حرفه ای Cinema Line مانند VENICE استفاده کرد. این نمایه رنگی رنگ‌های میانی طبیعی، رنگ‌های ملایم و هایلایت‌های به‌خوبی کنترل شده را ارائه می‌دهد.
  • با کنترل های گسترده قابل تنظیم رنگ و گاما، می توانید سطح گاما، سطح مشکی، زانو، سطح رنگ و موارد دیگر را تنظیم کنید. کاربران همچنین می توانند از همان S-Log3/S-Gamut3.Cine Gamma Curve موجود در دوربین های رده بالای سینمای سونی برای افزایش انعطاف پذیری در مراحل پس از تولید استفاده کنند.
  • کاربران می توانند LUT های خود را برای گزینه های گاما و نمایه تصویر اضافی وارد و اعمال کنند.

فوکوس خودکار و تثبیت کننده تصویر

فوکوس خودکار هیبریدی سریع؛ عملکرد فوکوس خودکار چندین ویژگی از جمله جبران تنفس فوکوس، تنظیمات سرعت انتقال قابل تنظیم AF و تنظیمات حساسیت تغییر سوژه AF را ارائه می دهد. برای اطمینان از فوکوس سریع و دقیق، نقشه فوکوس و عملکردهای کمکی AF را ارائه می دهد.

واحد پردازش هوش مصنوعی

تثبیت حالت فعال پویا از یک سیستم تشخیص و ردیابی هوش مصنوعی برای برش خودکار برای فوکوس بر روی یک سوژه استفاده می کند و مکان کادربندی کاملاً قابل تنظیم است. سوئیچ بوکه دوربین تنظیم سفارشی سطح بوکه را فراهم می کند.

تنظیمات چندگانه تشخیص چهره به دوربین اجازه می دهد تا به طور خودکار چندین سوژه را در کادر ردیابی کند. تثبیت کادر را آسان می کند و به طور خودکار سوژه شما را در کادر ردیابی می کند تا اطمینان حاصل شود که سوژه در کادر باقی می ماند.

تنظیم Product Showcase یک سوئیچ ردیابی فوکوس خودکار بین محصول و سوژه شما را برای حفظ بوکه یکسان در سوژه های مختلف فراهم می کند.

تصویربرداری 5 محوره

ZV-E1 دارای نسل جدید سیستم تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال 5 محوره است که پنج نوع لرزش دوربین را که هنگام عکاسی دستی تصاویر و فیلم‌های ثابت با آن مواجه می‌شوید، جبران می‌کند. این به کاربران این امکان را می‌دهد تا با اطمینان از هر لنز، حتی لنزهای سازگار، برای عکس‌های مهم بدون تجربه تاری ناشی از لرزش دوربین استفاده کنند.

حالت Optical Active تثبیت‌کننده تصویر را هنگام راه رفتن با دوربین افزایش می‌دهد و حالت Dynamic Active تثبیت‌کننده الکترونیکی تصویر را اضافه می‌کند که هنگام استفاده از حرکات سریع و فواصل کانونی بیشتر مؤثرتر است.

ویژگی های وبلاگ نویسی

سرعت بخشیدن به زمان

این دوربین با سفارشی‌سازی نرخ فریم، ضبط، نوردهی و فاصله زمانی، از تنظیمات تایم لپس فوری پشتیبانی می‌کند.

حرکت آهسته و سریع

حداکثر نرخ بیت 600 مگابیت در ثانیه (4:2:2 10 بیتی، H.264، All-I) هنگام پخش مستقیم فیلم ها در حرکت آهسته یا حرکت سریع در حالت S&Q در حالی که از فرمت XAVC SI در p60 استفاده می شود کیفیت تصویر عالی را ارائه می دهد. هنگام استفاده از فرمت XAVC S، حرکت آهسته تا رزولوشن 10x Full HD در 240 فریم در ثانیه (ضبط p24) امکان پذیر است، که چشم اندازهای تازه ای را در مورد ورزش های پویا و سایر انواع حرکات اکشن ارائه می دهد.

ویژگی های صوتی و تصویری حرفه ای

این دوربین دارای یک میکروفون سه کپسولی داخلی و جک میکروفون است و همچنین می توانید از رابط صوتی دیجیتال از طریق کفشک Multi Interface (MI) استفاده کنید. جک 3.5 میلی متری هدفون نیز وجود دارد. یک بادگیر برای محافظت از میکروفون داخلی تعبیه شده است.

برای استفاده در موقعیت‌های حرفه‌ای، دوربین دارای لامپ اندازه‌گیری، طرح‌بندی کنترل ویدیویی سفارشی، دستگیره تصویربرداری یکپارچه و تایمر خودکار است.

اتصال و جریان

این دوربین می‌تواند با استفاده از یک برنامه تلفن هوشمند برای اشتراک‌گذاری و ذخیره‌سازی رسانه، ویرایش فضای ابری و ابزارهای همکاری، به پلتفرم Creators’ Cloud متصل شود. می‌توانید از خروجی USB با استفاده از کنترل UVC/UAC از طریق رایانه شخصی برای پخش مستقیم برنامه‌ها استفاده کنید، و خروجی USB از ویدیوی 4K 30 پشتیبانی می‌کند.

همچنین می‌توانید با استفاده از رایانه دارای ویژگی وب‌کم، پخش زنده پخش کنید. می توانید ویدیوی 4K30 یا ویدیوی 1080p60 را از طریق USB-C به رایانه شخصی ارسال کنید و از دوربین برای پخش زنده از طریق برنامه رایانه شخصی استفاده کنید. از استانداردهای پروتکل کنترل UVC/UAC پشتیبانی می کند.

طراحی بدنه و اتصال

لنز پایه سونی E

E-mount از همه لنزهای E-mount از جمله لنزهای فول فریم FE پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش LCD لمسی

صفحه نمایش با زاویه متغیر با باز شدن جانبی امکان عملکرد با زاویه بالا و پایین و همچنین موقعیت رو به جلو برای vlogging یا سایر نیازهای ضبط خودکار را فراهم می کند. کنترل تصویر، پخش و پیمایش منو با صفحه لمسی بصری را فراهم می کند.

طراحی انعطاف پذیر و بادوام

  • نور پس‌زمینه نشان‌دهنده‌ای برای روشن شدن سوژه در هنگام ضبط دوربین فراهم می‌کند
  • محفظه آن در برابر گرد و غبار و رطوبت برای کار در آب و هوای سخت مقاوم است
  • از یک باتری قابل شارژ لیتیوم یون Z با ظرفیت بالا استفاده می کند که با یک بار شارژ تقریباً 570 عکس / 120 دقیقه فیلمبرداری را ارائه می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دوربین بدون آینه سونی Sony ZV-E1 Mirrorless Camera with 28-60mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دوربین بدون آینه سونی Sony ZV-E1 Mirrorless Camera with 28-60mm"، کلیک کنید.