تردد تجاری از مرز اینچه برون به روزانه ۱۲۰ کامیون رسید

تردد تجاری از مرز اینچه برون به روزانه ۱۲۰ کامیون رسید

به گزارش ویکی سلامت به نقل از ایرنا عادل مصدقی اظهار کرد: تردد تجاری از مرز اینچه‌برون در سال ۱۴۰۱، ۷۴ دستگاه کامیون بود که در سال قبل به ۹۴ دستگاه و در سال جاری به ۱۲۰ دستگاه رسیده است.

وی با بیان اینکه تردد تجاری در مرز اینچه‌برون همچنان روند صعودی دارد، ابراز امیدواری کرد؛ تبادل مرزی با کشورهای همسایه در دولت چهاردهم رونق بیش از پیش داشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با گرامیداشت ۱۷ مرداد و یاد و خاطره شهدای خبرنگار گفت: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع، بیان واقعیت‌ها و تشریح عملکرد دولت، امید و نشاط را به جامعه تزریق می‌کنند.

مصدقی با بیان اینکه اقدامات و خدمات قابل‌توجهی توسط دولت‌ها انجام می‌شود، افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی همواره به دور از حاشیه به انعکاس واقعیت‌ها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌پردازد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تردد تجاری از مرز اینچه برون به روزانه ۱۲۰ کامیون رسید" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تردد تجاری از مرز اینچه برون به روزانه ۱۲۰ کامیون رسید"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه