برسی دوربین عکاسی بدون آینه سونی Sony Alpha a7C Mirrorless with 28-60mm (Silver)

نقدر و برسی

دوربین عکاسی بدون آینه سونی Sony Alpha a7C Mirrorless with 28-60mm (Silver)

کیت دوربین بدون آینه با لنز 28-60 میلی‌متری Sony Alpha a7C (مشکی)

عکاسی فول فریم در بدنه ای جمع و جور اگر تا به حال به این فکر کرده اید که سونی چقدر می تواند دوربین های بدون آینه فول فریم خود را بسازد، a7C که اخیراً معرفی شده است اینجاست تا پاسخ دهد.

مجهز به سنسور 24.2 مگاپیکسلی فول فریم (اندازه بدنه APS-C) با تثبیت کننده تصویر با سنسور شیفت 5 محوره، a7C کوچکترین و سبک ترین دوربین در نوع خود است که دنیایی از امکانات را برای عکاسان و کارگردانان ارائه می دهد.

سایت ما دیجیتال | فروش لنز، فروش تجهیزات ضبط و فروش لوازم جانبی تجهیزات روشنایی


عکاسی فول فریم روی بدنه جمع و جور با نصب سنسور 24.2 مگاپیکسلی BSI با سنسور لرزشگیر 5 محوره کوچکترین و سبک ترین دوربین در نوع خود است و دنیایی از امکانات را برای عکاسان و فیلمبرداران باز می کند. آهسته. تدریجی

خوب دوربین سونی سونی آلفا a7C آیا این برای شما خوب هست؟

دوربین لنز آلفا سونی a7C دوربینی عالی برای وبلاگ نویسان، عکاسان مسافرتی یا هر تصویرساز دیگری است که خواهان مزایای سیستم بدون آینه فول فریم سونی در کوچکترین و سبک ترین شکل ممکن است.

دوربین بدون آینه سونی a7C از نظر طراحی مشابه با دوربین های بدون آینه سری a6000 سونی، دوربین بدون آینه سونی a7C به اندازه ای باریک است که به راحتی در یک کیف یا کوله پشتی قرار می گیرد و حمل و نقل فول فریم روزمره را به واقعیت تبدیل می کند. از طرف دیگر، Sony a7C می‌تواند یک دوربین دوم یا گزینه کامپکت عالی برای عکاسانی باشد که قبلاً روی یک سیستم دوربین سونی فول فریم سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

ویژگی های دوربین آلفا سونی سونی آلفا a7C با لنز

• سنسور فول فریم Exmor R BSI CMOS 24.2 مگاپیکسل

• پردازشگر تصویر BIONZ X

• ویدیوی UHD 4K30p با HLG/HDR و S-Log3/2

15 استاپ محدوده دینامیکی

• لرزشگیر 5 محوره در بدنه

• صفحه نمایش لمسی با قابلیت تغییر زاویه

• کوچکترین دوربین فول فریم با IBIS

تا به امروز، سنسور فول فریم تصاویری با کیفیت بالا می گیرد. دوربین آلفا سونی a7C از سنسور Exmor R CMOS دوربین کامل 24.2 مگاپیکسلی با نور پشت از پردازنده تصویر BIONZ X برای ثبت تصاویر با وضوح بالا به سرعت و با کمترین نویز استفاده می کند.

سونی آلفا a7C با قابلیت ISO 204800 و محدوده دینامیکی 15 استاپ، نور را در محیط های چالش برانگیز به راحتی کنترل می کند، بنابراین مهم نیست در کجا عکس می گیرید، می توانید تصاویر واضح و دقیقی دریافت کنید.

لرزشگیر 5 محوره لرزش را به حداقل می رساند. تثبیت کننده تصویر درون بدن (IBIS) سالهاست که برگ برنده دوربین های بدون آینه سونی بوده است. دوربین عکاسی آلفا a7C دارای IBIS 5 محوره است. بنابراین می توانید عکسبرداری دستی و فیلمبرداری را با کمترین لرزش تصویر انجام دهید.

تثبیت‌کننده تصویر داخلی در دوربین بدون آینه سونی a7C همچنین به شما امکان می‌دهد با سرعت‌های شاتر آهسته‌تر عکاسی کنید، بنابراین می‌توانید در محیط‌های کم نور کار کنید یا سناریوهای خلاقانه‌ای را کشف کنید که در غیر این صورت امکان‌پذیر نبود. فوکوس خودکار کامپوزیت پیشرفته حرکت را کنترل می کند. Sony Alpha a7C از 693 نقطه تشخیص فاز و 425 نقطه تشخیص کنتراست برای فوکوس خودکار سریع و مطمئن استفاده می کند.

فوکوس خودکار چشمی بی‌درنگ چشمان سوژه‌تان را در فوکوس نگه می‌دارد، خواه در حال عکاسی پرتره، ثبت یک رویداد، گرفتن سلفی یا فیلم‌برداری باشید. حالت فوکوس خودکار Animal Eye جدید سونی برای عکس گرفتن از حیوانات خانگی شما در دسترس است.

Sony Alpha a7C همچنین دارای قابلیت ردیابی بی‌درنگ است تا به شما کمک کند تا با سوژه‌های متحرک همراه باشید، که در حیات وحش، ورزش و عکاسی خیابانی رایج است. هنگام عکاسی، دوربین a7C با لنز از عکاسی پیاپی تا 10 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که عکس مورد نظر خود را دریافت می کنید.

کیفیت فیلمبرداری دوربین بدون آینه سونی a7C یک گزینه هیبریدی عالی برای کسانی است که می خواهند با یک دوربین هم عکس و هم فیلم بگیرند. ضبط UHD 4K تا حداکثر 30 فریم در ثانیه با رفرش کامل پیکسل و خروجی 8 بیتی 0:2:4 و همچنین ضبط Full HD با حداکثر 120 فریم در ثانیه برای پخش اسلوموشن ارائه می دهد.

پشتیبانی از S-Log2، S-Log3 و Hybrid Log-Gamma (HLG) برای محدوده دینامیکی بیشتر و انعطاف پذیری در طول پس از تولید در دسترس است. جک‌های هدفون و میکروفون در بدنه تعبیه شده‌اند تا بتوانید صدا را از طریق دوربین ضبط و نظارت کنید، و a7C دارای یک کفش چند رابط است که در صورت استفاده با میکروفون‌های داخلی، از رابط صوتی دیجیتال پشتیبانی می‌کند. همچنین، می‌توان از پورت HDMI Type-D برای اتصال یک ضبط‌کننده خارجی برای دستیابی به ضبط 8 بیتی 2:2:4 تا UHD 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه استفاده کرد.

Sony Alpha a7C با طراحی منحصر به فرد و در عین حال آشنا، شکل و طراحی بسیاری از کنترل های خود را با دوربین های سری a6000 سونی به اشتراک می گذارد. یکی از مهم ترین شباهت ها موقعیت منظره یاب 2.36 میلیون نقطه ای EVF و چیدمان دکمه های کنترلی عقب است. برخلاف مدل های قبلی، شیار کارت حافظه SD به سمت چپ کیس در کنار پورت های USB-C و micro-HDMI منتقل شده است. برای اتصال بی سیم، دوربین لنز سونی a7C می تواند از طریق باند وای فای پرسرعت 2.4 یا 5 گیگاهرتز به تلفن هوشمند یا رایانه شما متصل شود. برای برنامه هایی که به صفحه نمایش بزرگتر یا اضافی نیاز دارند، عکاسی متصل از طریق USB نیز امکان پذیر است.

دوربین بدون آینه سونی a7C Alpha با لنز با در نظر گرفتن نسل امروزی تولیدکنندگان محتوا طراحی شده است. این صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی با قابلیت تغییر زاویه و چرخش و همچنین تا شدن دارد که به وبلاگ نویسان امکان می دهد تنظیمات را در زمان واقعی تنظیم و نظارت کنند. برای سادگی بیشتر، پانل ضبط بالا به راحتی قابل دسترسی است چه در جلو یا پشت دوربین باشید.

دوربین بدون آینه سونی Alpha a7C همچنین برای کنترل بیشتر هنگام عکسبرداری از محتوای مستقل، با دستگیره های عکاسی بی سیم سونی سازگار است. برای تکمیل قابلیت حمل، a7C دارای طراحی مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت است. بنابراین می توانید بدون بررسی پیش بینی آب و هوا از بیرون عکس بگیرید.

شاسی آلیاژ منیزیم ساختار دوربین را بیشتر تقویت می کند. در نهایت، سونی a7C از باتری NP-FZ100 مشابه سایر دوربین‌های اخیر سونی برای ارائه ۷۴۰ تصویر یا ۲۲۵ دقیقه ضبط با یک بار شارژ استفاده می‌کند.

لنز a7C که یک پیشرفت بزرگ برای عکاسان با دوربین‌های سونی آلفا است، مشخصات ویدیویی a7S III، وضوح بالای a7R IV و ماهیت ترکیبی a7 III را گرد هم می‌آورد و a7C را به دوربین کامپکت انتخابی در این فرمت تبدیل می‌کند. . از نظر ویژگی ها و اندازه، a7C کاملاً بین دوربین های بدون آینه a6600 و a7 III سونی قرار می گیرد.

از سوی دیگر، این یک قدم رو به جلو برای عکاسان سنسور APS-C است تا از لنزهای FE سونی حداکثر بهره را ببرند. همچنین برای عکاسانی که نیاز به یک بدنه فوق العاده فشرده بدون کاهش اندازه سنسور دارند، به اندازه کافی جمع و جور است.

لنز کامپکت برای یک دوربین کامپکت، a7C با لنز جدید FE 28-60mm f/4-5.6 سونی، سبک ترین و فشرده ترین لنز زوم استاندارد FE تا به امروز، با وزن تنها 164.42 گرم ارائه می شود. جدیدترین اضافه شده به طیف FE، به عنوان یک لنز عالی برای پوشیدن روزمره عمل می کند و محدوده مناسبی برای عکاسی از رویداد، پرتره، خیابان و منظره ارائه می دهد.

طراحی جمع شونده آن امکان حمل بهتر در صورت عدم استفاده را فراهم می کند. از نظر اپتیکال، این لنز جدید دارای سه عنصر غیرکروی برای وضوح عالی و تصویربرداری دقیق است. یک موتور فوکوس خودکار خطی فوکوس خودکار سریع و بی‌صدا را فراهم می‌کند و آن را برای برنامه‌های عکس و ویدیو به خوبی مجهز می‌کند و حداقل فاصله کانونی 11.8-17.7 اینچ (بسته به فاصله کانونی) برای سلفی‌ها و نمای نزدیک.

در نهایت، دوربین عکاسی حرفه ای Sony Alpha a7C دارای طراحی مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت برای استفاده ایمن در فضای باز است. دوربین آلفا با لنز سونی a7C ممکن است تنها دوربین شما باشد. اگر قبلاً فول فریم عکاسی کرده اید، اما هنوز بدنه دوربینی به اندازه کافی کوچک برای حمل روزمره پیدا نکرده اید، Sony Alpha a7C می تواند این شکاف را در مجموعه شما پر کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی بدون آینه سونی Sony Alpha a7C Mirrorless with 28-60mm (Silver)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی بدون آینه سونی Sony Alpha a7C Mirrorless with 28-60mm (Silver)"، کلیک کنید.