حریق یک ساختمان تجاری در خیابان فردوسی مهار شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق در طبقه پنجم یک ساختمان تجاری در خیابان فردوسی و مهار شدن آن توسط آتش نشانان خبر داد.

به گزارش ویکی سلامت، سید جلال ملکی در گفت وگو با ویکی سلامت درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۶:۳۴ دقیقه عصر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در ساختمان تجاری به آدرس خیابان فردوسی کوچه برلن به سامانه ۲۲۵ اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۴ ایستگاه به همراه تجهیزات کامل تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند و در مدت زمان پنج دقیقه به محل رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده کردند در یک ساختمان ۱۰ طبقه تجاری، در بالکن حدودا ۴۰ متری یک مغازه در طبقه پنجم، مقداری لوازم الکترونیکی مثل لامپ و ریسه نگهداری می‌شد که دچار آتش‌سوزی شده بودند.

ملکی گفت: این بالکن کاملا شعله‌ور بود و آتش در آستانه سرایت به داخل مغازه و تراس طبقه بالا بود که آتش نشانان توانستند خیلی سریع حریق را کنترل و مهار کنند.

وی افزود: دود حاصل از شعله‌ها به داخل طبقات نفوذ کرده بود اما خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت و آتش‌نشانان همزمان با کنترل حریق، مشغول خارج کردن افراد و ایمن‌سازی محل شدند.

حریق یک ساختمان تجاری در خیابان فردوسی مهار شد

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حریق یک ساختمان تجاری در خیابان فردوسی مهار شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حریق یک ساختمان تجاری در خیابان فردوسی مهار شد"، کلیک کنید.