برسی دوربین عکاسی کانن بدون آینه Canon EOS M6 Mark II with 15-45mm (Black)

نقدر و برسی

دوربین عکاسی کانن بدون آینه Canon EOS M6 Mark II with 15-45mm (Black)

دوربین بدون آینه 15-45 میلی‌متری Canon EOS M6 Mark II (مشکی)

دوربین Canon EOS M6 Mark II وضوح بالا را با ویژگی های مناسب برای عکاسی و فیلم برداری ترکیب می کند. این دوربین دارای بدنه بدون آینه با طیف وسیعی از امکانات مناسب برای کاربردهای چند رسانه ای می باشد. M6 Mark 2 یکی از سری دوربین های بدون آینه کانن است.

خانه عکاسان سایت ما | فروش لوازم جانبی دوربین و فروش لنز دوربین


مشخصات دوربین Canon EOS M6

در دوربین Canon M6، سنسور 32.5 مگاپیکسلی APS-C CMOS وضوح تصویر را افزایش می دهد. وضوح تصویر و دامنه دینامیکی گسترده، همراه با حساسیت نور ISO 25600 و نویز کم برای کار در شرایط مختلف مناسب است. ترکیب این سنسور با پردازش تصویر پیشرفته، ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه و کیفیت Full HD با سرعت 120 فریم بر ثانیه و همچنین عکاسی پیاپی با سرعت 14 فریم در ثانیه با AF و ردیابی AE را تولید می کند.

دوربین عکاسی حرفه ای M6 Mark 2 دارای سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS با 5481 نقطه قابل انتخاب است که فوکوس دقیق و سریع را برای عکس ها و فیلم ها فراهم می کند و از سیستم فوکوس Eye AF Servo پشتیبانی می کند و در عکاسی پرتره، چشم افراد را در اولویت قرار می دهد. می دهد

دوربین بدون آینه Canon EOS M6 Mark II برای تکمیل قابلیت‌های تصویربرداری خود، دارای یک صفحه نمایش لمسی LCD 3.0 اینچی با 1.4 میلیون نقطه است که دارای طراحی کج 180 درجه برای عکسبرداری از جلو است.

به علاوه، اتصال Wi-Fi و بلوتوث داخلی به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های تلفن همراه را با دوربین جفت کنید تا فایل‌ها را به صورت بی‌سیم انتقال دهید تا عکس‌ها و ویدیوهای خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

خانه عکاسان سایت ما | فروش انگشتر فروش تجهیزات نورپردازی


ویژگی های Canon EOS M6 Mark II برای عکاسی حرفه ای

سنسور APS-C CMOS با وضوح 32.5 مگاپیکسل

دوربین بدون آینه Canon EOS M6 Mark II با سنسور CMOS با وضوح 32.5 مگاپیکسل با فرمت APS-C قادر است تصاویری با وضوح و محدوده دینامیکی قابل توجه ایجاد کند و همچنین دارای طیف وسیعی از حساسیت نوری با درصد ISO 100- است. 25600 و نویز کم برای پشتیبانی از عملکرد در شرایط نوری دشوار. به گفته آنها، سنسور و پردازشگر تصویر عملکرد سریعی را در سراسر سیستم دوربین ارائه می‌دهند، از جمله عکاسی پیاپی تا 14 فریم در ثانیه با ردیابی AF/AE، ضبط ویدیوی UHD 4K30p یا فیلمبرداری با سرعت بالا Full HD 1080p با سرعت 120 فریم در ثانیه.

سیستم های Dual Pixel CMOS AF

سیستم Dual Pixel CMOS AF دارای 5481 نقطه فوکوس خودکار قابل انتخاب برای بهینه سازی دقت در تقریباً کل قاب تصویر است و همچنین از Eye AF Servo برای دقت در سوژه های پرتره پشتیبانی می کند. این سیستم فوکوس فوکوس روان و سریع را به روشی مشابه نحوه فوکوس دوربین فیلمبرداری فراهم می کند.

Dual Pixel CMOS AF دو دیود حساس به نور جداگانه را در هر پیکسل ادغام می کند تا شبکه ای گسترده و متراکم از تشخیص فاز را فراهم کند، که در اکثر سنسورهای تصویر عناصر تنظیم نوسان فوکوس را برای مکان مستقیم سریعتر و دقیق تر روی فوکوس جمع آوری می کند. دارم کم میشم

هنگام کار با تصاویر ثابت، این سیستم فوکوس برای دستیابی به فوکوس سریع و دقیق کار می‌کند و آن را برای عکاسی و ردیابی سوژه‌های متحرک برای دستیابی به فوکوس بحرانی در هر زمان ایده‌آل می‌کند.

هنگام فیلمبرداری، حالت Movie Servo AF فوکوس صاف و طبیعی را هنگام تغییر سوژه های مختلف یا فواصل مختلف در صحنه و همچنین سرعت AF و اولویت چهره را فراهم می کند. قاب فوکوس از سیستم فوکوس خودکار لمسی استفاده می کند که به شما امکان می دهد با لمس عناصر روی صفحه لمسی فوکوس را به صورت بصری تغییر دهید. ردیابی سوژه در فیلم‌ها نیز به لطف قابلیت Dual Pixel CMOS AF برای تشخیص سوژه‌ها و حفظ فوکوس هنگام کار در صحنه‌های در حال تغییر یا شلوغ بهبود یافته است.

طراحی بدنه Canon EOS M6 Mark II و اتصال بی سیم

  • صفحه نمایش لمسی LCD بزرگ 3.0 اینچی با 1.4 میلیون نقطه راهی بصری برای کنترل نقاط فوکوس، پیمایش منوها و بررسی تصاویر فراهم می کند. صفحه نمایش دوربین CANON M6 Mark II همچنین دارای طراحی قابل خم شدن (180 درجه به بالا، 45 درجه پایین) برای عملکرد بهتر در زوایای بالا و پایین است.
  • Canon M6 Mark 2 با منظره یاب الکترونیکی اختیاری EVF-DC2 برای مشاهده روشن و با وضوح بالا در سطح چشم (فروش جداگانه) سازگار است.
  • باتری LP-E17 تقریباً 305 عکس با یک بار شارژ یا حداکثر 410 عکس با یک بار شارژ در حالت Eco ارائه می دهد.
  • Wi-Fi داخلی امکان اشتراک‌گذاری بی‌سیم عکس‌ها و ویدیوها را با یک دستگاه تلفن همراه فراهم می‌کند و اتصال بلوتوث امکان اتصال تلفن هوشمند یا تبلت را برای اشتراک‌گذاری سریع تصویر بین دستگاه‌ها و همچنین کنترل از راه دور در صورت استفاده از برنامه Canon Camera می‌دهد. این برنامه امکان ویرایش خام با دستگاه تلفن همراه را فراهم می کند.

سایر ویژگی های دوربین Canon EOS M6 Mark II

  • حالت Burst Raw عکاسی با سرعت 30 فریم در ثانیه را همراه با پیش‌گرفتن ارائه می‌دهد تا از ثبت سریع‌ترین لحظات نیز مطمئن شود.
  • هنگام کار با EVF-DC2 برای تنظیم نقطه فوکوس بصری هنگام مشاهده از طریق EVF، فوکوس خودکار لمسی و کشویی پشتیبانی می‌شود.
  • عملکرد شاتر الکترونیکی امکان عملکرد با سرعت شاتر تا 1/16000 ثانیه را فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی کانن بدون آینه Canon EOS M6 Mark II with 15-45mm (Black)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی کانن بدون آینه Canon EOS M6 Mark II with 15-45mm (Black)"، کلیک کنید.