برسی دوربین عکاسی Casio Exilim EX-ZR700

نقدر و برسی

دوربین عکاسی Casio Exilim EX-ZR700

دوربین Casio Exilim EX-ZR700

شرکت های زیادی در زمینه دوربین و دوربین فیلمبرداری فعالیت می کنند و البته یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین شرکت هایی که ژاپنی است و در زمینه الکترونیک فعالیت می کند کاسیو است که قطعا بارها آن را شنیده اید و خواندن در مورد شما می دانید که

دوربین دیجیتال کاسیو Exilim EX-ZR700 یکی از محصولات کاسیو است که به بازار عرضه شده و مورد توجه عکاسان قرار گرفته و به فروش رسیده است.

دوربین کامپکت Casio Exilim دارای سنسور 17 مگاپیکسلی CMOS و همچنین دارای لنز زوم اپتیکال 18 برابری است که برای عکاسی با دوربین دیجیتال مناسب است.

اندازه و شکل این دوربین دیجیتال حرفه ای کوچک و تنها 222 گرم وزن و دارای ابعاد ظریف 108x60x31mm می باشد.

دوربین دیجیتال کاسیو ZR700 دارای سنسور CMOS 1/2.3 اینچی با وضوح 17 مگاپیکسل است. لنز این دوربین حرفه ای دارای محدوده فاصله کانونی 25 تا 450 میلی متر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی Casio Exilim EX-ZR700" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی Casio Exilim EX-ZR700"، کلیک کنید.