برسی بدنه دوربین بدون آینه نیکون Nikon Z 6II Mirrorless Digital Camera (Body Only)

نقدر و برسی

بدنه دوربین بدون آینه نیکون Nikon Z 6II Mirrorless Digital Camera (Body Only)

بررسی دوربین نیکون Z6 II

Nikon Z 6II یک دوربین بدون آینه پیشرفته است که برای کاربردهای پیشرفته عکاسی و فیلمبرداری با سرعت بالاتر، عملکرد بیشتر و عملکرد بیشتر طراحی شده است. علیرغم پیشرفت‌های زیاد، دوربین Z 6II فرم آشنا و کیفیت تصویر ارزشمند خود را حفظ کرده است که سازندگان تصویر می‌توانند از آن بهره ببرند.

دوربین بدون آینه نیکون Z 6II دارای سنسور 24.5 مگاپیکسلی BSI CMOS و پردازشگر تصویر دوگانه EXPEED 6، با افزایش عمق بافر و سرعت عکاسی پیاپی تا 14 فریم بر ثانیه با AF تک نقطه‌ای یا عکاسی با سرعت 12 فریم در ثانیه در سایر حالت‌های فوکوس مشخص شده است. ضبط ویدیوی UHD 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه یا FULL HD با سرعت 120 فریم در ثانیه برای خروجی حرکت آهسته امکان پذیر است، و ضبط خارجی با پشتیبانی 10 بیتی N-Log و HLG (HDR) بهبود یافته است.

سنسور ISO 100-51200 برای کار در شرایط نوری مختلف مناسب است و کاهش ارتعاش 5 محوره در داخل بدنه لرزش دوربین را برای عکسبرداری واضح تر در دست کاهش می دهد. علاوه بر این، این سنسور همچنین دارای یک سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز 273 نقطه‌ای است که اکنون از فوکوس خودکار تشخیص چشم در حالت فوکوس خودکار با ناحیه وسیع و در حین ضبط فیلم پشتیبانی می‌کند و تا 4.5- EV در نور کم امکان پذیر است.

تعادل تصویر Nikon Z 6II طراحی فیزیکی کلی خود را حفظ کرده است، اما با یک اسلات کارت حافظه دوگانه جدید برای قرار دادن کارت CFexpress نوع B و یک کارت SD UHS-II برای ذخیره سازی مقرون به صرفه تر. صفحه نمایش لمسی OLED EVF با 3.6 میلیون نقطه و صفحه لمسی LCD 3.2 اینچی با 2.1 میلیون نقطه در پشت دارای انعطاف پذیری برای نوشتن تصویر و پخش آن هستند و می توان از SnapBridge بی سیم برای کنترل روی دوربین استفاده کرد. تصویر در دستگاه تلفن همراه استفاده می شود و حتی به روز می شود.

نسل دوم Z

  • نیکون با بهبود تلاش‌های اولیه خود، پلتفرم Z 6 را برای ارائه سرعت بیشتر، پردازش سریع‌تر و انعطاف‌پذیری بیشتر بدون به خطر انداختن کیفیت دوربین اصلی اصلاح کرده است.
  • پردازشگرهای تصویر دوگانه EXPEED 6 راندمان بافر را افزایش می دهند، سرعت عکسبرداری مداوم تا 14 فریم در ثانیه و زمان خاموش شدن منظره یاب را کاهش می دهند.
  • فوکوس خودکار به روز شده است و اکنون شامل تشخیص چشم و چهره برای انسان و حیوانات در حالت AF-Wide-Area برای هر دو عکس و ویدیو می شود.
  • عکاسی با نوردهی طولانی تا 900 ثانیه (15 دقیقه) اکنون بدون نیاز به کنترل از راه دور خارجی امکان پذیر است.
  • اسلات کارت حافظه دوگانه گزینه های ذخیره سازی فایل های انعطاف پذیر را فراهم می کند. اسلات CFexpress نوع B و اسلات SD UHS-II می‌توانند گزینه‌های ذخیره‌سازی بیش از حد (پر کردن یک کارت حافظه و جابجایی به کارت حافظه دیگر)، تقسیم‌بندی و تکراری را فراهم کنند.
  • پورت USB Type-C امکان شارژ داخلی دوربین یا با برق مداوم را برای شارژ در حال حرکت یا عکاسی برای مدت زمان طولانی فراهم می کند.
  • جهت چرخش حلقه فوکوس روی لنزها با توجه به دانش بشر قابل تغییر است.
  • پشتیبانی از حالت HDR (HLG) در ضبط خارجی، فایل های ویدیویی سازگار با HDR را برای پخش فوری برای کنترل بیشتر پس از تولید و درجه بندی می دهد.
  • واجد شرایط به‌روزرسانی اختیاری ProRes RAW، که به دوربین اجازه می‌دهد فیلم ProRes RAW را به ضبط‌کننده خارجی سازگار با Atomos منتقل کند. این ارتقاء انعطاف پذیری بیشتری در درجه بندی رنگ با کدک ProRes به همراه توانایی خروجی مواد خام 12 بیتی فشرده نشده از طریق HDMI فراهم می کند. این نسخه جدید در اوایل سال 2021 در دسترس خواهد بود.
  • اتصال بی سیم SnapBridge را می توان برای به روز رسانی سیستم عامل دوربین به جای تکیه بر سیستم به روز رسانی مبتنی بر کارت حافظه استفاده کرد.
  • حالت‌های عکاسی خلاقانه به‌روزرسانی شده‌اند تا شامل نوردهی چندگانه، 20 تنظیمات مختلف کنترل عکس، و ضبط Timelapse در دوربین باشد. همچنین یک حالت تغییر فوکوس برای ضبط حداکثر 300 فریم متوالی با تغییر موقعیت فوکوس بین نوردهی های مختلف برای برنامه های پوشش فوکوس وجود دارد.
  • سازگار با بسته باتری MB-N11 برای عمر باتری بیشتر و عملکرد بهتر.

سنسور BSI CMOS با وضوح 24.5 مگاپیکسل با فرمت FX و پردازنده Dual EXPEED 6

یک سنسور 24.5 مگاپیکسلی BSI CMOS برای تصاویر ثابت، کیفیت چشمگیر در نور کم و نرخ تازه‌سازی سریع برای عکاسی مداوم، فیلمبرداری و ضبط تایم لپس استفاده می‌شود. طراحی پشت سنسور دارای یک خروجی با حساسیت بالا برای کاهش نویز هنگام کار در مقادیر ISO بالا، تا ISO 51200، و همچنین کیفیت روشن و صاف در حساسیت های کم مانند ISO 100 است. این سنسور دارای یک پردازشگر تصویر دوگانه EXPEED 6 است. که سرعت بالایی را در سراسر سیستم دوربین فراهم می کند، از جمله توانایی عکاسی مداوم با سرعت 14 فریم در ثانیه تا 124 فریم در ثانیه.

فیلمبرداری UHD 4K

Nikon Z 6II با استفاده از ویژگی‌های حسگر و پردازنده، چیزی فراتر از عکس‌های ثابت ارائه می‌کند، این دوربین یک دوربین همه کاره بسیار توانا است. فیلمبرداری UHD 4K با پخش کامل پیکسل تا p30 و فیلمبرداری Full HD 1080p نیز برای پخش اسلوموشن در p120 امکان پذیر است. فایل‌های ویدیویی را می‌توان روی کارت‌های حافظه در دوربین یا از طریق خروجی HDMI به‌عنوان یک فایل فشرده‌نشده در یک ضبط‌کننده خارجی اختیاری ضبط کرد.

ویژگی‌های ویدیویی پیشرفته به Z 6II اضافه شده است، از جمله گامای N-Log برای ضبط تصاویر صفحه تخت که محدوده دینامیکی را به حداکثر می‌رساند و HLG (HDR) برای ضبط فیلم‌های آماده HDR. سایر موارد اضافه شده عبارتند از توانایی خروجی داده های 10 بیتی با کیفیت بالا از طریق HDMI و عملکرد الکترونیکی VR برای عکاسی دستی صاف. Focus Peaking را می توان برای کنترل دستی فوکوس استفاده کرد و Zebra Stripes نیز برای کمک به شناسایی مناطقی از کادر که بیش از حد نوردهی شده اند در دسترس است. ضبط صدا را می توان با استفاده از میکروفون استریوی داخلی کنترل کرد یا می توان یک میکروفون خارجی اضافی از طریق جک استریو 3.5 میلی متری برای کنترل کیفیت بیشتر اضافه کرد و نظارت مستقیم از طریق جک هدفون امکان پذیر است.

سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز ۲۷۳ نقطه ای

روی سنسور مجموعه ای از 273 نقطه فوکوس خودکار با تشخیص فاز وجود دارد که 90 درصد از منطقه تصویر را به صورت عمودی و افقی پوشش می دهد و فوکوس سریع و دقیقی را برای عکس ها و فیلم ها فراهم می کند و ردیابی سوژه با منطقه وسیع در نزدیکی لبه های کادر انجام می شود. . فوکوس خودکار ترکیبی برای ویدیو در دسترس است که به طور خودکار بین سیستم‌های تشخیص فاز و کنتراست سوئیچ می‌کند تا از فوکوس صاف در حین ضبط ویدیو اطمینان حاصل کند. علاوه بر این، جدیدترین لنزهای NIKKOR Z برای عملکرد بی صدا بهینه شده اند.

کاهش لرزش

کاهش لرزش جابجایی حسگر 5 محوره داخلی تا 5 استاپ لرزش دوربین را بدون توجه به لنز نوع Z مورد استفاده جبران می کند. این سیستم همچنین هنگام استفاده از آداپتور اختیاری FTZ، که در آن از لرزشگیر تصویر 3 محوره استفاده می شود، با لنزهای F-mount سازگار کار می کند.

طراحی بدنه دوربین Nikon Z 6II

  • یک صفحه نمایش LCD بزرگ 3.2 اینچی با 2.1 میلیون نقطه برای بازتولید تصویر روشن، واضح و واضح و عکاسی زنده در دسترس است. دارای طراحی کج کننده است که می تواند از هر دو زاویه پایین و بالا کار کند و همچنین دارای صفحه نمایش لمسی برای کنترل بصری، ناوبری و کنترل های تنظیم است.
  • منظره یاب الکترونیکی OLED با 3.6 میلیون نقطه برای مشاهده راحت در سطح چشم وجود دارد. بزرگنمایی 0.80 برابری دارد و از لنز NIKKOR برای ارائه تصویری شفاف و واضح استفاده می کند. گیره همچنین دارای پوشش فلوئور برای تمیز کردن راحت تر است.
  • صفحه بالای Z 6II با ماتریس OLED پیکربندی شده است. این صفحه نمایش کم مصرف دسترسی سریع به تنظیمات مهم دوربین را فراهم می کند.
  • دارای شاسی آلیاژ منیزیم است که در برابر گرد و غبار و آب و هوا مقاوم است تا از مزیت کار در آب و هوای سخت و شرایط نامساعد استفاده کند.
  • دسته ارگونومیک و فرم فاکتور کلی برای لذت بردن از قابلیت حمل طولانی مدت طراحی شده اند و با مواد ضد لغزش و جوی استیک برای تنظیمات بدون دردسر و انتخاب نقطه فوکوس برجسته تر می شوند.
  • دارای یک اتصال داخلی SnapBridge است که امکان انتقال بدون درز تصاویر با وضوح پایین و همچنین قابلیت عکسبرداری از راه دور را فراهم می کند. BLE (بلوتوث کم مصرف) و Wi-Fi ارتباط بین دوربین و دستگاه هوشمند را امکان پذیر می کند و علاوه بر این، دستگاه تلفن همراه می تواند شاتر را از راه دور فعال کرده و نمای زنده دوربین را برای فعال کردن عملکرد از راه دور نمایش دهد. علاوه بر این، SnapBridge همچنین می تواند به عنوان یک راه آسان برای به روز رسانی سیستم عامل دوربین شما استفاده شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی بدنه دوربین بدون آینه نیکون Nikon Z 6II Mirrorless Digital Camera (Body Only)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی بدنه دوربین بدون آینه نیکون Nikon Z 6II Mirrorless Digital Camera (Body Only)"، کلیک کنید.