برسی کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R50 With RF-S 18-45mm

نقدر و برسی

کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R50 With RF-S 18-45mm

Canon EOS R50 با کیت دوربین بدون آینه RF-S 18-45mm

دوربین کامپکت و سبک وزن سیاه Canon EOS R50 یک دوربین بدون آینه بسیار همه کاره با مجموعه ای پیشرفته از ویژگی های عکاسی و فیلمبرداری است. این دوربین که برای تولیدکنندگان محتوا و ولاگرها طراحی شده است، کمی کوچکتر و سبک تر از EOS M50 Mark II است و دارای سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS ارتقا یافته و پردازشگر تصویر DIGIC X برای ارائه عکس های با وضوح بالا و ویدیوهای UHD است.

سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازش DIGIC X

R50 با ترکیب یک سنسور قدرتمند 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC X، تصاویری با وضوح بالا با رنگ های چشمگیر و دقیق ارائه می دهد. این دوربین که برای کار در شرایط نوری مختلف طراحی شده است، محدوده ISO انعطاف پذیر 100-32000 را ارائه می دهد که می تواند برای کار در شرایط نوری دشوار به ISO 51200 ارتقا یابد. با استفاده از تمام عرض سنسور، فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه 4K و Full HD 1080 با سرعت 120 فریم در ثانیه برای پخش حرکت آهسته پشتیبانی می شود. علاوه بر این، فیلمبرداری 1 ساعته اکنون در دسترس است. پردازشگر تصویر DIGIC X که قادر به پردازش عکس‌های متوالی با سرعت بالا و فیلم‌برداری 4k با کیفیت بالا است، از عکاسی پیاپی تا سرعت 15 فریم در ثانیه از طریق شاتر الکترونیکی بی‌صدا نیز پشتیبانی می‌کند.

پیشرفته Dual Pixel CMOS AF II

سیستم پیشرفته Dual Pixel CMOS AF II با ۶۵۱ ناحیه فوکوس خودکار با دقت بالا، فوکوس سریع و دقیق را تضمین می‌کند. سیستم فوکوس تشخیص فاز، تشخیص و ردیابی سوژه را با توانایی تشخیص هوشمندانه افراد، حیوانات و وسایل نقلیه ارائه می‌کند، در حالی که به طور خودکار روی این سوژه‌ها قفل می‌شود تا فوکوس واضح را در طول عکس‌های پشت سر هم حفظ کند و به ضبط ادامه دهد.

دارای منظره یاب الکترونیکی 2.36 میلیون نقطه و صفحه نمایش لمسی با زاویه متغیر

R50 با ارائه دید با وضوح بالا در سطح چشم، با یک OLED EVF روشن و شفاف 2.36 میلیون نقطه و یک منظره یاب الکترونیکی دلپذیر طراحی شده است. علاوه بر این، یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 3.0 اینچی با زاویه متغیر 1.62 میلیون نقطه، یک رابط بصری برای کنترل نقاط فوکوس، پیمایش منوها و مشاهده تصاویر فراهم می کند. همچنین صفحه نمایش دارای طراحی چند زاویه ای برای سهولت استفاده در هنگام کار از زوایای بالا و پایین است.

دستیار پیشرفته A+

لذت عکاسی خلاقانه را با انتخاب گسترده ای از صحنه های خودکار تجربه کنید. A+Advanced Assist تصاویر عالی را حتی در تنظیمات دشوار مانند عکس‌های شبانه و سناریوهای دارای نور پس‌زمینه امکان‌پذیر می‌کند. نوردهی بیش از حد به‌طور خودکار کاهش می‌یابد، بنابراین می‌توانید صحنه‌های پویا یا پرتره‌های زنده را ثبت کنید و چندین عکس به‌طور پیوسته گرفته می‌شود تا تصاویر زیبای شبانه یا عکاسی ماکرو با عمق میدان عمیق‌تر ایجاد کنید.

vlog آسان و راحت

دوربین R50 با ویژگی‌های فیلم‌برداری مانند فیلم‌برداری UHD 4K بدون برش تا 30 فریم بر ثانیه، فیلمبرداری Full HD با نرخ فریم بالا با حداکثر سرعت 120 فریم بر ثانیه، ردیابی Dual Pixel CMOS AF و حالت نمایش ویدیو برای ولوگ در نزدیکی بالا و محتوای ویدیویی را ساده و راحت می کند. این دوربین همچنین به شما امکان می دهد تا حداکثر 1 ساعت ویدیو را به طور مداوم ضبط کنید و به شما این امکان را می دهد که ویدیوی خود را تنظیم کنید و وبلاگ، پادکست یا سایر پروژه های ویدیویی خود را بدون نگرانی در مورد توقف پخش آن شروع کنید.

ویدئو حالت دمو در نمای نزدیک

با استفاده از حالت نمایش فیلم نزدیک دوربین بدون آینه R50 می توانید از فوکوس صحیح سوژه اطمینان حاصل کنید. این حالت فوکوس را به سرعت از سوژه دوربین به یک جسم قرار داده شده روی لنز دوربین تغییر می‌دهد، که برای ویدیوهایی که در آن نشان دادن محصول به بیننده مهم است، مانند دموهای آرایش یا فیلم‌های آشپزی، ایده‌آل است.

حالت فیلم عمودی و نشانگر اندازه

اطلاعات چرخش ویدیو را می‌توان در حین یا پس از ضبط ویدیو تنظیم کرد و به ویدیوها اجازه می‌دهد هنگام مشاهده در تلفن هوشمند در ترکیب عمودی پخش شوند. ویژگی Aspect Markers نشانگرهای بصری را برای نسبت های مختلف نمایش می دهد که ممکن است برای ارسال یک فایل در رسانه های اجتماعی مختلف مورد نظر باشد. این بیننده به ترکیب بندی مناسب برای نتایج مختلفی که می توان در حین ویرایش ایجاد کرد نگاه می کند.

اتصال انعطاف پذیر

  • گزینه های اتصال سیمی و بی سیم امکان چندین روش انتقال عکس و فیلم، پخش زنده و کنترل دوربین از راه دور را فراهم می کند. از نظر فیزیکی، دوربین دارای یک پورت USB-C، یک پورت micro-HDMI و یک پورت میکروفون برای فیلم برداری است.
  • سازگاری با UVC/UAC به R50 اجازه می دهد تا به عنوان یک وب کم برای پخش ویدیوی زنده فول اچ دی بدون نرم افزار کامپیوتر اضافی استفاده شود. برنامه‌های سازگار عبارتند از Zoom، Microsoft Teams، Skype و نرم‌افزارهای کنفرانس آنلاین مشابه.
  • جفت شدن بلوتوث داخلی به شما امکان می دهد با استفاده از برنامه رایگان Canon Camera Connect دوربین را به راحتی به دستگاه های هوشمند سازگار متصل کنید. این اتصال بی سیم کم مصرف به حفظ عمر باتری و در عین حال کنترل دوربین از راه دور کمک می کند. همچنین داده‌های موقعیت مکانی GPS به‌روزرسانی شده را از تلفن شما ارسال می‌کند و به شما امکان می‌دهد عکس‌هایی را که عکس گرفته‌اید برچسب‌گذاری جغرافیایی کنید تا دقیقا بدانید آن را کجا گرفته‌اید.
  • اتصال Wi-Fi داخلی عملکردهای بی سیم سریع و بدون دردسر مانند مشاهده زنده از راه دور، مشاهده فایل و انتقال را امکان پذیر می کند. با استفاده از برنامه Canon Camera Connect می‌توانید فایل‌ها را برای مشاهده و اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی به دستگاه تلفن همراه خود انتقال دهید.
  • USB-C داخلی به شما امکان می دهد دوربین را به تلفن هوشمند یا رایانه متصل کنید. همه عملکردهای برنامه Canon Camera Connect که می‌توان با Wi-Fi استفاده کرد، اکنون زمانی در دسترس هستند که دوربین و تلفن هوشمند از طریق USB از طریق یک کابل سازگار برای دستگاه شما متصل شوند.

فلاش پاپ آپ و کفش چندکاره نسل جدید

فلاش پاپ آپ داخلی روشنایی بیشتری را برای کار در نور کم فراهم می کند و کفش داغ چند منظوره دوربین یک ردیف پین به جلو اضافه می کند تا عملکرد اضافی برای لوازم جانبی ارائه دهد. این کفش نسل جدید شارژ لوازم جانبی مختلفی را نیز فراهم می کند که با باتری های جداگانه کار می کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R50 With RF-S 18-45mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R50 With RF-S 18-45mm"، کلیک کنید.