برسی دوربین پنتاکس Pentax K-3 Digital SLR Camera with DA 18-135 WR

نقدر و برسی

دوربین پنتاکس Pentax K-3 Digital SLR Camera with DA 18-135 WR

دوربین DSLR پنتاکس K-3 (دوربین SLR دیجیتال پنتاکس K-3) یک DSLR تمدید شده با سنسور ساعت 11.35 شب نوع مگاپیکسلی CMOS و قطع کن APS-C پردازشگر تصویر دارد PRIME III برای ایجاد عکس های با وضوح بالا و ضبط ویدیوی Full HD 1080 با معادل حساسیت بالا ISO 51200 در نور کم در دوربین دیجیتال Pentax K-3، عکسبرداری مداوم با وضوح کامل تا 8.3 فریم در ثانیه و تا 22 قاب پیوسته خام حفظ می شود. سریعترین سرعت شاتر در دوربین Pentax K-3 Digital SLR 1/8000 ثانیه است. یک سیستم فوکوس خودکار به نام SAFOX11 دارای دوربین دیجیتال Pentax K-3 که از 27 نقطه کانونی با 25 از crosshair برای دستیابی به فوکوس واضح و واضح به روشی دقیق و سریع استفاده می شود. دوربین SLR دیجیتال Pentax K-3 دارای فیلتر ضد آلیاسینگ است که کیفیت تصویر را بهبود می بخشد که اختیاری است و می توان آن را روشن و خاموش کرد. در صورت خاموش بودن، بالاترین وضوح و وضوح ثبت می شود و در صورت روشن بودن، دوربین از عکس در برابر لرزش و ناهمواری محافظت می کند. علاوه بر این، یک سیستم کاهش ارتعاش به نام کاهش سوسو زدن هر پایه لنز در داخل خود دوربین استفاده می شود ک بدون سوسو زدن و لرزش بدن را به حداقل می رساند، به خصوص در هنگام استفاده از سرعت شاتر سریعتر یا فواصل کانونی بیشتر.

در طراحی بدنه دوربین SLR دیجیتال Pentax K-3 K-3 از 92 از نقطه ویکی سلامت و موم خاصی استفاده می کند که در برابر سرما و گرد و غبار کاملاً مقاوم است و همچنین دارای بدنه آلیاژ آلومینیوم ضد آب است. شاسی آن نیز از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که بر دوام و استحکام آن افزوده است. منظره یاب اپتیکال با زوم 0.95x و نمایش دهد LCD 3.2 اینچ با 1037 هزار نقطه آنها نوید یک تصویر بزرگ و روشن را می دهند. دو اسلات کارت حافظه SD آنها زمان ضبط دوربین را افزایش می دهند و از کارت حافظه پشتیبانی می کنند ET انتقال عکس بی سیم و کنترل دوربین از راه دور را فراهم می کند.

سنسور ساعت 11.35 شب مگاپیکسل APS-C CMOS و پردازنده اصلی3

سنسور عالی ساعت 11.35 شب مگاپیکسل CMOS با قطع ارتباط APS-C به همراه پردازشگر تصویر PRIME III آنها با هم کار می کنند تا عکاسی و فیلم برداری با وضوح بالا را فعال کنند کامل HD با حساسیت کم و زیاد از 100 در حالی که 51200 به کاربر بدهد. این پردازشگر تصویر جدید، عکاسی پیاپی را با وضوح کامل تا حداکثر امکان پذیر می کند 8.3 فریم در ثانیه و 22 عکس خام یا 60 عکس JPEG بالاترین سرعت شاتر را در این دوربین ارائه می دهد 1/8000 ثانیه است. عمر این روکش بادوام و پیشرفته است 200000 عکس قابل تقدیر است. این شاتر از فناوری‌های بسیار نوآورانه‌ای استفاده می‌کند که شاتر، آینه و دیافراگم را به‌طور مستقل تنظیم می‌کند تا شوک آینه و کمترین تأثیر تصویر را هنگام عکاسی با سرعت بالا به حداقل برساند.

فیلتر ضد نویز قابل انتخاب برای دوربین دیجیتال Pentax K-3

یک مکانیسم منحصر به فرد و نوآورانه به شما امکان می دهد فیلتر ضد آلیاسینگ را روشن و خاموش کنید. این اطمینان حاصل می کند که شما یک عکس با وضوح کامل دارید و در صورت لزوم، سیستم محافظت از لرزش یا لرزش را فعال می کند. زمانی که این فیلتر در حالت خاموش یا خاموش بله دوربین K-3 بالاترین وضوح، وضوح و جزئیات را ثبت می کند تا بهترین عکس با کیفیت ممکن را به عکاس ارائه دهد. وقتی این فیلتر روشن است یا گنجانده شده است بله، شبیه ساز anti-aliasing لرزش های میکروسکوپی بسیار خفیفی را به حسگر تصویر و پیکسل های فرعی در هنگام نوردهی وارد می کند، که دقیقاً نحوه عملکرد فیلتر ضد آلیاسینگ نوری است. وجود این گزینه ها عملکرد دوربین را دو چندان می کند و امکان شخصی سازی دوربین را برای استفاده شخصی فراهم می کند.

ماژول فوکوس خودکار SAFOX11

فوتومتری برای تجزیه و تحلیل صحنه زنده

سیستم تجزیه و تحلیل صحنه زنده (سیستم تجزیه و تحلیل صحنه بلادرنگ) از یک سنسور نورسنج RGB با 86000 از پیکسل و الگوریتم نورسنجی پیشرفته برای افزایش دقت اندازه گیری نور در صحنه و سطح سفیدی و همچنین برای انجام فوکوس خودکار آسانتر استفاده می شود.

ضبط ویدیو Full HD 1080i/p

فیلمبرداری فول اچ دی در اندازه 1920×1080 با سرعت های مختلف از جمله 60i، 50i، 30 صفحه، 25 صو 24 ص با فرمت با کیفیت H.264 ویدئو امکان پذیر است HD 1280×720 همچنین در دنده ها 60 صفحه، 50 صفحه، 30 صفحه، 25 صو 24 ص حفظ می شود. این دوربین با میکروفون استریوی داخلی صدا را همراه با تصویر ضبط می کند. علاوه بر این مدخل 3.5 میلی متر همچنین یک میکروفون خارجی برای اتصال وجود دارد. این دوربین همچنین دارای خروجی هدفون برای گوش دادن و نظارت همزمان صدا است. به این ترتیب می توانید صدا را در خود دوربین کم و زیاد کنید. یک دکمه مخصوص برای تغییر حالت عکس به فیلم و یک ترمینال وجود دارد HDMI همچنین در بدنه دوربین در کنار خروجی تعبیه شده است HD مستقیماً وارد مانیتور تلویزیون شود.

ارتعاشات داخلی را کاهش دهید

عملکرد سیستم کاهش ارتعاش (SR) حسگر داخلی برای به حداقل رساندن لرزش دوربین هنگام استفاده از هر لنز. این سیستم هنگام کار در نور کم و با لنزهای بزرگ ایده آل است، زیرا فتو تثبیت کننده ها داخل خود بدنه هستند و خود لنز نیازی به تثبیت کننده ندارد. بنابراین، لنز پنتاکس قدیمی و جدید می تواند از ویژگی های آن باشد SR برای بهره بردن از

طراحی بدنه

بدنه این دوربین از آلیاژ منیزیم مقاوم با شاسی فولاد ضد زنگ ساخته شده است. K-3 در برابر سرما و گرد و غبار کاملا مقاوم است به همین دلیل این ویژگی را دارد 92 نقطه ویکی سلامت و موم شده مستقل است. این نقاط ویکی سلامت و موم شده دوربین را در برابر آب، گرد و غبار، دود، برف، ماسه و خاک محافظت می کند و عملکرد عالی دوربین را در همه شرایط تضمین می کند.

دو اسلات کارت حافظه مختلف نیز در بدنه دوربین Pentax K-3 Digital SLR تعبیه شده است که انعطاف‌پذیری و ظرفیت دوربین را در هنگام عکاسی و از فایل‌ها افزایش می‌دهد. JPEG و خام آنها پشتیبانی می کنند این دوربین از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند آنفولانزا 16 گیگابایت همچنین از اتصال بی سیم به دوربین برای تنظیمات از راه دور، نظارت زنده و اشتراک گذاری تصویر زنده پشتیبانی می کند. دوربین از کارت های حافظه بی سیم Eye-Fi نیز پشتیبانی می کند

منظره یاب دیجیتال SLR Pentax K-3 یک منظره یاب پنج منشوری روشن است 0.95x افزایش و 100% پوشش قاب است. شیشه منظره یاب دارای پوشش خاصی است که باعث بهبود روشنایی و انعکاس می شود و دید واضحی به عکاس می دهد. علاوه بر این، مانیتورهای فوکوس متحرک را می توان بسته به نیازهای شخصی برای فوکوس ها و ترکیب بندی های خاص استفاده کرد. نمایش 3.2 اینچ با 1037 هزار همچنین یک نقطه پشت دوربین وجود دارد که تصویر زنده را نشان می دهد. همچنین می توانید از دوربین Pentax K-3 برای بررسی عکس های گرفته شده و پیمایش در منو استفاده کنید. این نمایشگر دارای روکش ضد انعکاس است.AR، و طراحی شیشه بدون شکاف است که شفافیت بیشتری را هنگام مشاهده عکس ها به ارمغان می آورد.

سایر ویژگی های دوربین دیجیتال Pentax K-3 Digital

· هنگام کار با دوربین در حالت نمایش زنده یا نمای زنده برای تنظیم خطوط عمودی و افقی می توان از سطح الکترونیکی استفاده کرد.

· Multiple White Balance منابع مختلف نور را در تصویر به طور مستقل شناسایی و تجزیه و تحلیل می کند و تنظیمات تراز سفیدی جداگانه را برای بازتولید همه رنگ ها به طور بهینه در آنها اعمال می کند.

· پشتیبانی از فرمت فایل PEF و Adobe DNG 14 بیتی RAW شاید داده ها خام از فایل ها JPEG البته اگر هنوز در بافر دوربین هستند، بخوانید.

· عکس بگیرید و بسازید HDR در خود دوربین امکان پذیر است. ثبت جزئیات بیشتر در هایلایت ها، سایه ها با طیف وسیع تری از تون های میانی.

· دکمه RAW/Fx امکان دسترسی آسان و مستقیم به برخی از تنظیمات پرکاربرد را فراهم می کند.

· فلاش داخلی با شماره راهنما 42.65در حساسیت 100 آن نورسنجی P-TTL پشتیبانی می کند کفش و ترمینال همگام سازی X همچنین گزینه ای برای اتصال فلاش خارجی وجود دارد.

· عکاسی چند نوردهی در حالت ترکیبی با تنظیمات افزایشیمکمل:متوسط متوسط:و در (روشن) از 2 در حالی که 2000 یک نمایشگاه جداگانه وجود دارد.

· ضبط تایم لپس به 200 عکس های جداگانه با سرعت بگیرید 2 ثانیه به 24 ساعت بین هر فریم ضبط می کند.

· حالت های عکس سفارشی: طبیعی؛ پرتره؛ چشم انداز; پر جنب و جوش; تابشی؛ بی صدا بای پس سفید کننده; فیلم گردان؛ تک رنگ؛ پردازش متقابل؛ HDR: خودکار، HDR1، HDR2، HDR3؛ مقدار براکت نوردهی ویژگی سفارشی سازی و تصحیح ترکیب خودکار.

· فیلترهای دیجیتال: استخراج رنگ، دوربین اسباب بازی، یکپارچهسازی با سیستمعامل، کنتراست بالا، سایه، رنگ معکوس، تک رنگ، و تک رنگ پررنگ.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین پنتاکس Pentax K-3 Digital SLR Camera with DA 18-135 WR" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین پنتاکس Pentax K-3 Digital SLR Camera with DA 18-135 WR"، کلیک کنید.