برسی دوربین کانن Canon EOS-1D X Mark III

نقدر و برسی

دوربین کانن Canon EOS-1D X Mark III

دوربین دیجیتال Canon EOS-1D X Mark III

Canon EOS-1D X Mark III یک دوربین کاملا جدید با ویژگی‌های منحصربه‌فرد از جمله رویکرد جدید به سنسورهای فوکوس خودکار Canon، سریع‌ترین و بادوام‌ترین شاتر کانن تا به امروز، نوآوری در کنترل آینه‌های DSLR، پردازنده Toi دارای یک فوق‌العاده است. DIGIC قدرتمند که جایگزین پردازنده‌های دوگانه در دوربین قبلی، حسگر تصویر کاملاً جدید و قدرتمندترین ویژگی‌های ویدیویی در یک EOS DSLR تا به امروز شده است.

خانه عکاسان سایت مافروش انواع دوربین های دیجیتال

Canon EOS-1D X Mark III نه تنها یک سنسور جدید، بلکه یک سیستم تصویربرداری جدید نیز دارد

این فقط فهرستی از اجزای جدید نیست، بلکه چیزی است که عکاسان حرفه ای باید دریافت کنند. تصاویر واضح تر و تصاویر دقیق تر نتیجه سنسور CMOS 20.1 مگاپیکسلی جدید طراحی شده است. یک فیلتر پایین گذر جدید با وضوح 16 نقطه (به جای 4) با پردازش قابل توجهی از پردازنده جدید DIGIC X ترکیب شده است تا جزئیات را به حداکثر برساند و خطر رنگ‌های کاذب و رزولوشن دوربین را کاهش دهد. وسیع ترین محدوده ISO در دوربین های EOS (ISO 100 تا 102400، قابل ارتقا تا ISO 50 تا 819200) با کیفیت تصویر بهبود یافته حتی در ISO بالا نسبت به نسخه قبلی. گستره رنگی گسترده، تصاویر HEIF گزینه HDR با جزئیات بیشتری در نمایشگرها و چاپگرهای سازگار با HDR نمایش داده می شوند.

شروع کار با فوکوس خودکار Canon EOS-1D X Mark III

سیستم فوکوس خودکار جدید آن را می توان هنگام عکسبرداری از طریق منظره یاب، در نمای زنده و هنگام ضبط ویدیو کنترل کرد. از طریق منظره یاب، یک سیستم فوکوس خودکار 191 نقطه ای کاملاً جدید دریافت می کنید که نه تنها سریع است، بلکه دارای یک سیستم ردیابی فوکوس خودکار جدید نیز می باشد. Canon EOS-1D X Mark III با تشخیص چهره، فناوری جدید تشخیص سر – مجهز به یادگیری عمیق، و توانایی خواندن شکل و رنگ سوژه، می‌تواند روی سوژه‌ها از طریق ۱۹۱ نقطه فوکوس خودکار فوکوس کند تا کسی در مقایسه با آن‌ها را دنبال نکند. به دوربین های DSLR قبلی EOS. کنترل‌های منوی ردیابی سوژه چشمگیر هستند و با قابلیت اولویت‌بندی فوکوس خودکار برای افراد شروع می‌شوند. فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS در حالت نمایش زنده، اکنون با 525 ناحیه AF، AF تشخیص چشم و خودکار سروو برای سوژه های متحرک حتی با سرعت 20 فریم در ثانیه. همین سیستم در حین ضبط فیلم به سیستم خودکار Movie Servo باز می گردد و عملکرد EV-6 آن را برای فعالیت های کم نور مناسب می کند.

سرعت و دوام در دوربین Canon EOS-1D X Mark III

عکاسان حیات وحش و ورزش باید از این که هر دو دوربین به شما سرعت و عکس‌های پشت سر هم بهتر از دوربین‌های Canon EOS که قبلاً ارائه شده است، خرسند باشند. با سیستم فوکوس خودکار AI Servo از طریق منظره یاب می تواند تا 16 فریم در ثانیه و در حالت Live View می تواند با سیستم سروو خودکار از سوژه های متحرک با سرعت 20 فریم در ثانیه عکس بگیرد. شما می توانید بین شاتر مکانیکی، شاتر الکترونیکی با پرده جلو یا شاتر الکترونیکی (بی صدا) در حالت Live View یکی را انتخاب کنید و با سرعت 20 فریم در ثانیه عکس بگیرید. به عنوان یک کارت حافظه، از دو اسلات کارت CFexpress استفاده می کند. این قابلیت دارد که تا 1000 عکس را به صورت متوالی با فرمت Raw یا RAW + JPEG با بالاترین سرعت بدون تاخیر ثبت کند. مانند مدل های قبلی EOS-1D X دارای تاخیر جزئی در منظره یاب و خاموشی کم است و پشت آن طراحی جدید مکانیزم شاتر و آینه، پردازنده DIGIC X – پردازش تصویر با سرعت بیش از 3 برابر سریعتر از پردازنده های قبلی DIGIC قرار دارد. 6+ در مدل Canon 1DX Mark II، و پردازش مداوم تا 380 برابر سریعتر است.

نکته مهم: به راحتی می توانید سرعت عکاسی پیاپی را خاموش کنید و در زمانی که به همه ویژگی های آن نیاز ندارید، آن را روی 1 فریم بر ثانیه تنظیم کنید.

بالاترین عملکرد DLSR کانن برای ویدیو

Canon EOS-1D X Mark III با استفاده از یک سنسور فول فریم 20.1 مگاپیکسلی، فرصتی قدرتمند برای عکاسی برای عکاسان و فیلمبرداران فهیم ارائه می دهد. ویدئوهای 5.5K با فرمت RAW 12 بیتی را می توان روی کارت CFexpress یا ضبط کننده های خارجی از طریق HDMI تا 60 فریم بر ثانیه ضبط کرد. ویدئو را می توان با فرمت DCI با وضوح 4K یا با وضوح UHD 4K در 24، 30 یا 60 فریم با استفاده از عرض سنسور فول فریم ضبط کرد. فیلم Cropped DCI 4K گزینه دیگری است که Full HD است (که شامل ضبط فریم بالا در 120 فریم بر ثانیه است). نمایه تصویر لاگ Canon را می توان برای ضبط با وضوح 4K یا Full HD با نسبت تصویر 10 بیتی 4:2:2 و برای درجه بندی رنگ پس از تولید استفاده کرد. سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS Canon (شامل فوکوس خودکار تشخیص چشم) با فوکوس خودکار Movie Servo برای سوژه‌های متحرک برای فیلم‌برداری سریع عالی است یا می‌توانید از کمک‌های فوکوس دستی مانند راهنمای فوکوس روی صفحه یا حداکثر استفاده استفاده کنید.

لایو ویو به راهی برای دستیابی به نتایج حرفه ای تبدیل شده است

برای گرفتن تصاویر ثابت، نمای زنده فقط در حالت سه پایه در دسترس نیست. Live View سرعت عکسبرداری را تا 20 فریم در ثانیه افزایش می دهد که با گزینه های شاتر الکترونیکی بی صدا، شاتر کاملاً مکانیکی یا شاتر الکترونیکی با پرده جلو انجام می شود. فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS یک منطقه بسیار وسیع تا 100٪ (عمودی) تا 90٪ (افقی) را پوشش می دهد که با اکثر لنزهای کنونی Canon EF امکان پذیر است. Servo AF می تواند فوکوس بعدی را روی سوژه های متحرک چالش برانگیز انجام دهد یا فوکوس را در فوکوس خودکار تک شات قفل کند. همان گزینه های منطقه AF مانند هنگام عکسبرداری از طریق منظره یاب، با اضافه شدن یک تنظیم بزرگ منطقه AF افقی در دسترس هستند. AF را روی Face Detection + Tracking تنظیم کنید و همان ردیابی سوژه قدرتمندی را که هنگام عکاسی با منظره یاب دریافت می‌کنید، دریافت کنید. این دوربین از همان فناوری نوآورانه تشخیص سر مانند عکاسی با منظره یاب (برای فوکوس کردن روی سرها در صورت محو شدن صورت یا چرخاندن سرها) بهره می‌برد و قابلیت تشخیص چشم را نیز دارد.

حالت Live View EOS-1D X Mark III ابزاری برای حرفه ای ها است که عکاسی تقریباً بی صدا با سرعت 20 فریم در ثانیه را ارائه می دهد و فوکوس خودکار تقریباً کل منطقه تصویر را پوشش می دهد.

بادوام ترین EOS-1D X تا به امروز

از جایی شروع می شود که همیشه برای دوربین های سری EOS-1D شروع می شود:

دارای بدنه تمام فلزی از آلیاژ منیزیم است و جعبه آینه نیز از جنس تمام فلزی است که بدنه بسیار محکمی دارد. درزهای آن در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم هستند و بسیاری از ویکی سلامت و موم ها به آن خاصیت ضد آب می دهند که معادل EOS-1D X Mark II است. در داخل، هر چند، یک مکانیزم شاتر کاملاً جدید وجود دارد که نه تنها از نظر طراحی، سرعت بالایی دارد. اما حتی در شرایط سخت استفاده نیز می توان به آن اعتماد کرد.

محفظه آینه که جزء اصلی دوربین‌های SLR دیجیتال است، به گونه‌ای بازطراحی شده است که علاوه بر سرعت، دقت فوکوس خودکار و حتی کمتر تاری منظره یاب را با کنترل عالی بر حرکت و جهش آینه فراهم می‌کند. در نتیجه، کل دوربین (نه فقط مکانیزم شاتر) توسط مهندسان دوام کانن تا 500000 بار برای کنترل دوام آزمایش شده است که بالاترین رتبه دوام تاکنون برای دوربین Canon EOS است.

مزایای عمر باتری دوربین های Canon DSLR

EOS-1D X Mark III از همان باتری قابل شارژ Canon Pack LP-E19 مانند مدل قبلی Mark II استفاده می کند. بنابراین برای کاربران فعلی EOS-1D کمی ساده تر است که از مدل قبلی به جدیدترین DSLR حرفه ای EOS ارتقا دهند. اما باز هم باید بدانید که این دوربین مدل جدیدی از EOS-1D X است، نه فقط یک مدل کمی به روز شده در بازار. تعدادی از تغییرات داخلی باعث افزایش طول عمر باتری شده است که قادر به ضبط 2850 عکس با استفاده از منظره یاب و 610 عکس با استفاده از Live View است که در تست های استاندارد صنعتی CIPA کانن (دوربین قبلی Mark II از همان باتری استفاده می کرد) دارای این ویژگی است. امکان ثبت 1210 عکس با استفاده از منظره یاب و 260 عکس با استفاده از Live View که با استانداردهای صنعت CIPA در تست های کانن نیز مطابقت دارد.

در مورد فیلمبرداری، کاربران EOS-1D X Mark III می توانند حدود 2 ساعت با فرمت RAW و وضوح 4K عکاسی کنند و برای ضبط Full HD (1080p) حدود 4 ساعت عمر باتری انتظار دارند.

عمر باتری مزیت قابل توجه دوربین‌های DSLR را برجسته می‌کند، زیرا از اوایل سال 2020، در مقایسه با بسیاری از دوربین‌های بدون آینه موجود، دوربین‌های لنز قابل تعویض 4 برابر طول عمر عکاسی بیشتری نسبت به دوربین‌های بدون آینه دارند. آنها باتری دارند.

علاقمندان و حرفه ای ها می توانند ارتباط برقرار کنند

برای اولین بار در دوربین های سری EOS-1D، نسخه Mark III شامل وای فای داخلی برای اتصال (بدون لوازم جانبی) به تلفن های هوشمند و تبلت های سازگار است که دریچه جدیدی را برای رویدادها، عروسی ها، حیات وحش سبک زندگی، طبیعت و حتی باز می کند. عکاسان ورزشی فریلنسرهایی که می توانند از آن برای به اشتراک گذاری سریع عکس ها و فیلم ها استفاده کنند.

اما برای کارهای حرفه ای، به خصوص در اخبار بزرگ و رویدادهای ورزشی، EOS-1D X Mark III عملکرد و قابلیت شبکه باورنکردنی را ارائه می دهد. این کار با یک پورت اترنت داخلی سازگار با اترنت گیگابیتی شروع می‌شود، یا با انتقال فایل بی‌سیم WFT-E9 اختیاری Canon، می‌توانید با امنیت بیشتر به شبکه‌های حرفه‌ای متصل شوید و همچنین امکان ذخیره و یادآوری تنظیمات قبلی شبکه را دارید. و ارتباطات را فراهم می کند. یک بخش جدید منوی شبکه، انتخاب‌ها را در یک مکان در منو برای کنترل سریع‌تر نگه می‌دارد و مهمتر از همه، به دلیل داخلی بودن آن، به هیچ لوازم جانبی Mark III برای ضبط داده‌های موقعیت مکانی GPS نیاز نیست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین کانن Canon EOS-1D X Mark III" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین کانن Canon EOS-1D X Mark III"، کلیک کنید.