برسی دوربین عکاسی سونی Sony ZV-1F Vlogging Camera (Black)

نقدر و برسی

دوربین عکاسی سونی Sony ZV-1F Vlogging Camera (Black)

دوربین فیلمبرداری سونی ZV-1F

دوربین ویدئویی Sony ZV-1F که به طور خاص برای ولاگرها و تولیدکنندگان محتوای آنلاین طراحی شده است، یک دوربین جیبی با سنسور بزرگ 1 اینچی و لنز با زاویه باز 20 میلی متری است. این دوربین به شما امکان می دهد یک سلفی دسته جمعی با نمای گسترده ای از پس زمینه بگیرید و همه چیز را قاب کنید. این لنز میدان دید وسیع تری نسبت به چشم انسان می گیرد و به شما امکان می دهد تصاویری با عمق چشم نواز و پرسپکتیو در داخل و خارج از منزل ثبت کنید. کوچک و سبک است، برای حمل در اطراف خانه طراحی شده است، بنابراین می توانید به راحتی زندگی روزمره را به تصویر بکشید و در حال حرکت محتوا ایجاد کنید.

دوربین فیلمبرداری ZV-1F دارای یک صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی و یک میکروفون کپسولی جهت سه جهته است که برای ضبط از جلو ایده آل است. همچنین برای کسانی که به تنظیمات منحصربه‌فرد دوربین اهمیت می‌دهند، عملکرد فوکوس پس‌زمینه، فوکوس خودکار چشمی سریع (AF)، اولویت چهره (نور خودکار)، به‌علاوه یک رابط صفحه نمایش لمسی جدید را ارائه می‌دهد و استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند.

فوکوس خودکار سریع و هوشمند

ZV-1F با ارائه 425 نقطه فوکوس خودکار با تشخیص کنتراست برای پوشش ناحیه وسیعی از تصویر، فوکوس با دقت بالایی را ارائه می‌کند تا اطمینان حاصل شود که عکس‌های شما شفاف می‌مانند، و با حالت Eye AF، دوربین به‌طور خودکار چهره و چشم‌های انسان را تشخیص می‌دهد. تضمین می کند که سوژه شما در جلوی لنز در فوکوس باقی می ماند و تغییر فوکوس به نقطه فوکوس دیگری با لمس صفحه به راحتی امکان پذیر است. نیازی به نگرانی در مورد نور نیز نیست، زیرا Face Priority AE به طور خودکار شما یا صورت سوژه شما را روشن می کند.

بوکه آسان با لمس یک دکمه

تنها با یک فشار سوئیچ بوکه، ZV-1F به شما امکان می دهد مانند یک حرفه ای از پس زمینه های زیبا و خارج از فوکوس عکس بگیرید. حسگر تصویر بزرگ 1 اینچی دوربین و لنز f/2 با دیافراگم عریض، بوکه نوری واقعی را فعال می‌کنند. فوکوس را انتخاب کنید تا سوژه اصلی در برابر بوکه فوکوس نشده متمایز شود، یا روشن را انتخاب کنید تا کل تصویر در فوکوس بماند.

رنگ های چشمگیر که با سبک شما مطابقت دارند

عکس های زیبایی بگیرید که با سبک شخصی شما مطابقت دارد. از بین 10 سبک خلاقانه از پیش تعیین شده موجود برای ویدیوهای سطح حرفه ای بدون نگرانی از ویرایش پیچیده، انتخاب کنید. سبک های خلاقانه می توانند کنتراست، هایلایت ها، سایه ها، اشباع رنگ، وضوح و وضوح را فورا بهبود بخشند.

رنگ پوست زیبا برای همه

وقتی شلیک می کنید می توانید بهترین ظاهر خود را داشته باشید. بدون تنظیمات خاص، دوربین به دقت رنگ پوست را ثبت می کند و ظاهری سالم و طبیعی را ارائه می دهد. همچنین حالت Soft Skin Effect برای تنظیم صافی پوست وجود دارد.

عکس در حین پیاده روی

نمایش دنیای اطرافتان به بینندگانتان محتوای جذابی ایجاد می‌کند، اما ویدیوهای لرزان می‌توانند حواس‌تان را پرت کنند. ZV-1F به شما امکان می دهد حتی در حین راه رفتن نیز به وضوح عکس بگیرید. تثبیت‌کننده تصویر فعال به به حداقل رساندن تاری ناشی از عکاسی دستی کمک می‌کند تا تصاویر پایدارتری ایجاد کند.

حرکت آهسته و سرعت

شما می توانید لحظات چشمگیر را در حرکت آهسته ثبت کنید یا انرژی صحنه های دراماتیک را بدون هیچ ویرایشی افزایش دهید. با ZV-1F فقط با فشار دادن دکمه های Slow و Quick می توانید به راحتی سرعت فیلمبرداری را تنظیم کنید. می توانید تا 5 برابر سرعت کمتری ضبط کنید یا از فیلمبرداری هایپرلپس برای افزایش سرعت ویدیو تا 60 برابر استفاده کنید و فیلم خود را جالب تر کنید.

راه اندازی ویترین محصول

محصولات خود را با یک لمس در مرکز صحنه قرار دهید. کافیست تنظیمات Product Showcase را فعال کنید و به سادگی یک محصول را در مرکز قاب قرار دهید. دوربین به طور خودکار بدون نیاز به حرکات اضافی بر روی آن فوکوس می کند و به بینندگان شما اجازه می دهد تا روی چیزهای مهم تمرکز کنند.

بهترین صحنه ها را انتخاب کنید

ZV-1F به شما امکان انتقال صحنه های مورد نیاز را می دهد و در زمان و فضای ذخیره سازی صرفه جویی می کند. با افزودن علامت تیراندازی در حین فیلمبرداری یا پخش ویدیو، می توانید یک کلیپ 15، 30 یا 60 ثانیه ای را تقسیم کرده و مستقیماً به تلفن هوشمند خود ارسال کنید. Shot Marks همچنین به شما این امکان را می دهد که به راحتی صحنه هایی را که می خواهید استفاده کنید پیدا کنید و جستجوی فیلم ها را بعدا آسان تر می کند.

ویدیوی عمودی آسان تر شده است

درست مانند گوشی هوشمند خود، برای رسانه های اجتماعی ویدیوهای عمودی بگیرید. ZV-1F همچنین به شما امکان می دهد عکس های افقی را در دوربین بدون نیاز به ویرایش اضافی بچرخانید. علاوه بر این، ویدیوهای عمودی به طور خودکار برچسب گذاری می شوند تا بتوانید آنها را مستقیماً به تلفن هوشمند خود منتقل کنید و به شما امکان می دهد محتوای خود را به سرعت در جهان منتشر کنید.

ضبط صدا را حذف کنید

در داخل یا خارج از منزل، ZV-1F برای ضبط صدای شما به وضوح طراحی شده است، مهم نیست در کجا عکس می گیرید. میکروفون کپسولی 3 جهته داخلی، صدا را از جلوی دوربین جمع‌آوری می‌کند و صدایی با کیفیت بالا ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید انرژی خود را به جای نگرانی در مورد صدا در حین ضبط، روی خلاقیت متمرکز کنید. همچنین هنگام عکاسی در فضای باز در حضور باد، دوربین همچنان می تواند صدای شما را به خوبی به لطف صفحه باد ارائه شده ضبط کند که صدای باد را تا حد زیادی کاهش می دهد.

اتصال آسان گوشی هوشمند

با استفاده از برنامه Imaging Edge Mobile Plus می توانید تمام تصاویر و ویدیوهای ضبط شده خود را از طریق Wi-Fi به تلفن هوشمند خود منتقل کنید. این برنامه همچنین گوشی شما را به یک کنترل از راه دور برای فیلم برداری از راه دور تبدیل می کند.

کنترل های بصری

کاربرانی که برای اولین بار از دوربین استفاده می کنند می توانند به راحتی مستقیماً وارد عکاسی شوند. آیکون های کنترل روی صفحه نمایش داده می شوند و به راحتی با یک لمس قابل تنظیم هستند، بنابراین نیازی به یادگیری تنظیمات پیچیده نیست.

پخش آسان

ZV-1F را با اتصال ساده یک دستگاه سازگار از طریق USB به یک وب کم با کیفیت بالا تبدیل کنید. حسگر تصویر 1 اینچی و حالت Creative Look تصاویر واضح را ارائه می دهند، در حالی که میکروفون کپسولی 3 طرفه صدای عالی را ارائه می دهد.

عملکرد کم نور

ZV-1F به شما این امکان را می دهد که حتی هنگام عکسبرداری در مکان های کم نور، ویدیوهای واضح و با نویز کم بگیرید. در حین فیلمبرداری پرتره در حالت خودکار هوشمند، می‌توانید تا حد امکان با تاری پس‌زمینه عکاسی کنید، که به موضوع اصلی اجازه می‌دهد واضح‌تر گرفته شود و به ویدیوهای شما تأثیر بیشتری می‌دهد.

مقیاس بندی گام کنترل شده

تنها با لمس پنل LCD می توانید به راحتی روی نمای مورد نظر زوم کنید. شما می توانید از بین 1x، 1.5x، 2x و 4x انتخاب کنید تا به سرعت زاویه دید را تغییر دهید تا مطمئن شوید که بهترین سمت خود را ثبت می کنید.

لامپ ضبط

با صحنه هایی که به طور تصادفی رد شده اند خداحافظی کنید. وقتی ضبط را فشار می‌دهید، چراغ ضبط قرمز می‌شود و یک قاب قرمز روی صفحه ظاهر می‌شود که به شما اطلاع می‌دهد که در حال ضبط چیزی ارزشمند هستید.

تایمر شمارش معکوس خودکار

از ویدیوهای رقص گرفته تا عکس‌های اکشن، ZV-1F به شما امکان می‌دهد بدون ترس، در زمانی که آماده هستید شروع به عکاسی کنید. یک شمارش معکوس تایمر خودکار بزرگ در مرکز صفحه ظاهر می شود تا بتوانید به وضوح ببینید که چه زمانی زمان شروع است.

عمر باتری طولانی

با ZV-1F می‌توانید از عکاسی در حال حرکت بدون نگرانی از تمام شدن باتری لذت ببرید. این دوربین دارای باتری قابل شارژی است که می توان آن را از طریق درگاه USB-C دوربین شارژ کرد و گزینه های شارژ زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

ضبط ویدیوی اضافی

سازگار با دسته ویدیویی اختیاری GP-VPT2BT، به شما امکان می دهد فیلم های پایدارتری بگیرید و همچنین به عنوان سه پایه نیز عمل می کند. دستگیره به راحتی می‌چرخد تا دکمه ضبط را در دو طرف داشته باشید، بنابراین نیازی نیست به دکمه‌های کلیدی دوربین برسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی سونی Sony ZV-1F Vlogging Camera (Black)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی سونی Sony ZV-1F Vlogging Camera (Black)"، کلیک کنید.