لیگ نخبگان آسیا| آتش بازی استقلال در گام اول/ شکست پرسپولیس در جده

لیگ نخبگان آسیا| آتش بازی استقلال در گام اول شکست پرسپولیس در جده

اولین بازی نمایندگان کشورمان در لیگ نخبگان آسیا با یک برد و یک شکست همراه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری ویکی سلامت، در اولین هفته لیگ نخبگان آسیا تیم های استقلال و پرسپولیس نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان آسیایی خود رفتند. 

در تهران و در ورزشگاه شهرقدس تیم های استقلال و الغرافه قطر از ساعت 21:30 به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم استقلال موفق شد با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد. گل های آبی پوشان را عبدالله یوسف(OG4)، رامین رضاییان(79)، آرش رضاوند(88) به ثمر رساندند. 

در شهر جده عربسنان از ساعت 21:30 تیم های الاهلی عربستان و پرسپولیس مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با شکست سرخپوشان همراه شد. تک گل تیم عربستانی را فرانک کسیه دقیقه 2 به ثمر رساند. 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لیگ نخبگان آسیا| آتش بازی استقلال در گام اول/ شکست پرسپولیس در جده" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لیگ نخبگان آسیا| آتش بازی استقلال در گام اول/ شکست پرسپولیس در جده"، کلیک کنید.