برسی دوربین نیکون سوپر زوم Nikon COOLPIX B600 Digital Camera (Black)

نقدر و برسی

دوربین نیکون سوپر زوم Nikon COOLPIX B600 Digital Camera (Black)

دوربین نیکون COOLPIX B600 با زوم فوق العاده با زوم بالا و تصاویر مناسب، دارای سنسور 16 مگاپیکسلی CMOS و پردازشگر تصویر EXPEED، تصاویری با وضوح بالا و تصاویر کاملاً تعریف شده با دامنه حساسیت وسیع ISO 125-6400 و سرعت عکسبرداری بالا 7 تولید می کند. فریم در ثانیه برای عکاسی از سوژه های متحرک. Hybrid VR با قابلیت ضبط ویدیوی Full HD با سرعت 60 یا 30 فریم بر ثانیه و Hybrid VR با تثبیت کننده 4 محوره، به ضبط ویدیوی ثابت برای تصاویری روان کمک می کند. قابلیت‌های تصویربرداری با لنزهای زوم کارآمد 60 برابری تکمیل می‌شوند که محدوده فاصله کانونی 24-1440 میلی‌متر را پوشش می‌دهند و تقریباً در هر شرایطی برای عکاسی مناسب هستند. با استفاده از تثبیت‌کننده واقعیت مجازی، از عکس‌برداری در فواصل کانونی طولانی و سرعت‌های شاتر آهسته‌تر بهره می‌برد و اثرات لرزش دوربین را تا سه توقف جبران می‌کند وای‌فای و بلوتوث برای اشتراک‌گذاری و کنترل بی‌سیم و حالت‌های صحنه و خلاقیت برای بهبود بیشتر کیفیت تصویر شما

سنسور 1/2.3 اینچ با وضوح 16 مگاپیکسل CMOS

سنسور 16 مگاپیکسلی CMOS با وضوح بالا کیفیت تصویر بالایی را با حساسیت ISO پیشرفته 125-6400 ارائه می دهد تا عملکرد در نور کم را فعال کند. سنسور تصویر و پردازنده EXPEED همچنین باعث می‌شود که کل سیستم دوربین به سرعت کار کند، از جمله سرعت عکاسی پیوسته تا 7 فریم در ثانیه.

لنز Vario Zoom-NIKKOR ED 60x

این لنز دارای یک لنز با زاویه دید عریض NIKKOR با زوم اپتیکال 60 برابر با فاصله کانونی 24-1440 میلی متر است که زاویه دید عریض تا تله فوتو را پوشش می دهد، و این محدوده می تواند به طور موثر با زوم دقیق و پویا برای داشتن زوم کامل 120 برابر، دو برابر استفاده شود. (زوم دیجیتال). علاوه بر این، در طراحی اپتیکال لنزها از شیشه با پراکندگی بسیار کم برای به حداقل رساندن انحرافات رنگی و حذف پخش رنگ در سراسر محدوده زوم برای کیفیت تصویر بهتر و واضح تر استفاده شده است.

ضبط ویدیو HD کامل

علاوه بر ضبط عکس، از فیلم برداری با کیفیت Full HD در کلیپ های 29 دقیقه ای استفاده می کند. علاوه بر این، عملکرد نمایش یک فیلم کوتاه به شما این امکان را می دهد که چندین کلیپ را در یک کلاژ ویدیویی 30 ثانیه ای ترکیب کنید و متن را با کمک جلوه های ویژه و موسیقی های مختلف برجسته کنید.

طراحی بدنه و وای فای داخلی

  • طراحی ارگونومیک بدنه شبیه دوربین های DSLR است و از یک دسته بزرگ برای عکاسی پایدار استفاده می کند.
  • یک نمایشگر LCD 3.0 اینچی با رزولوشن 921k برای گرفتن تصاویر روشن و واضح، پخش تصویر و جستجوی منو در دسترس است.
  • Wi-Fi داخلی و بلوتوث کم مصرف با سیستم SnapBridge نیکون برای اتصال دوربین به تلفن همراه برای اشتراک‌گذاری بی‌سیم تصویر بین دستگاه‌ها و همچنین کنترل دوربین از راه دور کار می‌کنند.
  • باتری لیتیوم یون قابل شارژ EN-EL12 که امکان ضبط تقریباً 280 عکس در هر بار شارژ را فراهم می کند.
  • یک پورت HDMI که اتصال مستقیم دوربین به HDTV را برای پخش تصاویر با کیفیت بالا فراهم می کند.
  • فلاش پاپ آپ داخلی که می تواند برای ایجاد روشنایی بیشتر هنگام کار در شرایط کم نور استفاده شود.

سایر عملکردهای دوربین

  • Target Finding AF به طور خودکار صحنه را ارزیابی می کند، اشیاء مورد نظر را تشخیص می دهد و سپس منطقه AF را با توجه به اندازه جسم تنظیم می کند تا از فوکوس واضح برای تصاویر اطمینان حاصل شود.
  • فوکوس خودکار با تشخیص کنتراست و ردیابی سوژه برای حفظ فوکوس روی سوژه های متحرک استفاده می شود.
  • سیستم پرتره هوشمند از مجموعه ای از عملکردهای خودکار از جمله تصحیح قرمزی چشم در دوربین، فوکوس خودکار با اولویت چهره، AE اولویت چهره، حالت لبخند، هشدار چشمک زدن، نرم شدن پوست و نور D برای ایجاد تصاویر پرتره بهتر استفاده می کند.
  • انتخاب خودکار صحنه به طور خودکار نوع صحنه ای را که در حال عکاسی هستید تشخیص می دهد و یکی از شش حالت صحنه رایج را انتخاب می کند تا نیاز به انتخاب حالت دستی را کاهش دهد.
  • Multiple Exposure Lighten چندین عکس را در یک عکس می گیرد تا به طور خلاقانه ای از سوژه های متحرک مانند آتش بازی عکس بگیرید.
  • گزینه Creative Mode به شما این امکان را می دهد که تصاویری با تغییرات هنری در دوربین ایجاد کنید.
  • حالت‌های صحنه: نور پس‌زمینه، ساحل، تماشای پرندگان، نمای نزدیک، غروب/طلوع، پانورامای آسان، آتش‌بازی، غذا، منظره، ماه، چندین نور، نور شب، منظره شب، پرتره شب، مهمانی/داخل، پرتره خانگی، پرتره، انتخاب صحنه خودکار، پرتره هوشمند، برف، ورزش و غروب آفتاب.
  • حالت‌های ویرایش تصویر درون دوربین عبارتند از: کپی، D-Lighting، جلوه‌های فیلتر ویژه، جلوه‌های سریع، روتوش سریع، نرم‌کردن پوست، و تصویر کوچک.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین نیکون سوپر زوم Nikon COOLPIX B600 Digital Camera (Black)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین نیکون سوپر زوم Nikon COOLPIX B600 Digital Camera (Black)"، کلیک کنید.