برسی دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم FUJIFILM INSTAX Mini 90 Neo Classic (Red)

نقدر و برسی

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم FUJIFILM INSTAX Mini 90 Neo Classic (Red)

FUJIFILM FUJIFILM INSTAX Mini 90 Neo Classic (قرمز)

علیرغم ظاهر سنتی FUJIFILM INSTAX Mini 90 Neo Classi یک دوربین فوری زیبا و مدرن است که به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا عکس هایی در اندازه کارت اعتباری ایجاد کند.

طراحی درخشان آن شامل یک لنز ثابت 60 میلی‌متری f/12.7 است که تنظیمات فوکوس منطقه‌ای را با موقعیت ماکرو اختصاصی برای کار با سوژه‌های نزدیک به 30 سانتی‌متر ارائه می‌دهد.

منظره یاب نوری دارای یک نقطه هدف برای تراز سوژه به همراه راهنماهایی برای تنظیم اختلاف منظر هنگام عکاسی از نمای نزدیک است.

هنر دیجیتال | فروش دوربین های دست دوم و فروش تجهیزات فیلمبرداری و صدابرداری


فلاش در طراحی تعبیه شده است و دارای تنظیم نوردهی خودکار و همچنین تنظیم کاهش قرمزی چشم است. حالت مهمانی از فلاش روشن همراه با نوردهی طولانی‌تر برای نشان دادن جزئیات بیشتر در پس‌زمینه عکس‌ها استفاده می‌کند. حالت های ویژه کودک و منظره نیز برای انواع سوژه های خاص مناسب هستند، یا می توانید به صورت دستی جبران نوردهی را برای کار با سوژه های روشن یا تاریک تنظیم کنید.

برای عکاسی خلاقانه تر می توان از نوردهی دوگانه و حالت لامپ استفاده کرد. در طراحی دوربین چاپ سریع FUJIFILM Mini 90 Neo Classi، از ال سی دی نیز برای برجسته کردن تعداد فریم های باقی مانده و همچنین حالت عکاسی استفاده شده است.

این دوربین دارای یک باتری لیتیوم یون قابل شارژ است که انرژی کافی برای تقریباً 10 بسته فیلم را با یک بار شارژ فراهم می کند.

ویژگی های دوربین چاپ فوری FUJIFILM INSTAX Mini 90 Neo Classi

دوربین فوجی‌فیلم instax mini 90 ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند نوردهی لامپ و دو برابر که از جذابیت‌های دوربین‌های آنالوگ سنتی است و توانایی پیشرفته برای گرفتن عکس‌های خلاقانه با نور را ارائه می‌دهد.

دوربین instax mini 90 همچنین به عملکردها و ویژگی های جدیدی مانند حالت ماکرو و فلاش با کارایی بالا مجهز شده است که این دوربین را به یک دوربین فوری پیشرفته «NEO CLASSIC» برای عکاسان تبدیل می کند ویژگی های مختلفی که کنترل و سهولت استفاده را برای کاربر افزایش می دهد.

فلاش با کارایی بالا

فلاش با عملکرد بالا مقدار ایده آل نور تنظیم شده برای فاصله تا سوژه و نور محیط را ساطع می کند و به بهینه سازی نوردهی کمک می کند.

حالت مهمانی (حالت مهمانی)

حالت مهمانی امکان ضبط واضح پس زمینه و همچنین سوژه را فراهم می کند.

حالت کودکحالت کودک)

این حالت برای ضبط سوژه هایی که سریع حرکت می کنند مانند کودکان و حیوانات مفید است.

* استفاده از این حالت هنگام عکس گرفتن در شرایط کم نور مانند نور اتاق یا در یک روز ابری موثر است.

حالت افقی (حالت افقی)

بهترین حالت برای هدف گیری یک جسم دور (3 متر تا بی نهایت) است.

کنترل روشنایی در دوربین FUJIFILM Mini 90 Neo Classi

با کنترل روشنایی عکس‌ها می‌توانید یک افکت نور کم یا زیاد اضافه کنید.

حالت ماکرو (حالت ماکرو)

حالت ماکرو جدید دوربین Fujifilm Mini 90 Neo Classi به شما امکان می دهد از عکاسی خیره کننده از نمای نزدیک لذت ببرید.

* نمای نزدیک از 30 سانتی متر تا 60 سانتی متر امکان پذیر است.

حالت های عکاسی که instax را جالب تر می کند

حالت قرار گرفتن در معرض لامپ

در حالت نوردهی حباب، هنگامی که دکمه شاتر را پایین نگه دارید، شاتر باز می ماند (تا 10 ثانیه) و امکان عکس هایی را می دهد که مناظر شب جذاب و رگه هایی از نور را نشان می دهند. با intax می توانید با لذت بیشتری عکس های واضح بگیرید.

حالت قرارگیری مجدد در معرض ویروس

با انتخاب یک حالت قرارگیری مجدد در معرض ویروس و با دو بار فشار دادن دکمه شاتر، می توانید دو تصویر مختلف را در یک قاب قرار دهید تا هنر عکس ایجاد کنید. خلاقیت خود را با یک عکس منحصر به فرد نشان دهید.

قابلیت استفاده و طراحی محصول بهبود یافته که از عکاسی شما پشتیبانی می کند

محیط های دولتی (حالت شماره گیری)

با چرخاندن صفحه کلید، می توانید حالت ها و عملکردها را در حالی که از منظره یاب نگاه می کنید، تغییر دهید.

باتری دوربین عکاسی سریع چاپ سریع FUJIFILM Mini 90 Neo Classi

یک باتری قابل شارژ و شارژر همراه دوربین چاپ سریع FUJIFILM Mini 90Neo Classi ارائه می شود.

سوکت سه پایه

سوکت سه پایه اجازه می دهد تا instax به یک سه پایه متصل شود و به آن پایداری می بخشد، به خصوص هنگام استفاده از حالت های نوردهی دوگانه و لامپ.

کلید پاور و دکمه شاتر

دکمه روشن/خاموش و دکمه شاتر نزدیک به هم قرار دارند و به شما این امکان را می دهند که دوربین Fujifilm Mini 90 Neo Classi را به سرعت روشن کنید و عکس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم FUJIFILM INSTAX Mini 90 Neo Classic (Red)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم FUJIFILM INSTAX Mini 90 Neo Classic (Red)"، کلیک کنید.