شهریاری: با سرمربی خارجی صحبت نکرده ایم/ مشکلی با نکونام نداریم – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

شهریاری: با سرمربی خارجی صحبت نکرده ایم/ مشکلی با نکونام نداریم - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی سلامت، تیم فوتبال استقلال تهران در دور نخست رقابت های لیگ نخبگان آسیا شامگاه دوشنبه ۲۶ شهریور در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان الغرافه قطر بود و موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را از پیش رو بردارد.

احمد شهریاری رییس هیات مدیره باشگاه استقلال پس از این پیروزی گفت: در این بازی خوب بودیم و خوب تر هم خواهیم شد. به همه هواداران و همه ملت ایران این برد شیرین را تبریک می گویم. تیم استقلال مثل همیشه پرقدرت به جلو حرکت خواهد کرد.

وی گفت: تیم نسبت به سال گذشته که تیم خوبی بود دو برابر بهتر شده است و چند بازیکن داخلی و بیرونی را جذب کرده ایم. چند بازیکنی که در این مسابقه بازی کردند تازه به تیم اضافه شده اند و تا به هماهنگی برسند زمان می برد.

وی در خصوص حواشی پیش آمده میان باشگاه و نکونام گفت: هیچ مشکلی با جواد نکونام نداریم.

شهریاری در خصوص دلخوری نکونام در خصوص عدم جذب دستیار خارجی گفت: ان‌شاالله که صحبت می شود و درست می شود.

و در واکنش به گزینه خارجی برای جانشینی نکونام گفت: با سرمربی خارجی برای جانشینی نکونام هیچ صحبتی نشده است. هرکس صحبت کرده است برود و درستش کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهریاری: با سرمربی خارجی صحبت نکرده ایم/ مشکلی با نکونام نداریم – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهریاری: با سرمربی خارجی صحبت نکرده ایم/ مشکلی با نکونام نداریم – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.