برسی دوربین عکاسی نیکون Nikon COOLPIX P950 Digital Camera

نقدر و برسی

دوربین عکاسی نیکون Nikon COOLPIX P950 Digital Camera

بررسی دوربین دیجیتال نیکون COOLPIX P950

دوربین نیکون COOLPIX P950 با زوم فوق العاده از نیکون دارای قابلیت زوم گسترده است. این یک دوربین کامپکت همه کاره است که ترکیبی منحصر به فرد از قابلیت های عکس و فیلم را با توانایی دستیابی به دورترین اجسام ارائه می دهد. سنسور 1/2.3 اینچی 16 مگاپیکسلی CMOS دارای طراحی با نور پشتی است که به وضوح بالا و کاهش نویز برای سازگاری با حساسیت بالا و شرایط نوری سخت کمک می کند. این سنسور همچنین می‌تواند ویدیوهای UHD 4K را با حداکثر سرعت 30 فریم در ثانیه، فیلم‌برداری Full HD با حداکثر سرعت 60 فریم بر ثانیه و ضبط تایم لپس و ایجاد ویدیو در دوربین را ضبط کند.

دوربین P950 برای تکمیل قابلیت های تصویربرداری خود دارای یک لنز زوم اپتیکال 83 برابری است که فاصله کانونی 24-2000 میلی متر را پوشش می دهد. این دوربین از Dual Detect Vibration Reduction استفاده می کند تا اثرات لرزش دوربین را کاهش دهد تا نتایج تصویربرداری دستی واضح تر شود. علاوه بر این، Nikon P950 همچنین دارای یک منظره یاب الکترونیکی OLED با 2.36 میلیون نقطه، یک نمایشگر LCD بزرگ 3.2 اینچی با زاویه متغیر 921000 نقطه (ال سی دی متحرک) و Wi-Fi و بلوتوث داخلی برای اشتراک گذاری و کنترل بی سیم است. دوربین دارای ریموت می باشد.

مشخصات دوربین نیکون COOLPIX P950

سنسور 16 مگاپیکسلی BSI CMOS و پردازشگر تصویر EXPEED

دوربین نیکون P950 با سنسور 1/2.3 اینچی 16 مگاپیکسلی BSI CMOS قادر است عکس ها و فیلم های با وضوح بالا را با سرعت و حساسیت قابل توجهی ثبت کند. طراحی حسگر BSI سطوح نویز را کاهش می دهد و وضوح تصویر را هنگام کار در محدوده حساسیت ISO 100-6400 بهبود می بخشد. سنسور و پردازنده EXPEED همچنین امکان عکاسی سریع و پیوسته با سرعت 7 فریم در ثانیه با وضوح کامل را فراهم می کند و برای کار با سوژه های متحرک ایده آل است.

علاوه بر عکس، دوربین P950 می تواند ویدیوهای UHD 4K را با حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه و فیلمبرداری Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کند. ضبط تایم لپس با پردازش درون دوربین نیز پشتیبانی می‌شود تا فیلم‌هایی برای پخش با سرعت 25 یا 30 فریم در ثانیه ایجاد شود.

83 زوم (زوم 83 برابر) برابر لنز NIKKOR

ویژگی اصلی دوربین نیکون P950 لنزها زوم چشمگیر 83 برابری آن زاویه دید وسیعی معادل فاصله کانونی سوپر تله فوتو 24-2000 میلی متری را فراهم می کند. اگر از Zoom خوب پویا برای ایزوله کردن سوژه‌های دور دست‌های بیشتری کسب کنید، این محدوده می‌تواند به 166 برابر برسد. در انتهای زاویه باز، لنز دارای f/2.8 برای کار در نور موجود است و Dual Detect VR همچنین به کاهش لرزش دوربین هنگام عکاسی دستی کمک می‌کند. علاوه بر این، طراحی اپتیکال لنز شیشه ای Super ED به گونه ای طراحی شده است که انحرافات مختلف را در سراسر محدوده زوم برای وضوح بهتر سرکوب کند.

طراحی بدنه دوربین نیکون P950

  • یک LCD بزرگ 3.2 اینچی 921k نقطه ای برای مشاهده تصویر و پیمایش منو ارائه شده است و دارای طراحی زاویه متغیر برای عملکرد بهتر از زوایای بالا، پایین و جلو است.

  • دارای Wi-Fi داخلی و بلوتوث همراه با برنامه SnapBridge نیکون برای انتقال بی سیم فایل و کنترل دوربین با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه متصل است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی نیکون Nikon COOLPIX P950 Digital Camera" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی نیکون Nikon COOLPIX P950 Digital Camera"، کلیک کنید.