برپایی پاویون ملی دانش بنیان ها در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام 2024

برپایی پاویون ملی دانش بنیان ها در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام 2024

پاویون ملی شرکت های دانش بنیان در رویداد بزرگ نمایشگاهی حوزه سلامت شرق آسیا واقع در کشور ویتنام، برپا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری ویکی سلامت، سی و یکمین نمایشگاه بین المللی پزشکی و داروسازی ویتنام از 9 تا 12 می (مطابق با 20 تا 23 اردیبهشت ماه 1403) در محل کاخ فرهنگی ویت خو در شهر هانوی پایتخت ویتنام برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه روی ارایه به روزترین فناوری ها، پیشرفت ها و دستاوردهای برجسته این حوزه متمرکز خواهد بود، به طوریکه متخصصان و فعالین حوزه سلامت و پزشکی از سراسر جهان برای تبلیغات و معرفی محصولات، تبادل تجربیات و بهره گیری از فرصت ها در سرمایه گذاری، تولید و گسترش کسب و کار در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

غرفه داران و مخاطبین این نمایشگاه از حوزه های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی ، تولید کنندگان دارویی، تجهیزات و خدمات زیبایی، تجهیزات تشخیص و درمان بیماریها ، تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات توانبخشی هستند.

شرکت های دانش بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 فرصت دارند در سامانه کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری، ثبت نام کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برپایی پاویون ملی دانش بنیان ها در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام 2024" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برپایی پاویون ملی دانش بنیان ها در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام 2024"، کلیک کنید.