دستگیری فرد مأمورنما در کرمانشاه – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

دستگیری فرد مأمورنما در کرمانشاه - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت سرهنگ محمدرضا یاری اظهار کرد: در پی گزارش اعلامی مبنی بر اینکه شخصی با البسه پلیس خود را تحت عنوان مأمور در یکی از بیمارستان های سطح شهرستان معرفی کرده است که پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد که فرد مذکور از کارکنان پلیس نبوده و با جعل عنوان و البسه نظامی در آدرس اعلامی حضور داشته است که پس از هماهنگی قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت و پنج عدد فشنگ مربوطه از فرد دستگیر شده تصریح کرد: تحقیقات از این فرد ادامه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری فرد مأمورنما در کرمانشاه – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری فرد مأمورنما در کرمانشاه – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه