رونمایی واشنگتن از قوانین جدید برای جلوگیری از دستیابی ایران به اطلاعات آمریکایی

رونمایی واشنگتن از قوانین جدید برای جلوگیری از دستیابی ایران به اطلاعات آمریکایی

به گزارش ویکی سلامت از ویکی سلامت مطابق با این پیشنهاد فرمان اجرایی پیاده سازی خواهد شد که باعث می شود دشمن های خارجی آمریکا از دسترسی به داده های مالی یا ژنومیک یا پزشکی جهت اخاذی و انجام حملات سایبری بازبمانند.

رویترز در خبر خود اعلام کرد که علاوه بر ایران روسیه و چین کشورهایی همچون ونزوئلا کوبا و کره شمالی نیز تحت تاثیر این قوانین قرار خواهند گرفت.

مقامات اعلام کرده اند که این قوانین باعث ممانعت از تبادلات با کارگزاری های داده ای خواهد شد که باعث می شوتد اطلاعات کارکنان دولتی آمریکا به «کشورهای مایه نگرانی» برسد.

پیشنهاد روز دوشنبه برای اولین بار میزان و انواع داده هایی را که نمی تواند به کارگزاری ها ارائه شود را مشخص کرده است.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رونمایی واشنگتن از قوانین جدید برای جلوگیری از دستیابی ایران به اطلاعات آمریکایی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رونمایی واشنگتن از قوانین جدید برای جلوگیری از دستیابی ایران به اطلاعات آمریکایی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه