برسی کیت دوربین عکاسی بدون آینه نیکون Nikon Z50 with 16-50mm

نقدر و برسی

کیت دوربین عکاسی بدون آینه نیکون Nikon Z50 with 16-50mm

کیت دوربین بدون آینه نیکون نیکون Z50 با 16-50 میلی متر

دوربین بدون آینه نیکون Z50 با طراحی منحصر به فرد و زیبا یک دوربین دیجیتال بدون آینه با فرمت DX سازگار با پایه Z است. دوربین دیجیتال Z50 در دو حالت عکس و فیلم قابل استفاده است. دوربین بدون آینه نیکون دارای سنسور CMOS 20.9 مگاپیکسلی و پردازشگر تصویر EXPEED 6 با عملکرد سریع تا سرعت 11 فریم در ثانیه و همچنین سیستم AF هیبریدی 209 نقطه ای قابل اعتماد با تشخیص چشم و عملکرد چشمگیر در نور کم تا ISO 51200 است.

دوربین دیجیتال نیکون Z50 برای فیلمبرداران از کیفیت UHD 4K با حداکثر سرعت 30 فریم در ثانیه همراه با فیلمبرداری Full HD با حداکثر سرعت 120 فریم در ثانیه برای پخش اسلوموشن پشتیبانی می کند. برای تنظیم دقیق عکس‌ها و ویدیوها، می‌توانید از گیره داخلی استفاده کنید که دارای 20 کنترل تصویر خلاقانه برای انتخاب و 10 جلوه ویژه است که به تصاویر شما کمک می‌کند جلوه‌ای منحصربفرد ببخشید.

خانه عکاسان سایت ما; فروش دوربین دست دوم و فروش لوازم جانبی دوربین


ویژگی دوربین بدون آینه 16-50 میلی متری نیکون نیکون Z50

طراحی بدنه دوربین دیجیتال 16-50 میلی متری نیکون Z50 بسیار شیک و در عین حال ارگونومیک است تا بتوانید در تمام طول روز با آن کار کنید. منظره یاب OLED EVF با وضوح بالا 2.36 میلیون نقطه به اندازه کافی روشن است که دید واضحی در سطح چشم ایجاد می کند و صفحه نمایش لمسی LCD 3.2 اینچی عقب را می توان برای گرفتن سلفی 180 درجه به سمت پایین کج کرد.

بدنه دوربین نیکون Z50 از آلیاژ منیزیم ساخته شده است که ضد آب و مناسب برای کار در شرایط سخت است. به‌علاوه، برای اشتراک‌گذاری آسان، Wi-Fi و بلوتوث داخلی وجود دارد که با برنامه SnapBridge نیکون برای انتقال بی‌سیم عکس‌ها و ویدیوها و کنترل از راه دور دوربین از دستگاه تلفن همراه کار می‌کنند.

سنسور CMOS 20.9 مگاپیکسلی با فرمت DX و پردازشگر تصویر EXPEED 6

سنسور CMOS با فرمت DX 20.9 مگاپیکسلی با پردازشگر تصویر EXPEED 6 جفت شده است تا ترکیبی انعطاف پذیر از حساسیت بالا، کیفیت تصویر استثنایی و عملکرد کلی سریع ارائه دهد. محدوده حساسیت ISO 100 تا ISO 51200 عملکرد را در طیف گسترده ای از شرایط نوری امکان پذیر می کند و می تواند در نور بسیار کم تا ISO 204800 افزایش یابد. ترکیبی از وضوح و اندازه سنسور همچنین به کیفیت تصویر واضح و انتقال رنگ صاف و کاهش نویز در کل محدوده حساسیت کمک می کند. علاوه بر بهره مندی از کیفیت تصویر پردازشگر EXPEED 6، سرعت فوق العاده ای نیز در سراسر سیستم دوربین دارد که شامل عکاسی پیاپی با سرعت بالا تا 11 فریم بر ثانیه با وضوح کامل و همچنین 30 فریم بر ثانیه در 8 مگاپیکسل می شود.

در دوربین دیجیتال 16-50 میلی‌متری نیکون Z50، علاوه بر تصویربرداری، طراحی حسگر شامل یک سیستم فوکوس خودکار هیبریدی 209 نقطه‌ای است که از هر دو روش تشخیص فاز و تشخیص کنتراست برای دستیابی به فوکوس سریع و دقیق برای عکس‌ها و ویدیوها استفاده می‌کند. این سیستم همچنین از فوکوس خودکار تشخیص چشم پشتیبانی می کند که از تشخیص چهره برای کمک به قفل کردن تمرکز روی چشم افراد استفاده می کند.

فیلمبرداری UHD 4K

علاوه بر توانایی Z50 برای ضبط فیلم‌های UHD 4K با حداکثر سرعت 30 فریم در ثانیه و ضبط Full HD با حداکثر سرعت 120 فریم در ثانیه برای جلوه‌های حرکت آهسته، به همراه توانایی ضبط فایل‌های فیلم بر روی کارت‌های حافظه داخل دوربین یا یک ضبط کننده خارجی اختیاری از پشتیبانی از طریق HDMI ضبط تایم لپس در دوربین نیز با قابلیت تولید فایل ویدئویی UHD 4K به طور مستقیم از دوربین امکان پذیر است.

طراحی بدنه و اتصالات

  • یک صفحه نمایش LCD بزرگ 3.2 اینچی با 1.04 میلیون نقطه برای تصاویر روشن و واضح و تصویربرداری زنده در دسترس است. صفحه نمایش به گونه ای طراحی شده است که تا 180 درجه خم شود که امکان سلفی گرفتن از جلو را فراهم می کند و همچنین دارای صفحه نمایش لمسی برای عملکرد بصری تر، ناوبری و کنترل تنظیمات است.
  • یک منظره یاب الکترونیکی 3.6 میلیون نقطه برای مشاهده راحت در سطح چشم در دسترس است. بزرگنمایی 1.02 برابری دارد و از لنزهای NIKKOR برای اطمینان از وضوح و وضوح تصویر استفاده می کند.
  • تک اسلات کارت حافظه SD که از پروتکل UHS-I برای ذخیره سازی سریع عکس ها و فایل های ویدیویی پشتیبانی می کند.
  • دارای آلیاژ منیزیم مقاوم در برابر گرد و غبار و آب و هوا است که هنگام کار در آب و هوای سخت و شرایط معتدل مفید است.
  • اتصال داخلی SnapBridge انتقال یکپارچه تصاویر با وضوح پایین و همچنین قابلیت عکسبرداری از راه دور را فراهم می کند. BLE (بلوتوث کم مصرف) و Wi-Fi ارتباط بین دوربین و دستگاه هوشمند را امکان پذیر می کند و علاوه بر این، دستگاه تلفن همراه می تواند شاتر را از راه دور فعال کرده و تصاویر زنده را روی دوربین نمایش دهد تا عملکرد از راه دور را ارائه دهد.
  • باتری لیتیوم یون قابل شارژ EN-EL25 تقریباً 300 عکس را با یک بار شارژ ارائه می دهد و هنگام استفاده از آداپتور شارژ AC اختیاری EH-73P از شارژ توسط Nikon Z50 پشتیبانی می شود.

سایر ویژگی های دوربین نیکون Z50 16-50 میلی متری

  • حالت های نوردهی چندگانه به شما این امکان را می دهد که چندین حالت نوردهی را در یک عکس ترکیب کنید تا جلوه های خلاقانه ایجاد کنید.
  • حالت های جلوه های ویژه عبارتند از:

دید در شب

فوق العاده روشن

ترکیدن

تصویرسازی عکس

جلوه دوربین اسباب بازی

جلوه مینیاتوری

رنگ انتخابی

سیلوئت

کلید بالا

کلید پایین

  • کنترل های تصویر خلاق عبارتند از:

یک رویا

صبح بخیر بابا

یکشنبه

غمگین

نمایشی

سکوت

سفید شده

مالیخولیا

تمیز

جین

اسباب بازی

کاسه ماهی

آبی قرمز

رنگ صورتی

زغال چوبی

گرافیت

دودویی

کربن

لنز NIKKOR Z DX 16-50mm

لنز NIKKOR Z DX 16-50mm f/3.5-6.3 VR در بدنه دوربین Z50 گنجانده شده است. لنز زوم فشرده معادل 24-75 میلی متر که زاویه دید وسیعی را برای مناظر پرتره پوشش می دهد. طراحی اپتیکال آن شامل پراکندگی بسیار کم و عناصر غیر کروی است که به کاهش انحرافات مختلف برای کیفیت تصویر واضح تر و واضح تر در سراسر محدوده زوم کمک می کند. محدوده فاصله کانونی انعطاف‌پذیر لنز با تثبیت‌کننده تصویر تکمیل می‌شود که لرزش دوربین نیکون Z50 را تا 4.5 توقف برای عکس‌های واضح‌تر کاهش می‌دهد. یک موتور پله‌ای فوکوس خودکار سریع، بی‌صدا و دقیق را همراه با فوکوس دستی ثابت فراهم می‌کند که هم برای عکاسی و هم برای فیلم‌برداری ایده‌آل است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دوربین عکاسی بدون آینه نیکون Nikon Z50 with 16-50mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دوربین عکاسی بدون آینه نیکون Nikon Z50 with 16-50mm"، کلیک کنید.