قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد

قیمت سکه در جا زد طلا کاهشی شد

سکه تمام بهار آزادی امروز (دوشنبه، 3 اردیبهشت) با کاهش قیمت هزار تومانی نسبت به روز گذشته به 43 میلیون و 393 هزار تومان رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری ویکی سلامت، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به 43 میلیون و 393 هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با بیست هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به 40 میلیون و 425 هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه افزایش 100 هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت 25 میلیون و 600 هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه 15 میلیون و 620 هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز بدون تغییر، هفت میلیون و 100 هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای 18 عیار را با 73 هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و 638 هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار های جهانی با کاهش 32 دلاری نسبت به روز گذشته، 2 هزار و 360 دلار قیمت گذاری شده بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد"، کلیک کنید.