شیخ دروزی‌های سوریه: ما با مقاومت هستیم

شیخ دروزی‌های سوریه: ما با مقاومت هستیم

شیخ دروزی‌های سوریه تاکید کرد وجود مقاومت، ثبات برای تمام اعراب و ناکام گذاشتن طرح صهیونیسم است.

به گزارش ویکی سلامت، یوسف جربوع، شیخ دروزی‌های سوریه گفت: هدف از تجاوز به مجدل شمس ایجاد بهانه برای حمله به جنوب لبنان است. این یک مسئله عجیب از سوی دشمن صهیونیستی نیست که به قتل کودکان و نقض قوانین بین‌المللی عادت دارد. اکثر ساکنان مجدل شمس می‌دانند که چه کسی پشت این حمله است.

وی در گفتگو با روزنامه الجمهوریه لبنان درباره مواضع رهبران سیاسی لبنانی گفت: این مواضع تاثیرگذار و قوی بود به ویژه موضع طلال ارسلان و ولید جنبلاط. با اینکه ولید جنبلاط موضع مخالفی درباره سوریه داشت اما موضع ملی وی ثابت و قدرتمند و به نفع ممانعت از فتنه بود.

وی درباره حوادث داخل سوریه به ویژه استان السویداء گفت: ما برای بازگشت وحدت با همکاری برادرانمان در لبنان و فلسطین و برای همکاری با دولت و تحقق وحدت داخلی و امنیت تلاش می‌کنیم. پیامی که من برای ساکنان دارم این است که نسبت به توطئه‌هایی که علیه ما به عنوان یک طایفه و علیه منطقه وجود دارد، هوشیار باشند. موحدین دروزی مذهب به هویت ملی خود و پایبندی به دولت چه در لبنان چه سوریه و چه اردن پایبند هستند.

وی گفت: ما با مقاومت هستیم. مقاومت تنها طرفی است که در برابر طغیان و زورگویی اسرائیلی‌ها ایستاده است. وجود مقاومت ثبات برای تمام اعراب در منطقه برای ناکام گذاشتن طرح اسرائیل است. هرگونه تجاوز علیه مقاومت تجاوز علیه ما است. ما با مقابله و ثبات در برابر هرگونه حمله احتمالی به لبنان یا هر کشوری در منطقه در کنار جریان مقاومت هستیم.

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شیخ دروزی‌های سوریه: ما با مقاومت هستیم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شیخ دروزی‌های سوریه: ما با مقاومت هستیم"، کلیک کنید.