آتش در مراتع روستای گریوان شعله‌ور شد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

آتش در مراتع روستای گریوان شعله‌ور شد - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

رضا اصیل در گفت‌وگو با خبرنگار ویکی سلامت اظهار کرد: با توجه به پوشش گون منطقه و علوفه خشک بار دیگر آتش در گریوان شعله‌ور شده است.

وی با بیان اینکه عامل انسانی علت وقوع آتش‌سوزی در مراتع است، افزود: توصیه می‌شود شهروندان بطری‌های پلاستیکی را رها نکنند و در تفرجگاه‌ها بعد از روشن کردن آتش آن را با آب خاموش کنند.

وی ادامه داد: چوپانان از خاموش کردن آتش مطمئن شده و بعد منطقه را ترک کنند زیرا که بسیاری از آتش سوزی‌ها ناشی از سهل‌انگاری این افراد برای پخت غذا و درست کردن چایی است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی خراسان شمالی خواستار توجه بیش از پیش مردم، طبیعت‌گردان و اهالی محلی به محیط زیست شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آتش در مراتع روستای گریوان شعله‌ور شد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آتش در مراتع روستای گریوان شعله‌ور شد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.