اعلام اسامی چهار محصول غیرمجاز آرایش چشم از سوی سازمان غذا و دارو

اعلام اسامی چهار محصول غیرمجاز آرایش چشم از سوی سازمان غذا و دارو

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، چهار محصول مربوط به آرایش چشم، غیرمجاز معرفی شده است.

به گزارش ویکی سلامت، روابط عمومی سازمان غذا و دارو انواع محصولات پالت سایه چشم با نام تجاریQUEEN، پالت سایه چشم با نام تجاریDODOGIRL،خط چشم با نام تجاریKARITE و پک کربوکسی تراپی دور چشم حاوی ژل بعلاوه پد زیر چشم  با نام تجاری NATURHEX را غیرمجاز معرفی کرد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اعلام اینکه این اطلاع‌رسانی صرفاً شامل نام تجاری محصولات با نوشتار ذکرشده، بوده از معاونت‌های غذا و دارو خواست نسبت به جمع‌آوری نمونه های مکشوفه و غیر مجاز فوق در سطح عرضه اقدام لازم را انجام دهند.

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام اسامی چهار محصول غیرمجاز آرایش چشم از سوی سازمان غذا و دارو" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام اسامی چهار محصول غیرمجاز آرایش چشم از سوی سازمان غذا و دارو"، کلیک کنید.