برسی دوربین کانن 90 دی به همراه لنز Canon EOS 90D DSLR Camera with 18-135mm Lens

نقدر و برسی

دوربین کانن 90 دی به همراه لنز Canon EOS 90D DSLR Camera with 18-135mm Lens

دوربین کانون Canon EOS 90D DSLR با لنز 135-18mm

دوربین کانن Canon EOS 90D می توان از آن به عنوان یک دوربین همه کاره با قابلیت ثبت عکس و فیلم استفاده کرد. دوربین دیجیتال کانن 190D DSLR (slr دیجیتال) زیبا و همچنین با سنسور APS-C CMOS رزولوشن بالای 32.5 مگاپیکسل Canon دارد. این طراحی حسگر به روز شده، وضوح و وضوح تصویر را افزایش می دهد و محدوده دینامیکی را بهبود می بخشد، همراه با حساسیت درخواستی ISO 25600 و صدای کم باعث می شود در شرایط مختلف کار کنید.

هنر دیجیتال; فروش لوازم جانبی دوربین فروش تجهیزات نورپردازی و فروش لنز دوربین

مزیت دوربین Canon EOS 90D DSLR چیست؟

در دوربین کانن 90D دارای سنسور با پردازش تصویر پیشرفته است و می تواند از ویدئو استفاده کند UHD 4K30p و Full HD 120p از نرخ عکسبرداری ثابت تا 10 فریم در ثانیه استفاده کنید و آن را حفظ کنید. هنگام کار با منظره یاب نوری (سیستم فوکوس خودکار 45 نقطه ای با عملکرد سریع در شرایط نوری مختلف برای ردیابی اجسام متحرک و کار در نور کم)، سیستم Dual Pixel CMOS AF 5481 یک نقطه تنها مزایای ضبط ویدیوی زنده را فراهم می کند و کیفیت فوکوس طبیعی و صافی را ارائه می دهد که مشابه فوکوس دوربین فیلمبرداری است.

دوربین دیجیتال کانن 90D با تکمیل قابلیت های تصویربرداری، کانن دارای یک صفحه نمایش لمسی چند زاویه ای برای کنترل لمسی و آزادی ترکیب بندی، یک منظره یاب پنج ضلعی اپتیکال، یک تصویر روشن، واضح و واقعی است که تجربه تصویربرداری را مشخص می کند. DSLR علاوه بر این، اتصال Wi-Fi و بلوتوث داخلی این دوربین به شما این امکان را می دهد که دستگاه های تلفن همراه را به دوربین متصل کنید تا فایل های خود را به صورت بی سیم برای اشتراک گذاری آنلاین عکس ها و فیلم های خود با نرم افزار خود به اشتراک بگذارید.

سنسور فوکوس (90D) APS-C CMOS32.5 مگاپیکسل:

دوربین کانن 90D با سنسور APS-C CMOS با وضوح قابل توجه 32.5 مگاپیکسل، قادر به تولید تصاویر با وضوح و محدوده دینامیکی قابل توجه و همچنین محدوده حساسیت است. ISO 100-25600 و صدای کم برای حفظ عملکرد در شرایط نوری سخت. این سنسور و پردازشگر تصویر همچنین عملکرد سریعی در سیستم دوربین کانن دارد، از جمله توانایی عکاسی مداوم تا 10 فریم در ثانیه، ضبط ویدیو. UHD 4K30p یا فیلمبرداری با سرعت بالا Full HD 1080p با سرعت 120 فریم بر ثانیه در دوربین Canon 90D موجود است.

سیستم های AF تایپ کنید نوع صلیب و Dual Pixel CMOS AF 45 امتیاز

در دوربین 90D، با بهره گیری از عکسبرداری با منظره یاب اپتیکال، سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز متغیر 45 نقطه ای، فوکوس سریع و دقیق در شرایط نوری دشوار تا 3- EV فراهم کند. برای کار با لنزهای تله فوتو مجهز به اکسپندر، 27 امتیاز می تواند تا f / 8 برای فوکوس و شبکه دو مرکزی دقت بیشتری را در مقادیر دیافراگم روشن تر ارائه می دهد. طراحی سنسور متقاطع دقت بالاتری را در شرایط نور مختلط و کنتراست کم فراهم می‌کند و پوشش وسیع سنسور 45 نقطه‌ای برای ردیابی و حفظ فوکوس روی سوژه‌های متحرک ایده‌آل است. استفاده از 45 امتیاز، مجموعه ای از چهار حالت انتخاب منطقه AF است، از جمله AF نقطه واحد ■ مساحت AFکه در آن شما می توانید یکی از نه منطقه AF انتخاب کنید. منطقه بزرگ AF، یک منطقه را از سه منطقه قابل انتخاب انتخاب کنید و از انتخاب خودکار اطمینان حاصل کنید AF 4 نقطه ای به دوربین اجازه می دهد تا به طور خودکار یک نقطه را انتخاب کند.

در دوربین کانن 90D هنگام ضبط ویدیو یا عکس در شرایط زنده و واقعی، از یک سیستم Dual Pixel CMOS AF 5481 نقطه فوکوس خودکار قابل انتخاب وجود دارد. این نوع سیستم فوکوس فوکوس روان و سریع را به روشی مشابه روش فوکوس در دوربین فیلمبرداری فراهم می کند. Dual Pixel CMOS AF این دو دیود نوری مجزا در هر پیکسل را ادغام می کند تا شبکه گسترده و متراکمی از عناصر ضبط حساس به فاز را در اکثر سنسورهای تصویر فراهم کند تا تاری و تار شدن تصویر در فرآیند فوکوس کاهش یابد.

با دوربین حرفه ای کانن 90D هنگام کار با تصاویر ثابت، این سیستم فوکوس سریع و دقیق عمل می کند و از فوکوس صحیح برای عکاسی و ردیابی سوژه های متحرک برای دستیابی به فوکوس مطلوب برای هر عکس اطمینان حاصل می کند. هنگام عکسبرداری، حالت فیلم Servo AF فوکوس صاف و طبیعی را در هنگام تغییر اجسام مختلف یا فواصل مختلف در صحنه و همچنین امکان تنظیم حساسیت ردیابی، سرعت را فراهم می کند. AF و اولویت ردیابی چهره را ارائه می دهد. با استفاده از سیستم حسی AFتمرکز تنه به سادگی با لمس موارد موجود در صحنه روی صفحه لمسی، می توانید درجه فوکوس را با لمس تغییر دهید. همچنین با توجه به قابلیت های سیستم مشمول ردیابی در فیلم ها می شود Dual Pixel CMOS AF هنگام کار در مناظر در حال تغییر یا درهم، تشخیص اشیا و حفظ تمرکز را بهبود می بخشد.

طراحی بدنه کانن و بی سیم 90D

دوربین لمسی 90D 10.04 m-Doتی در اندازه 3 اینچ، دارای طراحی چند زاویه ای است که امکان عملکرد با زاویه بالا و پایین را فراهم می کند، و طراحی صفحه لمسی کنترل بصری منو و عملکرد فوکوس لمسی را تسهیل می کند.

  • نوع منظره یاب نوری پنتاپریسم پوشش 100 درصدی فریم را برای دقت بالای ترکیب بندی هنگام عکاسی در سطح چشم فراهم می کند. همچنین به تصویربرداری منظره یاب، نقطه ای و حالت کمک بیشتری می کند AF شبکه های ترکیبی، سطح الکترونیکی افقی و سایر عملکردهای کمکی که می توانند در حین استفاده نمایش داده شوند.

  • همچنین این دوربین دارای باتری می باشد LP-E6N که توانایی ایجاد حدود 1300 عکس را با یک بار شارژ فراهم می کند.

وای فای دوربین داخلی امکان اشتراک‌گذاری بی‌سیم عکس‌ها و فیلم‌ها را با یک دستگاه تلفن همراه متصل به دوربین فراهم می‌کند و اتصال بلوتوث امکان اشتراک‌گذاری سریع تصاویر بین دستگاه‌ها را در گوشی هوشمند یا تبلت و همچنین کنترل از راه دور هنگام استفاده از برنامه‌ها برای اتصال دوربین را فراهم می‌کند. با یکدیگر.


سایر ویژگی های دوربین کانن 90D:

  • شما می توانید لپس دوربین را همراه با فیلم برداری انجام دهید 4K طراحی شده برای گرفتن موثر عکس های 8 مگاپیکسلی با حداکثر سرعت 30 فریم در ثانیه.

  • سنسور اصلاح شده با اندازه 220000 پیکسل AE از فوکوس خودکار و دقت نورسنجی استفاده می کند و ردیابی رنگ را برای تشخیص دقیق تر رنگ پوست امکان پذیر می کند.

  • فوکوس خودکار EOS iTR تشخیص چهره را برای کنترل فوکوس دقیق هنگام عکاسی پرتره فراهم می کند.

  • عملکرد دیافراگم الکترونیکی اجازه می دهد تا با سرعت 1/16000 ثانیه کار کنید.

لنز دوربین 90D EF-S 18-135mm f / 3.5-5.6 IS USM :

لنزها EF-S 18-135mm f / 3.5-5.6 IS USM این دوربین دارای بدنه ای است که فاصله کانونی 216-28.8 میلی متر را ارائه می دهد. لنز دوربین 90D دارای یک عنصر پراکندگی نور بسیار کم در طراحی اپتیکال، همراه با یک عنصر کروی برای کاهش ابیراهی رنگی در سراسر محدوده زوم، و همچنین محدود کردن انحراف و اعوجاج کروی برای افزایش وضوح است.

لنزها دوربین کانن 90D همچنین با سیستم فوکوس NANO USM دارای یک موتور اولتراسونیک حلقه شکل سریع و یک موتور پله ای صاف و بی صدا است که برای ارائه فوکوس همه جانبه بهینه شده است. این موتور فوکوس خودکار دو منظوره همچنین عملکرد سریع تری را در سراسر محدوده زوم برای عکاسی از راه دور ارائه می دهد. علاوه بر این، یک سیستم تثبیت‌کننده تصویر تا چهار توقف لرزش دوربین را برای عکاسی واضح‌تر جبران می‌کند و بنابراین به هنگام ضبط عکس و فیلم کمک می‌کند.

موارد موجود در جعبه دوربین Canon EOS 90D DSLR با 18-135 میلی متر

این امر قطعا یکی از جذابیت های هر مشتری پس از خرید دستگاه مورد نظر به خصوص در زمینه دستگاه های دیجیتال و فناوری جعبه گشایی می باشد. لوازم جانبی همراه دوربین Canon 90D را در تصویر زیر مشاهده می کنید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین کانن 90 دی به همراه لنز Canon EOS 90D DSLR Camera with 18-135mm Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین کانن 90 دی به همراه لنز Canon EOS 90D DSLR Camera with 18-135mm Lens"، کلیک کنید.