برسی بدنه دوربین عکاسی بدون آینه سونی Sony Alpha a7R III Mirrorless (Body Only)

نقدر و برسی

بدنه دوربین عکاسی بدون آینه سونی Sony Alpha a7R III Mirrorless (Body Only)

دوربین بدون آینه سونی Alpha a7R III (فقط بدنه)

حس واقعیت را با دوربین بدون آینه Sony a7R III تقویت کنید. این دوربین با سرعت فوق العاده، تصاویر با وضوح بالا، قابلیت های حرفه ای و عملکرد قابل اعتماد حتی در شرایط سخت یک شریک ایده آل برای شماست.

هنر دیجیتال | فروش لنز دوربین فروش تجهیزات ضبط و فروش لامپ حلقه


بررسی دوربین بدون آینه سونی Alpha a7R III

الهام بخش برای حداکثر خلاقیت

به دنیای جدید تصویربرداری با وضوح پیشرفته، حساسیت، محدوده دینامیکی، سرعت پردازش و پاسخ عکس‌برداری خوش آمدید. دوربین بدون آینه سونی سونی a7R III بدون آینه این عملکرد حرفه ای را در بدنه ای محکم و جمع و جور قرار می دهد تا به شما انعطاف بیشتری برای گرفتن عکس های درخشان در هر شرایطی بدهد. با چنین قدرت، دقت و پتانسیلی برای کنترل خود، می‌توانید تجربه‌هایی را که یک بار در زندگی انجام می‌شود، ثبت کنید.

سنسور تصویر 42.4 مگاپیکسلی و پردازشگر تصویر پیشرفته با هم می توانند تا آنجایی که تخیل ماجراجویانه اجازه می دهد عکس بگیرید.

لحظات را با دقت سریع ثبت کنید

جلوه ردیابی فوکوس خودکار دوگانه، تکامل پایدار و سریع عملکرد دوربین را حتی در هنگام عکاسی پیاپی با حداکثر سرعت 10 فریم در ثانیه، ارتقا می‌دهد.

پتانسیل جدید پرتره

عملکرد Eye AF که در دوربین Sony a7R III Mirrorless بسیار بهبود یافته است، با دقت و سرعت زیادی روی چشم فوکوس می کند. حتی اگر یک سوژه متحرک به پایین یا دور نگاه کند یا نور در پس زمینه باشد.

وضوح متفاوت

فناوری چند شات Pixel Shift وضوح عالی، دقت رنگ، تولید بافت و عکاسی از سوژه، فضا و محیط را به خوبی ارائه می دهد.

فیلم های واقعی تر

فیلم‌هایی با جلوه‌های بصری برتر به لطف پشتیبانی خلاقانه از تصاویر 4K HDR با وضوح بالا، محدوده دینامیکی گسترده و طیف رنگی گسترده ایجاد می‌شوند.

رندر صحنه ها با جزئیات داخلی

سیستم پردازش تصویر به گونه ای تکامل یافته است که وضوح بالا و نویز کم را در محدوده وسیع تری ISO ارائه می دهد. دوربین حرفه ای بدون آینه Sony a7R III حال و هوای اطراف هر صحنه و همچنین بافت جزئیات را ثبت می کند.

مشخصات دوربین بدون آینه سونی Alpha a7R III

سنسور فول فریم 42.4 مگاپیکسلی Exmor R™ CMOS

روشنایی حسگر Exmor R، طراحی لنز بدون تراشه، حساسیت نور را افزایش می‌دهد و با وجود وضوح بالای ۴۲.۴ مگاپیکسل، محدوده دینامیکی گسترده‌ای را ارائه می‌دهد.

پردازش تصویر بسیار پیشرفته

با استفاده از جدیدترین فناوری جلویی LSI و BIONZ X، سرعت پردازش را افزایش می‌دهد و با حسگر تیم Exmor R ترکیب می‌شود تا محدوده دینامیکی تا 15 توقف با حساسیت ISO پایین برای عکس‌ها فراهم کند که این ویژگی باعث تولید رنگ غنی‌تر می‌شود.

محدوده استاندارد ISO گسترده (100-32000)

محدوده استاندارد ISO به ISO 100-32000 (قابل ارتقا به ISO 50-102400) افزایش یافته است و نویز با توقف کامل در محدوده حساسیت متوسط ​​کاهش می یابد.

خروجی تصویر RAW 14 بیتی برای درجه بندی های غنی

خروجی تصویر 14 بیتی RAW حاوی اطلاعات تونالیستی غنی از هایلایت گرفته تا سایه است و حتی هنگام عکاسی در حالت بی صدا یا پیوسته نیز در دسترس است.

طراحی قوی، سبک و قابل اعتماد

منظره یاب OLED Tru-Finder با وضوح بالا Quad-VGA تصویری طبیعی و با وضوح بالا در منظره یاب ارائه می دهد. مزایای این منظره یاب الکترونیکی (EVF)، مانند دید بالا در تاریکی و قابلیت AF در هنگام استفاده از صفحه نمایش بزرگ شده، برای پشتیبانی از عکسبرداری قدرتمند بهینه شده است. بدنه کوچک و سبک دوربین سونی A7R III برای استفاده در شرایط نامساعد و انعطاف پذیری بیشتر به اندازه کافی محکم و سفت است.

منظره یاب Tru-Finder OLED چهار VGA با 3.69 میلیون نقطه

این منظره یاب الکترونیکی با وضوح بالا دو برابر روشن تر است و جزئیات دقیقی را ایجاد می کند. حالت با کیفیت بالا تصویری واقعی از واقع گرایی طبیعی را در یک صفحه نمایش درخشان ارائه می دهد.

عکاسی پیاپی تا 10 فریم در ثانیه

با ردیابی AF/AE، با عکاسی پیاپی تا حداکثر 10 فریم در ثانیه از اقدام فوری عکس بگیرید. داده های تصویر 42.4 مگاپیکسلی کیفیت تصویر بالایی را به شما می دهد که به نفع تنظیمات خلاقانه شما است.

به طور مداوم در سکوت مطلق عکاسی کنید

این دوربین امکان عکاسی بی صدا تا 10 فریم در ثانیه با ردیابی AF/AE را فراهم می کند. سکوت برای عکاسی حیات وحش بسیار مهم و ضروری است. حتی سر و صدای جزئی می تواند به معنای از دست دادن فرصت در موقعیت تیراندازی ایده آل باشد.

عملکرد AF به طرز چشمگیری تکامل یافته است

عملکرد AF با به ارث بردن از عملکرد AF استفاده شده در α9 و استفاده بهینه از آن بهبود یافته است. بنابراین وقتی Sony a7R III Mirrorless یک حیوان وحشی در حال حرکت غیرقابل پیش بینی را ثبت می کند، آن را به راحتی رها نمی کند.

AF سریع هیبریدی با پوشش گسترده

399 نقطه فوکوس خودکار با تشخیص فاز وجود دارد که تقریباً 68 درصد از عرض و ارتفاع منطقه تصویر را پوشش می دهد، به علاوه 425 نقطه تشخیص کنتراست وجود دارد که فوکوس را بهبود می بخشد.

پاسخ AF تا 2 برابر سریعتر (تقریبا)

با استفاده از فوکوس خودکار هیبریدی سریع، که پیشرفته تر و پاسخگوتر است، سرعت AF در شرایط کم نور تا دو برابر سریعتر است.

ردیابی AF تقریباً 2 برابر بهبود یافته است

الگوریتم AF مشتق شده از دوربین سونی α9 در ردیابی فوکوس خودکار برای عکاسی مداوم یا حتی حرکات پیچیده یا ناگهانی تا دو برابر دقت بیشتری دارد.

AF قابل اعتماد به سطح روشنایی EV-3

الگوریتم‌های AF پیشرفته با دقت AF بالا برای حفظ عملکرد فوکوس خودکار قابل اعتماد در صحنه‌های تاریک در سطوح نور تا EV-3 کار می‌کنند.

دکمه AF-ON چند انتخابی جدید و عملکردهای فوکوس لمسی فوکوس را سریع و بصری می کند. با دو شکاف داخلی و سازگاری با باتری قابل شارژ NP-FZ100 با ظرفیت بالا، α7R III تضمین می کند که می توانید با وقفه های بسیار کمتری عکاسی کنید. زیرا دیگر نیازی به تعویض مکرر کارت حافظه و باتری ندارید.

عکاسی مداوم تا 76 تصویر

می توانید تا 76 تصویر فشرده RAW یا JPEG را پشت سر هم ضبط کنید. این به شما امکان می دهد با اطمینان روی یک سری عکس تمرکز کنید.

دو اسلات کارت حافظه، پشتیبانی از UHS-II

سازگار با دو اسلات کارت حافظه، از جمله یکی که از UHS-II برای ذخیره سازی سریع داده ها پشتیبانی می کند. دوربین سونی α7R III می تواند اطلاعات هر دو کارت حافظه را همزمان ضبط کند. همچنین می توان آن را طوری تنظیم کرد که پس از پر شدن یک کارت حافظه، از کارت حافظه دیگری (رله) استفاده کند. یکی دیگر از ویژگی های این دوربین ضبط عکس ها و فیلم های RAW یا JPEG بر روی کارت های جداگانه و کپی اطلاعات بین کارت ها است.

افزایش مدت زمان عکاسی حرفه ای

دوربین بدون آینه Sony a7R III می تواند از باتری NP-FZ100 استفاده کند که تقریباً 2.2 برابر ظرفیت باتری NP-FW50 است. پورت‌های USB Type-C و Multi/Micro USB امکان اتصال باتری‌های خارجی را برای عکاسی طولانی فراهم می‌کنند.

سنجش عملکرد

با استفاده از عملکرد رتبه‌بندی، اگر یک دکمه سفارشی به عملکرد رتبه‌بندی اختصاص داده شده باشد، می‌توانید با استفاده از صفحه پخش به تصاویر ضبط‌شده از ۱ تا ۵ ستاره امتیاز دهید.

نمای گروهی برای عکس های متوالی

مجموعه ای از عکس هایی که پشت سر هم گرفته شده اند را می توان به صورت گروهی مشاهده کرد. نمایش صفحه بهبود یافته است و گروه های متوالی را می توان همزمان حذف یا محافظت کرد.

منوی من: دسترسی سریعتر به موارد دلخواه

می‌توانید حداکثر 30 مورد پر استفاده را در منوی جدید برای یادآوری‌های فوری ثبت کنید. شما می توانید یک منوی بهینه برای راحتی خود ایجاد و تنظیم کنید.

تثبیت کننده تصویر پیشرفته: عکاسی آزادتر

با استفاده از تثبیت کننده تصویر 5 محوره در دوربین، می توانید هر زمان که بخواهید آزادانه حرکت کرده و عکس بگیرید. برای فوکوس کردن روی سوژه بدون نگرانی از لرزش دوربین، می‌توانید به وضوح بالا و عملکرد پویا α7R III اعتماد کنید.

لرزشگیر اپتیکال بدنه 5 محوره

تثبیت کننده جدید، سنسور ژیروسکوپ و الگوریتم آن به طور موثر تا 5.5 توقف لرزش دوربین را کنترل می کند و پنج نوع لرزش دوربین را کاهش می دهد (شیب/چرخش-افقی/تغییر چرخش عمودی).

اتصال عالی برای گردش کار حرفه ای

Sony α7R III دارای یک پورت USB Type-C سازگار با USB 3.1 Gen 1 و پایانه‌های همگام‌سازی است که به دوربین اجازه می‌دهد بدون تأخیر مستقیماً به دستگاه‌های خارجی متصل شود. این اتصالات گردش کار را یکپارچه تر و بدون استرس می کند. حتی برای عکسبرداری استودیویی که از اتصال کامپیوتر به دوربین یا فلاش استفاده می کنید نیز مناسب است.

USB 3.1 Gen 1 برای انتقال سریع اطلاعات

این ویژگی اتصال پرسرعت بین رایانه و دوربین را برای مدیریت بهتر فایل‌های RAW در دسترس قرار می‌دهد، بنابراین می‌توانید به سرعت تصاویر را در رایانه مرور کنید و بدون تأخیر طولانی در انتقال فایل به تصویربرداری ادامه دهید.

پورت همگام سازی (همگام سازی ترمینال) در دسترس

یک ترمینال همگام استاندارد برای همگام سازی راحت با فلاش های استودیویی و سایر تجهیزات نورپردازی خارجی ارائه شده است.

مدیریت، مشاهده و ویرایش از راه دور با Imaging Edge

با اپلیکیشن دسکتاپ Imaging Edge، عکاسی خود را تقویت کنید. از “Remote” تا کنترل و نظارت بر تصویربرداری زنده روی صفحه رایانه، از “View” تا مشاهده، رتبه بندی و انتخاب سریع عکس ها از کتابخانه های بزرگ تصویر و از “Edit” برای توسعه داده های RAW برای استفاده از تصاویر با کیفیت بالا. بهترین فرم‌ها را از فایل‌های RAW Sony دریافت کنید و محصولات خود را کارآمدتر مدیریت کنید.

Capture One (برای سونی)

Capture One Express (برای سونی) نرم افزار رایگان برای پردازش داده های RAW با کیفیت بالا است. Capture One Pro (برای Sony) را می توان برای ویژگی های سازگاری مانند تنظیمات محلی و اتصال به رایانه خریداری کرد.

فناوری Pixel Shift و عکاسی چندگانه

این فناوری جدید Shift Pixel و عکاسی چندگانه، عکس‌هایی را بازتولید می‌کند که حاوی جزئیات، بافت‌ها، رنگ‌ها و فضای کلی واقعی هستند.

وضوح با کیفیت بالاHDR 4K

این دوربین علاوه بر توانایی ضبط فیلم‌های 4K و 5K خیره‌کننده با کیفیت بالا (15 مگاپیکسل)، دارای HLG جدید (Hybrid Log-Gamma) و گردش کار فوری HDR است که محدوده دینامیکی وسیعی را برای فیلم‌ها و کیفیت بالا بدون درجه‌بندی رنگ‌ها فراهم می‌کند. ، پشتیبانی می کند.

فیلمبرداری و عکاسی 4K با نمونه برداری بیش از حد

می‌توانید ویدیوی 4K بگیرید و داده‌های 5K (15 مگاپیکسلی) را با فرمت Super 35 میلی‌متری ضبط کنید. نتایج در تمام جزئیات به طرز خیره کننده ای زیبا هستند.

پشتیبانی از نیازهای مختلف در محصولات HDR

دوربین بدون آینه Sony α7R III از S-Log برای بیان انعطاف‌پذیر تصویر پس از تولید و HLG برای گردش کار فوری HDR استفاده می‌کند – ترکیبی که نیازهای متنوع تولید HDR را برآورده می‌کند.

HLG (Hybrid Log-Gamma) برای گردش کار فوری HDR

نمایه تصویر جدید HLG از یک گردش کار فوری HDR پشتیبانی می کند. فیلم‌های ضبط‌شده در حالت تصویر HLG درست به نظر می‌رسند، و سایه‌های مسدود شده و هایلایت‌های سوخته بدون درجه‌بندی رنگ سرکوب می‌شوند.

S-Log3 برای 14 توقف محدوده دینامیکی

علاوه بر S-Log2، S-Log3 دوربین سونی a7R III محدوده دینامیکی را از سایه تا میانی تا 14 توقف برای درجه بندی بهتر افزایش می دهد. فضای رنگی گسترده S-Gamut3 و S-Gamut3.Cine نیز پشتیبانی می شوند.

عملکرد فوکوس خودکار روی چشم حیوانات (AF چشم حیوان) اکنون با به روز رسانی نرم افزار در دسترس است

اکنون نسخه ارتقا یافته این نرم افزار برای پشتیبانی از فوکوس خودکار چشمی جدید سونی برای حیوانات در دسترس است. این ویژگی با شناسایی و ردیابی خودکار چشم‌های حیواناتی که از آنها عکس می‌گیرید برای ثبت پرتره‌های زیبای حیوانات خانگی و عکس‌های حیات وحش کار می‌کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی بدنه دوربین عکاسی بدون آینه سونی Sony Alpha a7R III Mirrorless (Body Only)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی بدنه دوربین عکاسی بدون آینه سونی Sony Alpha a7R III Mirrorless (Body Only)"، کلیک کنید.