برسی کیت دوربین عکاسی بدون آینه سونی Sony Alpha a7 III Mirrorless Digital Camera with 28-70mm Lens

نقدر و برسی

کیت دوربین عکاسی بدون آینه سونی Sony Alpha a7 III Mirrorless Digital Camera with 28-70mm Lens

کیت دوربین دیجیتال بدون آینه با لنز 28-70 میلی متری سونی Alpha a7 III

دوربین بدون آینه Sony Alpha a7 III سونی که با طراحی سنسور به روز شده است، دوربینی همه کاره است که هم برای عکاسی و هم برای فیلمبرداری در شرایط کاری مختلف مناسب است.

دوربین بدون آینه سونی a7 III برای بهبود سرعت و عملکرد در نور کم اصلاح شده است. سنسور 24.4 مگاپیکسلی فول فریم Exmor R BSI CMOS و پردازشگر تصویر BIONZ X برای دستیابی به سرعت عکاسی پیاپی تا 10 فریم در ثانیه و بهبود عملکرد فوکوس خودکار برای ردیابی سریع‌تر و مطمئن‌تر سوژه با پوشش گسترده فریم ترکیب می‌شوند.

خانه عکاسان سایت ما | فروش تجهیزات نورپردازی و فروش لوازم جانبی دوربین


در دوربین حرفه ای سونی a7 III، سیستم فوکوس خودکار هیبریدی سریع به روز شده آن از ترکیب 693 نقطه تشخیص فاز و 425 نقطه تشخیص کنتراست برای دستیابی به فوکوس سریعتر در شرایط نوری مختلف و همچنین فوکوس خودکار مؤثرتر روی سوژه ها استفاده می کند.

علاوه بر سرعت و فوکوس خودکار، بهبودهای پردازشی به درک وضوح تصویر و کاهش نویز بیشتر در محدوده حساسیت ISO 100 تا ISO 51200 کمک می کند که تا ISO 50-204800 قابل ارتقا است. قابلیت ضبط ویدیو نیز برای بهبود ضبط ویدیوی UHD 4K با عرض کامل سنسور فول فریم و به حداقل رساندن مویر و الایاس توسعه داده شده است. علاوه بر این، دوربین بدون آینه سونی a7 III که از ویژگی های عکس و فیلم بهره می برد، از سنسور تثبیت کننده تصویر 5 محوره SteadyShot INSIDE استفاده می کند که اکنون در به حداقل رساندن لرزش دوربین تا 5 استاپ موثر است.

علاوه بر ارتقاء سیستم تصویربرداری، طراحی بدنه a7 III نیز اصلاح شده است تا شامل یک صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی با وضوح 922K-نقطه LCD باشد که دارای طراحی قابل خم شدن برای پشتیبانی بهتر از زوایای بالا و پایین است. همچنین یک Tru-Finder OLED EVF با 2.36 میلیون نقطه برای مشاهده سطوح روشن و شفاف در سطح چشم ارائه شده است.

برای انعطاف‌پذیری بیشتر در عکاسی، دو اسلات کارت حافظه SD و باتری بزرگ‌تر NP-FZ100 نیز برای دستیابی به حدود 710 عکس با یک بار شارژ استفاده می‌شوند. این دوربین برای استفاده در شرایط سخت مناسب است، اسکلت ساخته شده از آلیاژ منیزیم و مقاومت آن در برابر تاثیرات جوی توانایی مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت را به این دوربین داده است.

ویژگی های دوربین بدون آینه سونی Alpha a7 III

سنسور 24.2 مگاپیکسلی Exmor R BSI CMOS و پردازشگر تصویر BIONZ X

با یک سنسور فول فریم Exmor R CMOS با رزولوشن 24.2 مگاپیکسل، آنها با پردازشگر تصویر BIONZ X کار می کنند تا عکس ها و فیلم های با وضوح بالا را ارائه دهند و در عین حال نویز را کاهش دهند و سرعت را بهبود بخشند. ساختار حسگر آن با طراحی لنز بدون ناچ روی تراشه و پوشش ضد انعکاس برای افزایش جمع آوری نور و افزایش جزئیات کار می کند. همچنین سرعت انتقال داده سیم مسی را به طور چشمگیری بهبود می بخشد تا عکس های 14 بیتی با وضوح بالا با دامنه حساسیت ISO 100 تا ISO 51200، قابل ارتقا تا ISO 50-204800 تولید کند. همچنین با استفاده از تمام عرض سنسور فول فریم، فیلمبرداری داخلی UHD 4K را با دامنه دینامیکی گسترده ارائه می دهد. پردازنده BIONZ X به همراه یک LSI پرسرعت کار می‌کند تا زمان پردازش سریع‌تر را به همراه توانایی عکاسی در 15 استاپ محدوده دینامیکی در حساسیت‌های کم انجام دهد.

ترکیبی از حسگر و پردازنده باعث می‌شود تا عکس‌ها با سرعت 10 فریم در ثانیه با وضوح کامل تا 177 فریم متوالی و با AF/AE ثابت در هنگام کار با شاتر مکانیکی یا شاتر الکترونیکی به‌دست بیاید. عکاسی پیاپی تا 8 فریم در ثانیه نیز با تصویربرداری زنده امکان پذیر است.

سیستم فوکوس خودکار سریع هیبریدی

یک سیستم فوکوس 4 بعدی پیشرفته اکنون از ترکیبی از 693 نقطه تشخیص فاز تشکیل شده است که تقریباً 93 درصد از کادر را پوشش می دهد. از 425 نقطه تشخیص کنتراست برای فوکوس خودکار مطمئن و سریع و ردیابی سوژه استفاده می کند. این سیستم فوکوس خودکار هیبریدی سریع دو برابر سرعت فوکوس و ردیابی مطمئن‌تری نسبت به مدل‌های قبلی دوربین‌های سری a7 سونی و همچنین فوکوس بهبود یافته در نور کم را به دست می‌آورد.

سیستم فوکوس خودکار همچنین انواع مختلفی از ویژگی‌های فوکوس تنظیم‌شده را ارائه می‌کند، از جمله فوکوس خودکار قفل شده، که با استفاده از یک قاب قابل تنظیم که روی سوژه متحرک مورد نظر قرار می‌گیرد، فوکوس را روی سوژه‌های متحرک حفظ می‌کند و می‌تواند نقطه انعطاف‌پذیری را که از نقاط فوکوس مجاور استفاده می‌کند گسترش دهد. برای حفظ فوکوس روی سوژه های متحرک حتی اگر نقطه فوکوس اولیه را از دست بدهد. این مزیت با دوربین بدون آینه Sony a7 III بسیار مفید است.

علاوه بر این، Eye AF می تواند برای فوکوس روی چشم سوژه در پرتره استفاده شود و در هر دو حالت AF-S و AF-C موجود است. هنگامی که می خواهید تمام توجه خود را روی جزئیات سوژه متمرکز کنید، می توان از فوکوس خودکار همراه با عملکرد ذره بین فوکوس برای فوکوس حساس استفاده کرد. صفحه لمسی همچنین می تواند برای کنترل فوکوس لمسی استفاده شود، و حالت کنترل فوکوس پد لمسی به شما امکان می دهد از پنل پشتی در حین نگاه کردن به منظره یاب استفاده کنید.

تثبیت کننده 5 محور SteadyShot INSIDE

در داخل دوربین، Sony Alpha a7 III دارای یک سیستم تثبیت کننده 5 محوری SteadyShot INSIDE 5 استاپی است که پنج نوع لرزش مختلف دوربین را که در هنگام عکاسی و فیلمبرداری دستی مشاهده می شود، جبران می کند. این به کاربران این امکان را می دهد که با اطمینان از هر لنز، چه لنزهای سازگار و چه لنزهای مبدل دیگر، برای تصاویر حساس و بدون تاری به دلیل لرزش دوربین استفاده کنند.

در فواصل کانونی زیاد، سیستم شیب و انحراف را تصحیح می کند. از سوی دیگر، تصاویر ماکرو و بزرگ شده از اصلاح شیفت افقی و عمودی بهره می برند. تمام سبک های تیراندازی از اصلاح رول بهره می برند. حتی زمانی که از لنزها و آداپتورهای شخص ثالث یا لنزهایی با لرزشگیر داخلی استفاده می کنید، هر لرزشگیر 5 محوره همیشه کار می کند.

خانه عکاسان سایت ما | فروش رینگ لایت و فروش لنز دوربین


فیلمبرداری UHD 4K با فرمت XAVC S

ضبط داخلی فیلم‌های UHD 4K با فریم‌های مختلف تا 30 فریم در ثانیه امکان‌پذیر است و استفاده از بیش‌نمونه‌سازی x2.4 جزئیات بیشتری را ارائه می‌دهد و خواندن کامل پیکسل امکان‌پذیر است. این بدان معناست که اطلاعات تمام پیکسل ها را پردازش می کند تا تصویری با کیفیت بالاتر تولید کند و موآر و الایاسینگ را کاهش دهد.

ضبط فول فریم 4K نیز برای بهبود کیفیت در هنگام کار در حساسیت‌های متوسط ​​تا بالا به طور چشمگیری بهبود یافته است تا امکان استفاده کامل از کل سنسور فراهم شود. فیلم برداری Full HD 1080p در دوربین Sony a7 III Mirrorless نیز تا 120 فریم بر ثانیه پشتیبانی می شود و در هر دو رزولوشن فرمت XAVC S 100 MB/s و فرمت MP4 با روش 4:2:0 نیز قابل استفاده است. 120 فریم در ثانیه ضبط حرکت آهسته را در X4 و X5 با سرعت 30 یا 24 فریم در ثانیه فراهم می کند. علاوه بر ضبط داخلی با کیفیت بالا، خروجی HDMI فشرده نشده امکان استفاده از یک ضبط کننده خارجی اضافی را برای ضبط 4K 4:2:0 می دهد.

دوربین بدون آینه سونی a7 III با استفاده از کنترل های رنگی و گاما به کاربران اجازه می دهد گاما، سطح مشکی، زانو، سطح رنگ و موارد دیگر را تنظیم کنند. کاربران همچنین می توانند از منحنی گامای S-Log2 موجود در دوربین های حرفه ای و سینمایی سونی استفاده کنند که برای افزایش انعطاف پذیری، تا 1300 درصد محدوده دینامیکی بیشتری را به سیگنال ویدئویی نسبت به REC709 قدیمی اضافه می کند. پشتیبانی HLG (Hybrid Log-Gamma) به همراه فضای رنگی BT.2020 برای ضبط در طیف گسترده ای از رنگ ها نیز موجود است و علاوه بر S-Log2، S-Log3 برای تولید کارآمدتر، 14 مرحله نیز وجود دارد. پویا همچنین درجه بندی سایه را به تون میانی افزایش داد.

طراحی بدنه و Wi-Fi / بلوتوث داخلی

  • دارای XGA OLED Tru-Finder EVF با وضوح 2.36 میلیون نقطه و بزرگنمایی 0.78x برای مشاهده روشن و واضح جزئیات. طراحی این منظره یاب همچنین امکان استفاده از فوکوس خودکار در حالت ذره بین فوکوس و بهبود فوکوس فوکوس را برای بهره گیری از کارایی فوکوس دستی فراهم می کند.
  • علاوه بر منظره یاب الکترونیکی، یک ال سی دی 3.0 اینچی 922000 نقطه در عقب نیز وجود دارد که دارای طراحی لمسی برای عملکرد بصری و کنترل فوکوس است. همچنین صفحه نمایش 107 درجه به بالا و 41 درجه پایین می آید تا از زوایای بالا و پایین کار کند.
  • قاب آن از آلیاژ منیزیم ساخته شده است که در عین سبک بودن، استحکام، دوام و پایداری را فراهم می کند. پایه لنز برای پشتیبانی بهتر از لنزهای سنگین بهبود یافته است و بدنه برای راحتی بیشتر در دست بهبود یافته است.
  • Sony a7 III از یک محفظه ضد آب برای مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت برای عملکرد قابل اعتماد در شرایط آب و هوایی سخت استفاده می کند.
  • با استفاده از باتری دوربین سونی NP-FZ100، a7 III عمر باتری را بهبود بخشیده است و اکنون می تواند تقریباً 710 عکس با یک بار شارژ بگیرد.
  • دو پورت کارت حافظه SD امکان ذخیره سازی و پردازش فایل انعطاف پذیر را فراهم می کند، که می تواند به فایل های خام یا JPEG تقسیم شود یا برای ضبط سرریز استفاده شود. یکی از اسلات کارت برای پشتیبانی از کارت حافظه UHS-II طراحی شده است.
  • علاوه بر درگاه micro USB، یک پورت USB 3.0 Type-C برای پشتیبانی از اتصال سریعتر و مطمئن تر اضافه شده است. اتصال USB Type-C به شما امکان می دهد دوربین را در حین اتصال شارژ کنید.
  • Wi-Fi داخلی به دوربین دیجیتال سونی A7 III اجازه می‌دهد تا تصاویر را با گوشی‌های هوشمند به اشتراک بگذارد تا تصاویر به‌صورت آنلاین در شبکه‌های اجتماعی، از طریق ایمیل و سایت‌های ذخیره‌سازی ابری به اشتراک گذاشته شوند. NFC (ارتباطات میدان نزدیک) نیز پشتیبانی می شود که امکان اتصال بدون تماس بین دوربین و دستگاه های تلفن همراه سازگار را فراهم می کند و نیازی به کیت پیچیده ای ندارد. پس از اتصال، دستگاه تلفن همراه همچنین می تواند یک تصویر زنده را روی صفحه نمایش خود نمایش دهد و شاتر دوربین را از راه دور کنترل کند.
  • اتصال بلوتوث دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی را فراهم می کند.

لنز Sony FE 28-70mm f/3.5-5.6 OSS

همراه با دوربین یک لنز جهانی سونی FE 28-70mm f/3.5-5.6 OSS است که از فواصل کانونی عریض تا پرتره پشتیبانی می کند. این لنز دارای یک عنصر پراکندگی بسیار کم و سه عنصر غیرکروی برای کنترل انحرافات کروماتیک و کروی در سراسر محدوده زوم است.

یک موتور فوکوس خودکار خطی همراه با طراحی فوکوس داخلی، فوکوس سریع و بی صدا را هم برای عکس ها و هم برای فیلمبرداری تضمین می کند. علاوه بر این، لرزشگیر اپتیکال SteadyShot لرزش دوربین را به حداقل می رساند و طراحی ضد آب و هوا به آن اجازه می دهد در شرایط آب و هوایی سخت کار کند.

سایر مشخصات دوربین دیجیتال سونی a7 III

  • یک ویژگی رتبه بندی به شما امکان می دهد تصاویر را از 1 تا 5 ستاره رتبه بندی کنید تا بتوانید آنها را سریعتر در خانه ویرایش و سازماندهی کنید.
  • یک سنسور نورسنجی پیشرفته 1200 منطقه ای با استفاده از حالت های اندازه گیری چند بخش، مرکز یا نقطه، نتایج ثابت و دقیقی را ارائه می دهد.
  • حالت های هایلایت و میانگین نورسنجی به شما کمک می کند از شعله های روشن جلوگیری کنید و بر این اساس نوردهی خودکار را ارائه دهید.
  • عکسبرداری ضد لرزش به طور خودکار عملکرد شاتر را شناسایی می کند و زمان برای به حداقل رساندن اثر لرزش و دستیابی به تصاویر پایدار را به حداقل می رساند.
  • افکت های تصویر عبارتند از:

پوستریزه (رنگی)، پوستریزه (ب و خف)، رنگ پاپ، عکس یکپارچهسازی با سیستمعامل، رنگ جزئی (R/G/B/Y)، کنتراست بالا تک رنگ، دوربین اسباب بازی (معمولی/سرد/گرم/سبز/سرخابی)، کلید ملایم

  • حالات خلاق عبارتند از:

استاندارد، واضح، خنثی، واضح، عمیق، روشن، پرتره، منظره، غروب خورشید، صحنه شب، برگ های پاییزی، سیاه و سفید، قهوه ای، جعبه سبک (1-6)، (کنتراست (3+ تا – 3)، اشباع ( +3 تا – 3 از)، وضوح (+3 تا – 3 از).

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دوربین عکاسی بدون آینه سونی Sony Alpha a7 III Mirrorless Digital Camera with 28-70mm Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دوربین عکاسی بدون آینه سونی Sony Alpha a7 III Mirrorless Digital Camera with 28-70mm Lens"، کلیک کنید.