برسی بدنه دوربین عکاسی کانن Canon EOS 850D Body Only

نقدر و برسی

بدنه دوربین عکاسی کانن Canon EOS 850D Body Only

فقط بدنه دوربین بدنه Canon EOS 850D

دوربین کانن EOS 850D سطح بالا و در عین حال آسان برای استفاده، یک DSLR مقرون به صرفه است که کیفیت مورد نیاز را به شما ارائه می دهد. برای کسانی که در انتخاب عکاسی جدی هستند ایده آل است. این یک گزینه ساده و مقرون به صرفه به عنوان اولین قدم شما برای تسلط و یادگیری در عکاسی است.

هنر دیجیتال; فروش لوازم جانبی دوربین فروش تجهیزات نورپردازی و فروش لنز دوربین


سنسور دوربین Canon EOS 850D

با سنسور Dual PixelCMOSفوکوس خودکار هنگام عکاسی در حالت Live View فوکوس خودکار را سریعتر و دقیق تر می کند. بنابراین، عکس های شما واضح و فوکوس خواهند شد. شما همچنین دارای 3975 موقعیت فوکوس خودکار قابل انتخاب در کادر برای انعطاف بیشتر هنگام کادربندی عکس های خود هستید.

تشخیص چشم و چهره

با حسگر تشخیص چشم که سوژه شما را در حالت Live View فوکوس و ردیابی می کند، می توانید هر احساسی را با کیفیت واضح ضبط کنید.

Canon EOS 850D (تشخیص چهره) همچنین با ردیابی چهره سوژه متحرک شما هنگام عکاسی از طریق منظره یاب، عکس های پرتره واضحی را ارائه می دهد.

عکاسی با منظره یاب عالی

هنگام عکاسی از طریق منظره یاب اپتیکال، سنسور AF متقاطع 45 نقطه فوکوس دقیق روی سوژه های متحرک را سریع و آسان می کند. به علاوه، هیچ تاخیری بین حرکت واقعی سوژه و نمایشگر منظره یاب وجود ندارد، بنابراین جلوه سوژه متحرک را از دست نخواهید داد.

تعداد نقاط AF بسته به لنز متصل شده و تنظیم نسبت تصویر متفاوت است.

عکسبرداری پیاپی با سرعت بالا

گاهی اوقات در یک چشم به هم زدن لحظات ارزشمند برای عکس اتفاق می افتد. با عکاسی پیاپی (متوالی) تا 7.5 فریم در ثانیه در فوکوس خودکار Live-One-shot یا 7 فریم در ثانیه در حالت منظره یاب، لحظه ای را از دست نخواهید داد.

کیفیت فیلمبرداری 4K در دوربین بدنه Canon EOS 850D

می توانید ویدیوهای خود را با وضوح خیره کننده 4K با سرعت 25 و 24 فریم در ثانیه یا با کیفیت Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کنید. خروجی HDMI به شما امکان می دهد فیلم خود را به تلویزیون یا مانیتور خارجی منتقل کنید تا بتوانید به راحتی فیلم های خود را با خانواده و دوستان خود تماشا کنید.

ایزو بالا

با محدوده ایزو 100 تا 25600 (قابل ارتقا تا 51200)، به شما امکان می‌دهد عکس‌های واضح‌تر و واضح‌تر با نویز و تاری کمتر در شب بگیرید، حتی زمانی که با سرعت شاتر پایین عکس می‌گیرید یا به صورت دستی عکس می‌گیرید.

* حداکثر ISO 12800 برای فیلم های FULL HD و ISO 6400 برای فیلم های 4K

استفاده راحت از دوربین Canon EOS 850D در هر زمان و هر مکان

اتصال وای فای

با اتصال Wi-Fi داخلی EOS 850D، می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای خود را در هر زمان به اشتراک بگذارید و از آنها نسخه پشتیبان تهیه کنید.

با نصب برنامه Canon Camera Connect برای iOS و Android بر روی گوشی هوشمند یا دستگاه هوشمند خود، می توانید دوربین خود را به صورت بی سیم متصل کنید تا به راحتی کارهای زیر را از راه دور انجام دهید:

  • تیراندازی از راه دور
  • فایل ها را به صورت بی سیم به یک دستگاه هوشمند یا ابر منتقل کنید
  • انتقال همزمان عکس ها هنگام عکاسی
  • از راه دور عکس ها و فیلم ها را در دستگاه هوشمند خود پخش کنید

دوربین و دستگاه هوشمند شما از طریق فناوری کم مصرف بلوتوث برای حفظ ارتباط ثابت بین دوربین و دستگاه هوشمند خود، جفت کنید. همچنین می توانید دوربین خود را با یک کنترل از راه دور بی سیم مانند BR-E1 یا تلفن هوشمند خود جفت کنید تا از راه دور عکس بگیرید، به عنوان مثال زمانی که می خواهید یک عکس دسته جمعی بگیرید و دوربین سه تایی است. پایه نصب شده است، مناسب است.

عکاسی با دوربین دیجیتال استادانه و آسان Canon EOS 850D

LCD با زاویه متغیر

نقطه فوکوس خود را مشاهده و تنظیم کنید و با صفحه نمایش LCD لمسی با زاویه متغیر عکس بگیرید. با LCD با زاویه متغیر، اکنون می توانید از زوایای مختلف دوربین، از جمله زوایای سطح زمین، عکس بگیرید.

طراحی کاربر پسند

برای حداکثر راحتی، دکمه ها و صفحه های EOS 850D به گونه ای قرار گرفته اند که عکاسی را آسان و راحت می کند. صفحه کنترل سریع درجه بندی شده قابل تنظیم امکان تنظیم سریع تنظیمات عکسبرداری و بررسی سریع عکس ها را در حالت پخش فراهم می کند.

دکمه AF-ON، مورد علاقه عکاسان حرفه ای، به شما کمک می کند عکس ها را راحت تر تنظیم کنید.

حالت صحنه هوشمند خودکار

هنگامی که روی حالت خودکار هوشمند صحنه تنظیم شود، دوربین شما صحنه را تجزیه و تحلیل می کند و به طور خودکار تنظیمات بهینه را تنظیم می کند. همچنین به طور خودکار فوکوس را تنظیم می کند که آیا سوژه در حال حرکت باشد یا ثابت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی بدنه دوربین عکاسی کانن Canon EOS 850D Body Only" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی بدنه دوربین عکاسی کانن Canon EOS 850D Body Only"، کلیک کنید.