بی خیالی جهان نسبت به قتل عام و نسل کشی اسرائیل/ عصبانیت حامیان رژیم صهیونیستی از اقتدار ایرانی

نشست شورای امنیت درباره تحولات منطقه؛

بی‌خیالی جهان نسبت به قتل‌عام و نسل‌کشی اسرائیل عصبانیت حامیان رژیم صهیونیستی از اقتدار ایرانی

نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره تحولات غرب آسیا از لحظاتی قبل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری ویکی سلامت نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره تحولات غرب آسیا از لحظاتی قبل آغاز شد.

در این گزارش صحبت ها و واکنش های کشور های مختلف را در این نشست به سمع مخاطبان خود خواهیم رساند.

نماینده الجزایر در سازمان ملل: مقامات اسرائیلی زبان صلح نمی فهمند/ جنایات اسرائیل علیه لبنان را محکوم می کنیم

عمار بن جامع نماینده الجزایر در نشست شورای امنیت سازمان ملل با دفاع از عملیات موشکی نیرو های مسلح کشورمان و علیه نسل کشی اسرائیل در لبنان و غزه و ترور های این رژیم در دنیا اظهارکرد: از تصمیم خوبی که گوترش علیه مقامات اسرائیل گرفت حمایت و تشکر می کنیم. به خاطر خشونت های اسرائیل علیه مردم لبنان شرایط هر روز بدتر می شود.  

وی با بیان اینکه این اسرائیلی ها بودند که عملیات تروریستی انفجار پیجر را اجرا کردند و مردم را با هواپیما بمباران کردند تأکید کرد: ما جنایات اسرائیل علیه مردم لبنان را محکوم می کنیم. باید هر چه سریع تر خشونت علیه لبنان و فلسطین باید متوقف شود.

نماینده الجزایر ادامه داد: شورای امنیت برای انجام وظایف خود برای کاهش خشونت ها ناتوان بوده است و باعث شده اسرائیل هزار نفر را در لبنان را به خاک و خون بکشد.

حمایت انگلیس از رژیم غاصب در شورای امنیت سازمان ملل؛ حمله ایران خشن بود!

باربارا وودوارد نماینده انگلیس در نشست شورای امنیت سازمان ملل در رابطه با حمله شب گذشته نیرو های مسلح کشورمان اظهارکرد: ایران با موشک های بالستیک به اسرائیل حمله کرد. ما این حرکت را خشن می دانیم و تهدیدی علیه امنیت اسرائیل می دانیم و آن را محکوم می کنیم.  

وی بدون اشاره به جنایات و ترور های رژیم صهیونیستی با بیان اینکه نگران گسترش خشونت در لبنان و منطقه هستیم تأکید کرد: باید خشونت در منطقه پایان یابد. ایران و تمام گروه های تحت حمایت او باید هر چه سریع تر اقدامات بی ثبات کننده را متوقف کنند.

نماینده انگلیس همچنین گفت: باید هرچه سریع تر آتش بس در لبنان دایر شود ضمن اینکه در غزه به آتش بس فوری نیاز داریم.

نماینده مالت در سازمان ملل: از تهران می خواهیم اقدامات خود که باعث افزایش تنش در منطقه می شود را متوقف کند!

نماینده مالت در نشست شورای امنیت سازمان ملل بدون اشاره به جنایات نسل کشی و ترور های رژیم صهیونیستی اظهارداشت: درگیری ها و جنگ در منطقه باید هر چه زودتر متوقف شود. اتفاقات لبنان ما را نگران کرده است.

وی با بیان اینکه شاهد بدترین شرایط انسانی در غزه هستیم افزود: همه طرف ها می خواهم به حقوق بشری و قوانین بین المللی احترام بگذارند.

نماینده مالت گفت: حملات بین اسرائیل لبنان و تهران فقط موجب افزایش خشونت ها در منطقه شده است. ما شاهد ایجاد یک شرایط اضطراری که به دست بشر ایجاد شده در منطقه هستیم.  

وی گفت: ما از تهران می خواهیم که اقدامات خود را که باعث افزایش تنش در منطقه می شود را متوقف کند. ما شاهد بدترین شرایط انسانی در غزه هستیم. اینها فقط به دلیل خشونت هایی است که در منطقه رخ داده و مردم غزه تاوان آن را پس می دهند. من از تمام طرفین می خواهم که به قوانین بین المللی بشری احترام بگذارند.

نماینده آمریکا در سازمان ملل: حمله موشکی سپاه ناموفق بود و فقط باعث افزایش خشونت در منطقه می شود!

لیندا توماس گرینفیلد نماینده آمریکا در نشست شورای امنیت سازمان ملل بدون اشاره به جنایات و نسل کشی در غزه و ترور میهمان رسمی جمهوری اسلامی ایران (شهید اسماعیل هنیه) در تهران و با اشاره به پاسخ مشروع شب گذشته نیرو های مسلح کشورمان به تل آویو اظهارکرد: دیروز سپاه ایران نزدیک ۲۰۰ موشک بالستیک به اسرائیل شلیک کرد.  حمله موشکی سپاه باعث شد که یک فلسطینی در کرانه باختری کشته شود.

وی افزود: سپاه ایران از گروه های تروریستی حمایت می کند و یاعث کشته شدن اسرائیلی ها می شود. از شورای امنیت می خواهیم ایران را محکوم کنند و علیه سپاه اقدامات جدی انجام بدهد. ایران شریک فلسطینی و حماس در حمله ۷ اکتبر است.

گرینفیلد گفت: به ایران پیام واضح دادیم که منطقه را منفجر کنید و جنگ بیشتر در منطقه ایجاد نکنید ولی سپاه این پیام را جدی نگرفت و به اسرائیل حمله کرد. سپاه دلیل تمام بی ثباتی ها در منطقه است. سپاه بر خلاف تمام قطعنامه های شورای امنیت اقدام می کند.  

نماینده آمریکا در سازمان ملل ادامه داد: اینکه سپاه با ۲۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده ربطی به دفاع از خود ندارد سپاه و ایران فقط از حزب الله حمایت می کنند. چطور یک کشور به خاطر کشته شدن یک تروریست به کشور دیگر موشک بالستیک شلیک می کند؟

وی گفت: در غزه یک سال است که مردم بی گناه کشته می شوند. این حزب الله بود که به مرز های اسرائیل حمله کرد و باعث آواره شدن مردم شد. باید بر اساس قطعنامه ۱۷۰۱ سازمان ملل بر اساس خط آبی بین لبنان و اسرائیل اقداماتی انجام شود و تنش ها پایان یابد و آوارگان به سرزمین خود برگردند.

نماینده کره جنوبی در سازمان ملل: از تمام طرف ها می خواهم که خویشتن داری کنند و کل دنیا را به جنگ نکشند

نماینده کره جنوبی در نشست شورای امنیت سازمان ملل اظهارکرد: از تمام طرف ها می خواهم که خویشتن داری کنند و نه تنها لبنان و فلسطین و منطقه بلکه کل دنیا را به جنگ نکشند. کارکرد شورای امنیت الان زیر سوال است.  

وی بدون اشاره به حملات رژیم صهیونیستی و نسل کشی این رژیم در غزه و لبنان گفت: این حماس بود که ۷ اکتبر به اسرائیل حمله کرد. نباید قوانین بین المللی زیر پا گذاشته شود و استقلال کشور ها زیر سوال برود.  

در حال بروزرسانی…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بی خیالی جهان نسبت به قتل عام و نسل کشی اسرائیل/ عصبانیت حامیان رژیم صهیونیستی از اقتدار ایرانی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بی خیالی جهان نسبت به قتل عام و نسل کشی اسرائیل/ عصبانیت حامیان رژیم صهیونیستی از اقتدار ایرانی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه