زنگ خطر به صدا درآمد / جنگنده های اف ۲۲ پناه گرفتند

به گزارش ویکی سلامت مقامات پایگاه هوایی لنگلی برای رفع نگرانی از تهدید ریزپرنده ها به راه حلی ساده روی آورده اند قرار دادن جنگنده های نسل پنجم اف ۲۲ رپتور زیر توری محافظ.

زنگ خطر به صدا درآمد / جنگنده‌های اف ۲۲ پناه گرفتند

این تصمیم پس از دیده شدن پهپادهای ناشناس در نزدیکی فضای این پایگاه گرفته شده است. مشخص نیست که این پهپادهای ناشناس چه هدفی داشته و متعلق به که بوده اند.

پایگاه هوایی لنگلی در ویرجینیا یکی از خانه های مشهورترین جنگنده نیروی هوایی آمریکا یعنی اف ۲۲ رپتور است. در دنیای امروز پهپادهای گوناگون چهره میدان نبرد را عوض کرده اند.

برای نمونه در میدان نبرد اوکراین یکی از تهدیدات مهم زرهی ریز پرنده ها هستند که در برخی موارد برای دفع آن ها به استفاده از شبکه های فلزی رو آورده اند.

۵۸۵۸

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زنگ خطر به صدا درآمد / جنگنده های اف ۲۲ پناه گرفتند" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زنگ خطر به صدا درآمد / جنگنده های اف ۲۲ پناه گرفتند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه