رفع مشکل سامانه یکپارچه؛ ثبت نام خودروهای وارداتی آغاز شد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

رفع مشکل سامانه یکپارچه؛ ثبت نام خودروهای وارداتی آغاز شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت با باز شدن سامانه یکپارچه عرضه خودروهای واردتی متقاضیانی که پول خود را نزد بانک ها وکالتی کرده اند می توانند اقدام به ثبت نام کنند.

متقاضیان خرید خودروهای وارداتی تا روز شنبه ۵ آبان فرصت دارند مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان نزد یکی از بانک های عامل مسدود کنند روز دوشنبه ۷ آبان آخرین روز انتخاب خودروها در سامانه است و پول های مسدود شده از روز سه شنبه ۸ آبان آزاد می شود.

ضیغمی مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفته است که روز چهارشنبه ۹ آبان ماه قرعه کشی انجام می شود و بعد از آن متقاضیان به شرکت های خودروساز معرفی خواهند شد.

گفتنی است؛ در این طرح ۶ هزار خودروی وارداتی عرضه می شود و بر اساس آئین نامه حداکثر زمان تحویل این خودروها به متقاضیان ۴ ماه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رفع مشکل سامانه یکپارچه؛ ثبت نام خودروهای وارداتی آغاز شد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رفع مشکل سامانه یکپارچه؛ ثبت نام خودروهای وارداتی آغاز شد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه